Mielipide miehestä, jonka deittiprofiilissa lukee harrastuksien kohdalla itsensä kehittäminen
kansalliskonservatiivisessa merkityksessä. Mulle kyl aika red flag.
Kommentit (19)
On toi kyl aika turn off. Tulee mieleen joku uusnatsi.
En ole deittisovelluksissa, mutta harjoitan päätoimisesti itseni kehittämistä, en ole työelämässä. Olen itseopiskelija ja olen laatinut itselleni strukturoidun, nousujohteisen opintosuunnitelman. Opintoni suoritan pääasiassa verkossa. Olen siis punainen lippu ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
No "itsensä kehittäminen" = hyvä, "kansalliskonservatiivisessa merkityksessä" = huono. Ei jatkoon.
Mitä vikaa kansalliskonservatismissa? Fantasioitko tälläkin hetkellä nee-kerin kyrvästä kuk vihaat Suomea noin?
Vierailija kirjoitti:
En ole deittisovelluksissa, mutta harjoitan päätoimisesti itseni kehittämistä, en ole työelämässä. Olen itseopiskelija ja olen laatinut itselleni strukturoidun, nousujohteisen opintosuunnitelman. Opintoni suoritan pääasiassa verkossa. Olen siis punainen lippu ap:lle.
Niin, mutta teetkö sitä itsensä kehittämistä kansalliskonservatiivisessa merkityksessä? Se on olennainen asia.
Hyvä et siinä jotain lukee. Mulla ei oo mitään harrastuksia. Ja kai sekin on keskustelun avaus,kun sitten joku kysyy mitä se tarkottaa sillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No "itsensä kehittäminen" = hyvä, "kansalliskonservatiivisessa merkityksessä" = huono. Ei jatkoon.
Mitä vikaa kansalliskonservatismissa? Fantasioitko tälläkin hetkellä nee-kerin kyrvästä kuk vihaat Suomea noin?
Tahattomasti näytit taas syyn, miksi kaltaisiasi vältellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei puhunut mitään mustien miesten sukuelimistä, mutta sun oli pakko tuoda lempiaiheesi mukaan tähänkin keskusteluun 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta teetkö sitä itsensä kehittämistä kansalliskonservatiivisessa merkityksessä? Se on olennainen asia.
Laatimassani opintosuunnitelmassa on kurssijaksoja, jotka sisältävät nykysuomalaisella mittapuulla hyvinkin kansalliskonservatiivista aineistoa. Erään amerikkalaisen yliopiston vieraileva professori mainitsi makroekonomian graduate-tason kurssilla taloustieteen ja etenkin makrotaloustieteen olevan oikeistolainen tiede, jopa "far right". Vakituinen proffa täydensi koko taloustiedettä leimaavan ns. "Monroen-oppi", joka on sikäläistä kansalliskonservatismia parhaimmillaan. Me vanhemmat (n. 60 v) miehet olemme aika paljon konservatiivisempia, jopa kansalliskonservatiivisempia kuin nuoret 30 v naiset.
kehittää itseään ja kansalliskonservatiivinen -> opiskella suomalaista kulttuuriperintöä ja kansallisten heimojen historiaa ja kulttuuria
Voihan se olla myös harmiton "penis developer" tyhjiöpumppumies.
Se varmaan ripppuu iästä, mutta ei miehet enää yli kolmekymppisinä kehitä itseään vaan yrittävät jatkaa totutulla polulla.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla myös harmiton "penis developer" tyhjiöpumppumies.
Öö? Mitä toi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan ripppuu iästä, mutta ei miehet enää yli kolmekymppisinä kehitä itseään vaan yrittävät jatkaa totutulla polulla.
Ei voi yleistää noin.
Nyt purskahti vessanpeiliin. Jätän kuivumaan. Tyttis pesee.
En tiedä mitä tarkoittaa itsensä kehittäminen kansalliskonservatiivisessa merkityksessä. Mutta olis kyllä iso red flag minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä harha johtuu siitä, ettet enää ymmärrä pätkääkään, mitä ne tekevät, koska ovat kehittyneet "polulla" käsityskykysi ulkopuolelle.