Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (1220)

Vierailija
121/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies keneen olin ( no olen vieläkin ) ihastunut, on liian nuori ja varmasti muutenkin aivan erilainen kuin minä.  Jos olisin häneen ottanut yhteyttä ( tosin olen  liian arka sellaiseen ) niin en olisi torjumisen jälkeen voinut enää kohdata häntä ja sitä riskiä en halunnut ottaa. Parempi kun pystyy edes näkemään häntä.  Ja onneksi en lähestynyt, koska kaiken lisäksi hänellä on nyt jo naisystävä.  Jos mies on kiinnostunut, niin odotan että hän tekee sen ratkaisevan askeleen. Voin kyllä ilmaista kiinnostusta  hienovaraisesti katsein ja yrittämällä vaikka jotain jutella.  Sen enempään en pysty.

Vierailija
122/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen dystopioissa te ihmisparat elätte? Olen naisena lähetynyt kiinnostavia miehiä ja naisia lukemattomia kertoja. Löysin nykyisen ihanan miehenikin siten. Ja koskaan ei kyllä ole huoriteltu tai haukuttu helpoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot riskikertoimet.

Hän on pomoni, joka alunperinkin järkkäsi minulle tämän työpaikan (tunnetaan edellisen työnantajan leivistä). Tämä nykyinen homma on sisällön ja urakehityksen kannalta onnenpotku, jonka asettaminen vaakalaudalle olisi todella typerää.

Sydäntä raastaa ja pakko on olla tekemisissä, mutta olen päättänyt toimia rationaalisesti.

Vierailija
124/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.

Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?

Minä voin kertoa sinulle, miten miestä lähestytään kohta kohdalta (Huom miehet, älkää lähestykö naista näin):

1. Näet kiinnostavan miehen, ihan missä tahansa, paitsi ehkä naisen seurassa.

2. Lähesty miestä suoraan, tervehdi, hymyile.

3. Mies todennäköisesti hämmästyy ja saattaa kuulostaa töykeältä, mutta ei ole sitä.

4. Sano miehelle seuraavat sanat: "Katselin sua hetken ja olet tosi kivannäköinen, lähtisitkö joku päivä kahville mun kanssa, jos vaihdetaan numeroita?"

5. Ole hyvä.

Hienoa, jälleen yksi ulkonäkökeskeinen ahdistelija joka ei anna miesten nauttia edes kahviaan rauhassa.

Älä puhu skaa. Olen mies itse. Ja tiedät itsekin, että jos sinua joku nainen noin lähestyisi, niin olisi ihan sama, olisitko bungee-hyppytornissa vai ostamassa Rexonaa.

Olen kahvilassa lukemassa WSJ:n, en etsimässä matkakaveria.

Vierailija
125/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.

Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?

Minä voin kertoa sinulle, miten miestä lähestytään kohta kohdalta (Huom miehet, älkää lähestykö naista näin):

1. Näet kiinnostavan miehen, ihan missä tahansa, paitsi ehkä naisen seurassa.

2. Lähesty miestä suoraan, tervehdi, hymyile.

3. Mies todennäköisesti hämmästyy ja saattaa kuulostaa töykeältä, mutta ei ole sitä.

4. Sano miehelle seuraavat sanat: "Katselin sua hetken ja olet tosi kivannäköinen, lähtisitkö joku päivä kahville mun kanssa, jos vaihdetaan numeroita?"

5. Ole hyvä.

Hienoa, jälleen yksi ulkonäkökeskeinen ahdistelija joka ei anna miesten nauttia edes kahviaan rauhassa.

Älä puhu skaa. Olen mies itse. Ja tiedät itsekin, että jos sinua joku nainen noin lähestyisi, niin olisi ihan sama, olisitko bungee-hyppytornissa vai ostamassa Rexonaa.

Ja ymmärrän... bungeeta ja rexonaa...

wt-neuvot toimivat wt-miehiin.

Vierailija
126/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua on satutettu niin monta kertaa ihmissuhteissa etten enää uskalla lähteä uuteen suhteeseen. Yksin on rauhallisempaa ja parempi olla vaikka joki mies satunnaisesti huomioni kiinnittäisikin.

Vierailija
127/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en usko että hän olisi kiinnostunut minusta.

Eli olet ihastunut itseäsi korkeampitasoiseen mieheen. Jos olisit realistisempi ihastustesi kanssa, näin ei kävisi.

Vierailija
128/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monisyinen ja hankala tilanne.

Olen ihan kaunis kasvoista, ja löytyy pitkät vaaleat hiukset, pitkä ja sopusuhtainen kroppa. Kuitenkin olen hieman pidättyväinen, varovainen, ujo. Punastun helposti, vetäydyn. Ei ole kavereita. En ole ikinä seurustellut.

Miehet ei koskaan lähesty, katsovat kyllä. Ajattelen että minussa on jokin epämiellyttävä piirre. Huono itsetunto saa tämän ajatuksen potenssiin tuhat. En kelpaa kenellekään ja siksi itse en TODELLAKAAN kehtaisi lähestyä kiinnostavaa miestä ja vaivata häntä, asettaa noloon tilanteeseen että "tuokin karmeus kuvittelee että minä voisin kiinnostua hänestä".

Ja itse asiassa minussa on jokin vialla, se ei vain näy ulospäin. Ruma kroppa alasti. En kehtaisi koskaan näyttäytyä kenellekään. Siksi parempi pysyä sinkkuna. Aina sanotaan että laihduta. Mutta unohdetaan ettei sillä saa enää tiimiä kroppaa vaikka kuinka jumppaisi

T.koulukiusattu entinen lihava

Kannattaa katsoa pareja kaupungilla. Ei muutkaan sen ihmeellisempiä ole.

Vierailija
129/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan kaunis kasvoista, ja löytyy pitkät vaaleat hiukset, pitkä ja sopusuhtainen kroppa. Kuitenkin olen hieman pidättyväinen, varovainen, ujo. Punastun helposti, vetäydyn. Ei ole kavereita. En ole ikinä seurustellut.

Miehet ei koskaan lähesty, katsovat kyllä. Ajattelen että minussa on jokin epämiellyttävä piirre. Huono itsetunto saa tämän ajatuksen potenssiin tuhat. En kelpaa kenellekään ja siksi itse en TODELLAKAAN kehtaisi lähestyä kiinnostavaa miestä ja vaivata häntä, asettaa noloon tilanteeseen että "tuokin karmeus kuvittelee että minä voisin kiinnostua hänestä".

Ja itse asiassa minussa on jokin vialla, se ei vain näy ulospäin. Ruma kroppa alasti. En kehtaisi koskaan näyttäytyä kenellekään. Siksi parempi pysyä sinkkuna. Aina sanotaan että laihduta. Mutta unohdetaan ettei sillä saa enää tiimiä kroppaa vaikka kuinka jumppaisi

Heistä lähes kaikki on löytänyt toisensa Tinderistä, opiskelujen yhteydestä, tuttujen kautta tai vuosikymmeniä sitten. Ei ole kovin todennäköistä löytää paria lähestymällä kylmänä sattumanvaraista kiinnostavaa ihmistä.

Vierailija
130/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aloitteen! Sinkku N34

Kelpaako aloite myös tasoiseltasi mieheltä? Siis oikeasti sen tasoiselta, jonka voit saada uskolliseen ja pitkään parisuhteeseen, ja joka ei ole jättämässä tai pettämässä sinua uusien naisten takia? Sen tasoiselta, joka vie sinut äidilleen nähtäväksi ja katsoo sormuksia sinun kanssasi?

Koska nimittäin tää mies on eri tasoa kuin se mies, joka käy vain panemassa sinua ja lurittelee viihdyttäviä juttuja. Ensimmäisenä kuvattu mies on luultavasti rumempi ja köyhempi. Jälkimmäinen on paljon seksikkäämpi, mutta et sinä saa jälkimmäistä sitoutettua. Sen tekevät paljon sinua halutummat naiset.

Vierailija
131/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat säälittäviä nyssyköitä. -.-

Vierailija
132/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heistä lähes kaikki on löytänyt toisensa Tinderistä, opiskelujen yhteydestä, tuttujen kautta tai vuosikymmeniä sitten. Ei ole kovin todennäköistä löytää paria lähestymällä kylmänä sattumanvaraista kiinnostavaa ihmistä.

Juuri niinhän niitä löytää.

Vierailija
133/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut sellasta vapaata miestä vastaan, johon haluaisin tutustua paremmin.

Tämä sama.

Tosin en varmaan edes osaisi kunnolla, koska kaikki entiset suhteenpoikaset ovat syntyneet alunperin toisen osapuolen aloitteesta.

Vierailija
134/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako aloite myös tasoiseltasi mieheltä? Siis oikeasti sen tasoiselta, jonka voit saada uskolliseen ja pitkään parisuhteeseen, ja joka ei ole jättämässä tai pettämässä sinua uusien naisten takia? Sen tasoiselta, joka vie sinut äidilleen nähtäväksi ja katsoo sormuksia sinun kanssasi?

Koska nimittäin tää mies on eri tasoa kuin se mies, joka käy vain panemassa sinua ja lurittelee viihdyttäviä juttuja. Ensimmäisenä kuvattu mies on luultavasti rumempi ja köyhempi. Jälkimmäinen on paljon seksikkäämpi, mutta et sinä saa jälkimmäistä sitoutettua. Sen tekevät paljon sinua halutummat naiset.

Minulla on varaa valita! Sinkku N34

Vierailija
135/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan aloitteita vain toimareilta. Olen toimarimagneetti. En kyllä tiedä miksi. Kukaan muu ei edes yritä.

Vierailija
136/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua suomimiestä.

Vierailija
137/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu tehdä aloite. Tässä asiassa olen vanhanaikainen. Typerää, tiedän.

Vierailija
138/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on varaa valita! Sinkku N34

No sitten et varmaan kauaa ole sinkku, tai sinun ei tarvitse asiaa sen enempää edes miettiä.

Vierailija
139/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska olen ihan älyttömän ruma. Ei kukaan mies halua kaltaistani naista, ulkonäön puolesta, vaikka luonteeltani olenkin huippu. Seurassani kyllä viihdytään, mutta ainoastaan hyvänpäivän tuttu alueella. Olen toki itse kiinnostunut monista, mutta kun tietää ns. oman tasonsa, mikä on pakkasen puolella, niin ihan turha on yrittää edes lähipubin vakkari juoppoja.

Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt missään, ei livenä, ei deittisovelluksissa, joten miksi menisin tietentahtoen nolaamaan itseni lähestyessäni miestä? En ole viehättävä ollenkaan ja se on tullut selväksi jo tähän ikään mennessä, mikä on ~ 5- kympin paikkeilla. Yksin olen saanut elämääni tallustaa eteenpäin ihan rauhassa.

Vierailija
140/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa lähestyin neljä kertaa, kaksi torjuntaa ja kahden kanssa kävin pari kertaa treffeillä mutta totesin heidät epäsopiviksi. Nyt vakityössä tapaan uusia miehiä todella harvoin, joten en lähestytään. Yritin muutaman kuukauden ajan ystävystyä työkaverin kanssa joka on sinkku, mutta hän ei osoittanut mitään vastavuoroisuutta joten en sitten tehnyt mitään eksplisiittistä lähestymistä.

Uskon että kiinnostuneet naiset useinkin yrittävät ystävystyä miehen kanssa mieluummin kuin ehdottavat heti suoraan tutustumisen alussa. Ja kun miehet eivät halua naisia ystävikseen, niin sitten he uskovat että kukaan ei ole koskaan lähestynyt heitä. Toki jos pitää naista liian halpa-arvoisena ystävystymiseen, niin on naisellekin parempi ettei joudu hänen hyväksikäyttämäkseen.