Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perintövero on varastamista

Vierailija
26.07.2022 |

Kyllä. Suomi on ainoita maita maailmassa jossa peritään perintövero. Suomessa valtio pitää tarkoituksenmukaisesti huolta siitä ettei kansalaiset vaurastu. Kaikesta verotetaan mistä mahdollista ja rahaa pumpataan mitä älyttömimpiin kohteisiin. Miksi kansa meillä hyväksyy tämän?

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se!!?

Vierailija
2/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä omaisuudesta on kuitenkin maksettu verot jo tienestien aikana, perintövero on muinaisjäänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella ihmisiä ylipäätään verotetaan?

Kuka sen on alun perin päättänyt?

Vierailija
4/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulovero on vielä enemmän varastamista. Raadat itse ja joku ottaa väkisin siitä osan.

Vierailija
5/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä omaisuudesta on kuitenkin maksettu verot jo tienestien aikana, perintövero on muinaisjäänne.

Perinnön saaja ei ole maksanut perinnöstä vielä mitään veroja.

Vierailija
6/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka kiroaa veroja vain sitä varten, että maksaa niitä itse kieltää oikeutensa järjestäytyneen yhteiskunnan jäsenenä

Vierailija
7/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinnön saaja ei ole maksanut perinnöstä vielä mitään veroja.

Eikä tarvitsisi maksaakaan.

Vierailija
8/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omaisuuden hankkimisesta - palkka

mahdollinen rakennuttaminen - loma-asunto - materiaalien alvit

mahdolliset työmiehen palkat - veroineen 

Kaikista näistä on maksettu verot ja silti vasemmisto Li Andersson etunenässä on työntämässä kädet toisen lompakolle. Vasurille jos ei ole jäänyt mitään säästöön elämässään ja kaikki juotu niin nyt kadehditaan säästäväisiä joilta rarahaa sitten kupataan.

Sitä saa mitä äänestää

Vierailija
9/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on. Ja sitten jos saat esim mökin tai talon ja myyt sen, niin vielä lisää saa maksella veroja veron päälle.

Vierailija
10/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka kiroaa veroja vain sitä varten, että maksaa niitä itse kieltää oikeutensa järjestäytyneen yhteiskunnan jäsenenä

ei vaan haluaa välttyä olemasta kuppauksen uhri. Miksi minun pitää maksaa perintösäästöistä jos sinä et saa mitään säästettyä vaan olet sössinyt  kaiken fyrkkasi? Sinullako on joku oikeus kupata toisen rahoja?

Kiva elättää teitä lokkeja taas menemällä aamulla duuniin.

Vierailija
11/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on. Ja sitten jos saat esim mökin tai talon ja myyt sen, niin vielä lisää saa maksella veroja veron päälle.

tämä niin totta 

Vierailija
12/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan siivoojalle palkan omista palkkarahoistani, joista on verot maksettu. Pitäisikö siivoojan saada palkkansa verottomana, koska minä jo maksoin verot? Tätä logiikkaa käyttävät nämä, jotka vastustavat perintöveroa.

Vierailija
13/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintövero saisi olla 100%. Jokainen olkoot itse hyödyllinen. Ei tarvita mitään aatelisia jotka sattuivat syntymään rikkaaseen sukuun.

Vierailija
14/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjoittaa seurakunnalle tai organisaatioille, ei perintöveroa mene. Se on kannattavampaa antaa rahat sinne. Siellä on todellinen tarve rahalle.

Vierailija
15/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parasta laittaa kaikki verot tuotteisiin ja palveluihin?

Vierailija
16/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintövero saisi olla 100%. Jokainen olkoot itse hyödyllinen. Ei tarvita mitään aatelisia jotka sattuivat syntymään rikkaaseen sukuun.

Saako vanhempi jättää tavaran lapselleen vai pitääkö sekin luovuttaa Bolshevikeille?

Vierailija
17/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asia tosiaankaan koske vain mitään "aatelisia" tai edes rikkaita. Tuossa teidän vasureiden ajattelussa on vähän sellainen maku ettei edes omia lapsiaan tulisi ruokkia tai hoitaa, koska "jokainen olkoon itselleen hyödyllinen".

Vierailija
18/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku lakialoite tästä sitten vetämään, niin eiköhän tapahdu suuntaan tai toiseen jos allekirjoittajia löytyy tarpeeksi.

Vierailija
19/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan siivoojalle palkan omista palkkarahoistani, joista on verot maksettu. Pitäisikö siivoojan saada palkkansa verottomana, koska minä jo maksoin verot? Tätä logiikkaa käyttävät nämä, jotka vastustavat perintöveroa.

Joo, ihan hyvää logiikkaa taas. Toki verot pitää maksaa jos lapsi tekee vanhemmalle töitä.

Vierailija
20/167 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella sinä ylipäätänsä saat elää? Kuka sen on päättänyt?