Mitä eläkkeellä kuuluu tehdä?
Tuntuu, että jotain pitäisi tehdä, mutta normaalit päiväaskareet ovat aika vähäisiä. Tänään olen pessyt ja vaihtanut lakanat, laittanut ja syönyt aamiaisen, lukenut päivän lehdet. Ulkona on kuumaa, +32C, joten mitään lenkkiä on turha edes yrittää, en kestä kuumuutta. Kohta laitan kevyttä lounasta. Myöhemmin illallista. Kuntosalilla käyn joka toinen päivä. Lapset ja lapsenlapset ovat kaukana.
Mitä muuta minun pitäisi tai kuuluisi tehdä?
Tunnen huonoa omaatuntoa, kun päivät ei ole täynnä tekemistä vaan luppoaikaa jää yllin kyllin. Olen introvertti enkä kaipaa ylen määrin seuraa ja miehen seura riittää hyvin, etenkin nyt, kun takana on aika kaoottinen kevät ja alkukesä monine juhlineen ja vieraineen.
Kommentit (63)
Ihanko täällä Vauva-palstalla tällaista päivänpolttavaa asiaa kyselet ?
No kuule, runkataan minkä ehditään, piereskellään, raiskataan nuoria tyttöjä tai poikia minkä ehditään, sama se kumpaa sorttia, hakataan tuntemattomia vastaantulijoita noin vaan jne.
There, oletko nyt tyytyväinen?
Monet toimivat yhdistyksissä. Ainakin pikkupaikkakuntien Suomen ladun paikallisyhddistykset kaipaavat johtokuntaan/hallitukseen väkeä. Sopii ihmiselle, joka on vähänkin kiinnostunut ulkoilusta tai järjestämässä ulkoilutoimintaa muille.
Entä jokin muu yhdistys tai järjestö?
28-vuotiaana eläkelläisenä kierrän mailmaa ja vain nautin elämästä.