Oho! Matti ja Pauliina eroaa
Kommentit (58)
En ylläty random ihmisten eroista.
Yllätyn joka kerta kun näen kirkon miehen tämän ohjelman mainoksessa. Ei ole ok edes minun liberaalilla mittapuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää pitäis tietää?
Miksi sun pitäisi näistä tietää?
Miksi te vaivaudutte kysymään ketä he ovat? Ihan selvästi tämä ketju ei ole teitä varten. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää pitäis tietää?
Miks sä salaat tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vaivaudutte kysymään ketä he ovat? Ihan selvästi tämä ketju ei ole teitä varten. Eri
Ihminen on utelias otus.
Matti Näsä, mutta kuka Pauliina, se Littoriiniko?mää en tiäny että oli naimisissa.
Pauliinan ilmeistä näki jo ohjelman aikana monta kertaa, ettei hyvä heilu eli ei kauan jaksa noin vilkasta miestä. Jotkut ihmiset ovat vaan liian vauhdikkaita tekemisissään ja ei niitä jaksa. Ja jaksoihin ite Mattikaan. Hyvä kun eivät ole vielä alkaneet morkkaamaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää pitäis tietää?
Miks sä salaat tietoa?
Miksi et googlaa, jos noin kiinnostaa? Ne tietää, jotka tietää.
Matti Meikäläinen on mielikuvitushahmo ja Pauliina Miettinen ei silleen miehistä ollenkaan joten uutisesi on täysi ankka.
Matti Näsä, joka kuului Kummelin porukkaan.
Jos ei milloinkaan katsellut Kummelia, on mahdottomuus tietää henkilöä, vaikka myös sukunimi olis kerrottu.
Pauliinasta ei mulla ole mitään hajua, eikä tarvitsekaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Matti Näsä, mutta kuka Pauliina, se Littoriiniko?mää en tiäny että oli naimisissa.
Mulle tuli kanssa mieleen Littorin. Matti Näsästä en ole kuullutkaan. Mutta ei kyllä kiinnosta Pauliinankaan edesottamukset. Kaksi kertaa eronnut yli 50-vuotias nainen on kyllä niin seinään törmännyt kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää pitäis tietää?
Miks sä salaat tietoa?
Miksi et googlaa, jos noin kiinnostaa? Ne tietää, jotka tietää.
Mikä se googla on?
Mistä nää pitäis tietää?