Ehdottakaa terveellisiä herkkuja!
Olen niin perso sipseille ja se näkyy ulkonäössäni. Siksi haluan laittaa ruokailutottumukset uusiksi.
Kommentit (16)
Viinirypäleet, mansikat, banaaniletut. Popparit myös ovat ihan terveellisiä.
Lisää kasviksia, marjoja ja hedelmiä ruokavalioon. Oon dieetillä, ja tuore mansikka sekä vesimeloni maistuvat. Samoin uunijuurekset hyvin maustettuna.
Tumma suklaa on terveellistä. Sisältää antionksidantteja. Samoin punaviini.
Ei herkkujen tarvitse olla terveellisiä, oleellista on olla mätöstämättä jatkuvasti niitä.
Sipsien sijaan vihanneksia dipattavaksi. Rouskuvuus säilyy, mutta terveellisyys kasvaa huimasti. Lisäksi toki ateriarytmi kuosiin niin ei tule herkkuhimoja niin paljon.
Marjoja ja rahkaa tai vaniljakastiketta. Vaniljakastiketta ja rahkaa voi myös sekoittaa, tulee ihan hyvää!
Kasvikset dipillä. Tosin niitä syödessä alkaa tehdä mieli sipsejä, koska on tottunut että dippi kuuluu sipseihin :D mutta pitää vaan hillitä itsensä.
Otan kupin vihreää teetä aina kun tekee mieli makeaa. Lämpimillä keleiillä jääteetä (ei kaupan valmista, vaan irtoteestä haudutettua ja jäähdytettyä) .
Vierailija kirjoitti:
Marjat, hedelmät, pähkinät, mantelit, juuressipsit, kaurakeksit...
Missä ne herkut olivat? Nuohan ovat ihan tavallista ruokaa.
Minulla aikoinaan suurimpaan sipsin himoon auttoi hapankorppu, sitä + dippiä. Vähemmän suolaa ja rasvaa. Juuston makuiset riisikakut toimivat myös.
Vhh ja taivas aukeaa