Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (1220)

Vierailija
141/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu tehdä aloite. Tässä asiassa olen vanhanaikainen. Typerää, tiedän.

Ei se ole vanhanaikaista, se on vain sinun ajatuksesi asiasta. Minä olen mies ja ajattelen juuri toisinpäin. Jos nainen ei tee aloitetta, niin silloin en myöskään itse lähesty. Minä en ole riittävän mielenkiintoinen (=ulkonäkö) mies siihen.

Vierailija
142/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.

Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?

Minä voin kertoa sinulle, miten miestä lähestytään kohta kohdalta (Huom miehet, älkää lähestykö naista näin):

1. Näet kiinnostavan miehen, ihan missä tahansa, paitsi ehkä naisen seurassa.

2. Lähesty miestä suoraan, tervehdi, hymyile.

3. Mies todennäköisesti hämmästyy ja saattaa kuulostaa töykeältä, mutta ei ole sitä.

4. Sano miehelle seuraavat sanat: "Katselin sua hetken ja olet tosi kivannäköinen, lähtisitkö joku päivä kahville mun kanssa, jos vaihdetaan numeroita?"

5. Ole hyvä.

Hienoa, jälleen yksi ulkonäkökeskeinen ahdistelija joka ei anna miesten nauttia edes kahviaan rauhassa.

Älä puhu skaa. Olen mies itse. Ja tiedät itsekin, että jos sinua joku nainen noin lähestyisi, niin olisi ihan sama, olisitko bungee-hyppytornissa vai ostamassa Rexonaa.

Olen kahvilassa lukemassa WSJ:n, en etsimässä matkakaveria.

WSJ:n? Ei taida tuo loppupääte olla nyt ihan oikein. Opetelkaa kirjoittamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet saakin jäädä rannalle jotka ei lähesty.

Vierailija
144/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, koska tein aloitteen. Mies kosi. Kumpikin poikani seurustelee, ja niissä suhteissa aloitteen teki myös tyttö. Aivan normaalia Suomessa.

Vierailija
145/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska olen ihan älyttömän ruma. Ei kukaan mies halua kaltaistani naista, ulkonäön puolesta, vaikka luonteeltani olenkin huippu. Seurassani kyllä viihdytään, mutta ainoastaan hyvänpäivän tuttu alueella. Olen toki itse kiinnostunut monista, mutta kun tietää ns. oman tasonsa, mikä on pakkasen puolella, niin ihan turha on yrittää edes lähipubin vakkari juoppoja.

Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt missään, ei livenä, ei deittisovelluksissa, joten miksi menisin tietentahtoen nolaamaan itseni lähestyessäni miestä? En ole viehättävä ollenkaan ja se on tullut selväksi jo tähän ikään mennessä, mikä on ~ 5- kympin paikkeilla. Yksin olen saanut elämääni tallustaa eteenpäin ihan rauhassa.

Onko mitään tehtävissä ulkonäön eteen, vai oletko todella niin syntymäruma? Meikit, kuntosali, hiukset, ruokavalio, vaatteet?

Vierailija
146/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muutamia hyviä ja rohkeita naisia, jotka ovat tehneet aloitteen. Muilla on aika karmeaa ja säälittävää tekstiä. No, näillä palstoille mennään aina naisviha ja miesviha akselilla.

Vierailija
147/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, koska tein aloitteen. Mies kosi. Kumpikin poikani seurustelee, ja niissä suhteissa aloitteen teki myös tyttö. Aivan normaalia Suomessa.

Juuri näin. Ja näin sen kuuluu mennäkin nykypäivänä, kun naiset eivät ole enää orjan asemassa.

Vierailija
148/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aloitteen! Sinkku N34

Kelpaako aloite myös tasoiseltasi mieheltä? Siis oikeasti sen tasoiselta, jonka voit saada uskolliseen ja pitkään parisuhteeseen, ja joka ei ole jättämässä tai pettämässä sinua uusien naisten takia? Sen tasoiselta, joka vie sinut äidilleen nähtäväksi ja katsoo sormuksia sinun kanssasi?

Koska nimittäin tää mies on eri tasoa kuin se mies, joka käy vain panemassa sinua ja lurittelee viihdyttäviä juttuja. Ensimmäisenä kuvattu mies on luultavasti rumempi ja köyhempi. Jälkimmäinen on paljon seksikkäämpi, mutta et sinä saa jälkimmäistä sitoutettua. Sen tekevät paljon sinua halutummat naiset.

Mä saan aloitteita vain toimareilta. Olen toimarimagneetti. En kyllä tiedä miksi. Kukaan muu ei edes yritä.

Olen siis ihan kivannäköinen ja klassisesti pukeutuva brunetti, joka on hoikka, muttei mikään missi.

Vierailija
149/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miksi sinä et lähesty naista josta olet kiinnostunut? Koska olet perässävedettävä lapatossu jonka mielestä naisen kuuluu hoitaa parisuhteessa ihan kaikki, jopa miehen ensitreffeille pyytäminen. Mies ei ota mitään riskiä, sen kun odottaa valmista, ei tarvi eväänsä väräyttää.

Minä treffailen mielelläni miehiä joille naiselle luontevasti jutteleminen ei ole elämää suurempi kynnyskysymys. Joten sori, et ole minun tyyppiäni tippaakaan. En tarvitse itseään säälivää kivirekeä elämääni hankaloittamaan.

Vierailija
150/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei rakettitiedettä kirjoitti:

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.

Voihan sen argumentin vuoksi kääntää toisinpäin, jos ei tiedä mitään nisäkkäiden biologiasta, antropologiasta tai sosiologiasta.

Nykypäivänä ei olla sokeasti vaistojen varassa olevia eläimiä, vaan olemme tasa-arvoisia ja kognitiivisesti ajattelevia. Siten myös pariutumisen ja aloitteiden teon voisi tapahtua yhtä aktiivisesti puolin ja toisin. Mitään estettähän sille ei ole, paitsi omat pelot ja ujous.

Vierailija
151/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ja naivina tein aloitteita jos näin kiinnostavan tyypin. En silloin tajunnut, että miehelle #eikaikkimiehet naisen aloite on viesti siitä että nainen haluaa panna. Minä taas en pane tuntemattomia. Mä olisin halunnut tutustua ensin ja vasta sitten (ehkä) panna. Kun tämä valkeni niille miehille, sain aika ikävää palautetta tyyliin antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa, ja pihtarihuorrra ja mitä näitä nyt onkaan. Siispä lopetin sen aloitteiden teon.

Kertoo enimmäkseen niistä miehistä keille aloitteita teit, jos naisen aloite on viesti siitä, että nainen haluaa panna. Kuten aiemminkin vastaavissa keskusteluissa, kaikki palautuu siihen, että naiset tekevät aloitteita miehille, jotka ovat jänniä ja ekstrovertteja ja meneviä, ja usein myös naista itseään suositumpia. Ja siitä sitten seuraa näitä, että nainen tulee pumpatuksi ja dumpatuksi. 

Ratkaisu ongelmaan on siis oppia virheistä ja toimia kuten tavalliset, pakkeja keräävät miehet: kirvelevien kokemusten jälkeen analysoida inhorealistisesti kelle kelpaa ja millaisia miehiä lähestyessä olisi todennäköisempää, että tavoitteet ovat yhteneväiset eikä miesosapuolen tavoitteena ole vain panna paria kertaa.

M39

Vierailija
152/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, miksi sinä et lähesty naista josta olet kiinnostunut? Koska olet perässävedettävä lapatossu jonka mielestä naisen kuuluu hoitaa parisuhteessa ihan kaikki, jopa miehen ensitreffeille pyytäminen. Mies ei ota mitään riskiä, sen kun odottaa valmista, ei tarvi eväänsä väräyttää.

Minä treffailen mielelläni miehiä joille naiselle luontevasti jutteleminen ei ole elämää suurempi kynnyskysymys. Joten sori, et ole minun tyyppiäni tippaakaan. En tarvitse itseään säälivää kivirekeä elämääni hankaloittamaan.

Minulla ei ole mitään ongelmaa toimia tasaveroisena kumppanina parisuhteessa, vaikken lähestykään sattumanvaraisesti kiinnostavia naisia. Kukaan kiinnostava nainen ei halua minun lähestymisiäni, se ei ole heiltä mitenkään pois. Jos joku nainen oikeasti on minusta kiinnostunut, niin aivan varmasti hän sen lähestymisen tekee. Ja jos ei tee, niin sitten on jonkun toisen miehen kanssa. Ei se sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
153/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska olen ihan älyttömän ruma. Ei kukaan mies halua kaltaistani naista, ulkonäön puolesta, vaikka luonteeltani olenkin huippu. Seurassani kyllä viihdytään, mutta ainoastaan hyvänpäivän tuttu alueella. Olen toki itse kiinnostunut monista, mutta kun tietää ns. oman tasonsa, mikä on pakkasen puolella, niin ihan turha on yrittää edes lähipubin vakkari juoppoja.

Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt missään, ei livenä, ei deittisovelluksissa, joten miksi menisin tietentahtoen nolaamaan itseni lähestyessäni miestä? En ole viehättävä ollenkaan ja se on tullut selväksi jo tähän ikään mennessä, mikä on ~ 5- kympin paikkeilla. Yksin olen saanut elämääni tallustaa eteenpäin ihan rauhassa.

Oletko kuullut tarinaa erittäin ruman naishammaslääkärin miehestä?

Mies sanoi, ettei vaimo ole ruusu, mutta sillä on hyvät hampaat.

Vierailija
154/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?

Vierailija
155/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei rakettitiedettä kirjoitti:

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.

Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.

Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.

Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.

Tuo on pomminvarma taktiikka, koska tunnetusti pelimiehet ja seksiä etsivät miehet eivät ole ollenkaan aloitteellisia.

Vierailija
156/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aloitteellinen kaikissa suhteissani yhtä lukuunottamatta - niin suhdetta aloittaessa kuin sen lopettamisessakin.

Kaikkien naisten niputtaminen yhdenlaisiksi on, rakas ap, #Naisvihaa.

Me olemme hyvin samanlaisia, naiset ja miehet: Enemmän on eroja yksilöiden kuin sukupuolten välillä. Koeta sisäistää tämä niin pelkäät ja luulet vähemmän.

N 57

Vierailija
157/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja molemmat ihastukseni 3v sisään ovat myös naimisissa. Eipä siinä lähestytä mitenkään. 

Vierailija
158/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Miehenkö sitten pitää ottaa se riski että naiselta tulee selvät pakit tai täydellinen mykistyminen?

Niitäkin voi tulla. Aivan normaalia.

Vierailija
159/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aloitteellinen kaikissa suhteissani yhtä lukuunottamatta - niin suhdetta aloittaessa kuin sen lopettamisessakin.

Kaikkien naisten niputtaminen yhdenlaisiksi on, rakas ap, #Naisvihaa.

Me olemme hyvin samanlaisia, naiset ja miehet: Enemmän on eroja yksilöiden kuin sukupuolten välillä. Koeta sisäistää tämä niin pelkäät ja luulet vähemmän.

N 57

No ei se ihan noin mene. Me miehet harrastamme mielellämme esimerkiksi seksiä naisen iästä riippumatta, kunhan nainen on hyvännäköinen. Yleisestikään seksin harrastaminen itseämme kiinnostamattoman naisen kanssa ei ole mikään mahdottomuus, vaan oikeastaan vain parempi: jos nainen ei ole hyvännäköinen, niin tunteita ei herää, jolloin vapaan seksin harrastaminen on helpompaa. Vieläkö tuntuu, että olemme samanlaisia?

Vierailija
160/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa riskiä.

Ei pidä. Ole toki yksin loppuikäsi jos torjunta on pahinta mitä tapahtua voi.

Se ei pelaa joka pelkää. Seurustelevat ihmiset eivät ole pelkureita eikä tuttavuutta tarvitse tehdä muna sojossa ja sormus kourassa.

Normaalien ihmisten tuttavuus alkaa tervehtimällä ja luontevasti niitä näitä juttelemalla. Siitä se vähitellen syvenee jos kiinnostusta on.