Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumene mitä hel v ettiä?

Vierailija
27.07.2022 |

Ostin ensimmäistä kertaa testiin Soothin Toner rauhoittavan kasvoveden, joka pitäisi olla herkälle iholle tarkoitettu, mutta kun kokeilin tuotetta niin koin pientä poltetta iholla! Seuraavana aamuna toinen puoli poskesta punaista laikkua täynnä, kuin iho olisi lievästi palanut.

Kysynpä vaan että onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuote voi sopia yhdelle ja toiselle se voi olla myrkkyä.

Me emme ole samanlaisia keskenämme.

Vierailija
2/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä sama tuote, ei polttele eikä pistele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa herkän ihon tuotteessa on jostain syystä alkoholia.

Vierailija
4/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tuote, ja sopii iholleni täydellisesti. Finnit vähentyneet ja ei ole kuivaa ihoa. 😊

Vierailija
5/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa herkän ihon tuotteessa on jostain syystä alkoholia.

Ei ole alkoholia. Lue faktat ennenkuin tulet pätemään, ja nolaamaan itsesi.

Vierailija
6/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii omassa käytössäni hyvin.

Vierailija
7/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ylipäänsä käytätte noita kaiken maailman mömmöjä?

Vierailija
8/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Ostin kerran herkän ihon päivävoiteen, kasvoille siis. Avasin purkin ja se voide oli hajustettu, enpä ole moiseen törmännyt ikinä millään muulla kosmetiikkavalmistajalla. Kokeilin kuitenkin ja eihän se sopinut. Annoin palautetta, ihan asialliseen ja ystävälliseen sävyyn, siihen sain niin alentuvan vastauksen että lumene on lopullisessa boikotissa mulla. Ei auttanut markkinointipäällikön pahoittelut ja lahjakorttitarjoukset, jotka sain kun tiedustelin suoraan korkeimmalta tasolta oliko tuo aspan vastaus todella yhtiön näkemys jälkimarkkinoinnista 🙄

Vierailija
9/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis minulla ei edes ole herkkä iho ja pystyn yleensä käyttämään monenlaisia tuotteita ilman mitään oireiluja. Olen se tyyppi joka ei ole herkkä hajusteille tms. Ihmettelen todella miksi tuo kasvovesi ei sopinut minulle.

Ap

Vierailija
10/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tosiaan testaa kosmetiikkaa ennen kuin levitätte koko kasvoille?

Vierailija
11/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä Lumenea. Itse en ostaisi missään tapauksessa.

Vierailija
12/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suuri osa kokeilemistani "rauhoittavista" tuotteista aiheuttaa samaa.

Vierailija
13/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu! Ostin kerran herkän ihon päivävoiteen, kasvoille siis. Avasin purkin ja se voide oli hajustettu, enpä ole moiseen törmännyt ikinä millään muulla kosmetiikkavalmistajalla. Kokeilin kuitenkin ja eihän se sopinut. Annoin palautetta, ihan asialliseen ja ystävälliseen sävyyn, siihen sain niin alentuvan vastauksen että lumene on lopullisessa boikotissa mulla. Ei auttanut markkinointipäällikön pahoittelut ja lahjakorttitarjoukset, jotka sain kun tiedustelin suoraan korkeimmalta tasolta oliko tuo aspan vastaus todella yhtiön näkemys jälkimarkkinoinnista 🙄

Tarkoitatko myös Lumene sarjalta? Olen itsekin kokeillut vuosia sitten Lumenen päivävoidetta jossa oli aika voimakas tuoksu ja sekään ei sopinut minulle kun aiheutta punakkuutta kasvoille. Tosin ei kirvellyt muistaakseni. Ja korostan vielä, että minulla EI ole herkkä iho.

Ap

Vierailija
14/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen silmämekin poistovesi kirvelee aivan kamalasti. Ei voi käyttää.

Vierailija
15/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaa kokeilin kun olen lomalla paikassa jossa ei löydy kyläkaupasta juurikaan muuta. En kyllä aio jatkossa edes ostaa Lumenea.

Ap

Vierailija
16/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaa kokeilin kun olen lomalla paikassa jossa ei löydy kyläkaupasta juurikaan muuta. En kyllä aio jatkossa edes ostaa Lumenea.

Ap

Siis eikö siellä ollut LV:tä tai Erisania?

Vierailija
17/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samalla lailla vuosia sitten jonkin Lumenen kuivalle tai herkälle iholle tarkoitetun kasvoveden jälkeen! Kasvojen iholle nousi pienen pientä ihottumaa ja iho ikään kuin paksuni. Se myös kutisi jonkin verran. Kyllä ihottuma siitä laski, mutta jäi kammo Lumenen ihonhoitotuotteisiin. Nyt käytän vaihdellen eri sarjojen hajusteettomia tuotteita kuten L300:aa, Taikaa jne. Toistaiseksi mikään muu kuin tuo yksi Lumene ei ole saanut samanlaista reaktiota aikaan.

Vierailija
18/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis eikö siellä ollut LV:tä tai Erisania?

No en kyllä osannut edes katsoa, kun tosiaan minulla ei normaalisti ole herkkä iho.

Ap

Vierailija
19/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikein tyytyväinen Lumenen käyttäjä. Seerumi, hoitoöljy, päivä-voide aurinkosuojalla ja yövoide käytössä. Ihoni voi hyvin.

Vierailija
20/87 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tosiaan testaa kosmetiikkaa ennen kuin levitätte koko kasvoille?

Kerro minulle missä pystyy testaamaan kasvovettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän