Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn.
Pitkä katse ei ole lähestyminen
Pitääkö samalla syödä banaania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.
Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?
Minä voin kertoa sinulle, miten miestä lähestytään kohta kohdalta (Huom miehet, älkää lähestykö naista näin):
1. Näet kiinnostavan miehen, ihan missä tahansa, paitsi ehkä naisen seurassa.
2. Lähesty miestä suoraan, tervehdi, hymyile.
3. Mies todennäköisesti hämmästyy ja saattaa kuulostaa töykeältä, mutta ei ole sitä.
4. Sano miehelle seuraavat sanat: "Katselin sua hetken ja olet tosi kivannäköinen, lähtisitkö joku päivä kahville mun kanssa, jos vaihdetaan numeroita?"
5. Ole hyvä.
Hienoa, jälleen yksi ulkonäkökeskeinen ahdistelija joka ei anna miesten nauttia edes kahviaan rauhassa.
Mies tekee aloitteen! Sinkku N34
Vierailija kirjoitti:
Koska painan 95kg. Palsta on opettanut että tämänkokoisen ei tule lähestyä vastakkaista sukupuolta.
Ihan sama juttu miehellä. Jos mies on lihava, niin arvojärjestys on ulkonäön eteen kaiken voitavan tekeminen ja vasta sitten naisten lähestyminen. Sama on edessä sinullakin, jos mielit lähestyä komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele naisen tekemään aloitetta. Ei missään tapauksessa ainakaan suoraan treffejä ehdottelemaan eikä kännykkä numeroa pyytämään...
Loppujen lopuksi, MIES haluaa olla se jahtaaja !
Ystäväni muutamia vuosia sitten teki aloitteen kiinnostuksensa kohteelle.
Alku oli yhtä siirappia.
Parin vuoden kuluttua , kun huuma oli ohitse, riitojen aikana mies sanoi aina : " mitäs tyrkyrit ittees" 😱.
!!!
Siis mies piti lopulta naista TYRKKYNÄ.Ei ehkä yhden tapauksen takia kannata heittää kirvestä kaivoon
Kaivo on täynnä samaa paskaa.
Sinänsä miehiä ei voi syyttää asiasta, minkäs ne sille voi että ne on jätettä.
En viitsi, koska niitä miehiä tarjoutuu ihan itse seuraani ilman että minun täytyy nähdä mitään vaivaa. Erittäin miesvaltaisen työpaikan ja alan iloja 😏
Vierailija kirjoitti:
En uskalla, kun pelkään pakkeja ja kasvojen menetystä niin paljon. Tulkitsen helposti miesten tuijotuksen ja huomion virheellisesti kiinnostukseksi ja olen tehnyt kömpelöitä virhearviointeja. Lisäksi kiinnostun käytännössä vain työkavereista, koska he ovat "tuttuja". Vieraat ihmiset ovat pelottavia ja vastenmielisiä. Olen ollut viimeiset 4 vuotta ihastunut yhteen työkaveriini enkä koskaan aio tehdä aloitetta.
Minäkin olen erehtynyt luulemaan erään miehen tuijottelun kiinnostukseksi. No siitä harhasta heräsin, kun sain tietää hänellä olevan jo rakas ihminen elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Asia on oikeasti erittäin yksinkertainen. Juttelet jonkun kanssa jotain. Jos pidät ja juttu luistaa, saattaa asiat kehittyä. On samantekevää, kuka aloittaa juttelun jostain heinänseipäästä.
Minäkin olen ihmetellyt että meneekö nämä kosimaan tuntematonta julkisesti vai mikä on niin vaikeaa.
Eri asia nämä jotka kertovat tuntevansa sen josta pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.
Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?
Kaikki lähestymiseni ovat tapahtuneet baarissa, joten muista tilanteista en tiedä. Mutta usein jo "Hei, miten teillä menee? Voinko liittyä seuraan/haluatteko tulla meidän kanssa?" riittää siihen, että pääsee rupattelemaan tietyn ihmisen ja/tai kokonaisen porukan kanssa. Myös ohimennen kommentointi jonkun keskusteluun esimerkiksi baaritiskillä avaa oven pieneen jutusteluun.
Jos jonkun kanssa on pidempiä katseita, latautuneita vitsejä tai kohteliaisuuksia, olen yleensä sitten pyrkinyt tekemään kiinnostukseni selväksi selkeämmillä kohteliaisuuksilla, kysymällä ohimennen parisuhdetilanteesta, siirtynyt lähemmäksi istumaan ja katsonut reaktion, tai pyrkinyt pääsemään kosketuksiin jollain suhteellisen typerällä tekosyyllä. Kyllä siitä toisen käytöksestä huomaa, kannattaako yhtään pidemmälle yrittää. Jos tulee pakit, ei turhaan hävetä, vaan pyydetään anteeksi että tulkittiin väärin, ja jatketaan juttua.
En tiedä, miten eri ikäisten lähestymistavat eroavat toisistaan, olen itse 25-vuotias ja kyllä näin on päässyt tuttavuutta tekemään sekä miesten että naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos selvästi kumpikin havaitsee, että jotain tässä nyt on, niin miksi en tekisi aloitetta?
Ja mitä pitäisi havaita? Nainen imemässä baarissa drinksupilliä ja hymyilemässä?
Ei se että näet baarissa jonkun ole sitä että olet kiinnostunut 🤦
Eikä se että menet juttelemaan jollekin ole aloite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska painan 95kg. Palsta on opettanut että tämänkokoisen ei tule lähestyä vastakkaista sukupuolta.
Ihan sama juttu miehellä. Jos mies on lihava, niin arvojärjestys on ulkonäön eteen kaiken voitavan tekeminen ja vasta sitten naisten lähestyminen. Sama on edessä sinullakin, jos mielit lähestyä komeita miehiä.
En todellakaan lähestyisi komeita miehiä., kyllä mun itsetunto on jo niin nujerrettu. Enkä kyllä minkäänmoisia miehiä.
Jos mies on kiinnostunut, hän lähestyy kyllä. Naisen tekemät aloitteet eivät johda mihinkään hyvään. Se, lähestyykö mies, on ensimmäinen testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos selvästi kumpikin havaitsee, että jotain tässä nyt on, niin miksi en tekisi aloitetta?
Ja mitä pitäisi havaita? Nainen imemässä baarissa drinksupilliä ja hymyilemässä?
Ei se että näet baarissa jonkun ole sitä että olet kiinnostunut 🤦
Eikä se että menet juttelemaan jollekin ole aloite.
En tiedä. En käy baareissa, enkä juo alkoholia, joten ei ole minun foorumini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu? Käytkö täällä usein? Mistä löysit tuon makean paidan? Mitä juot, onko hyvää?
Ei tarvi olla korkealentoista. Kyseessä on vain keskustelun aloitus.
Haluaisin lähestyä mutta en osaa ja uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, hän lähestyy kyllä. Naisen tekemät aloitteet eivät johda mihinkään hyvään. Se, lähestyykö mies, on ensimmäinen testi.
Jos minä olen tuo mahdollinen mies, se ei ole mikään testi. Se olisi typeryyttä lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monisyinen ja hankala tilanne.
Olen ihan kaunis kasvoista, ja löytyy pitkät vaaleat hiukset, pitkä ja sopusuhtainen kroppa. Kuitenkin olen hieman pidättyväinen, varovainen, ujo. Punastun helposti, vetäydyn. Ei ole kavereita. En ole ikinä seurustellut.
Miehet ei koskaan lähesty, katsovat kyllä. Ajattelen että minussa on jokin epämiellyttävä piirre. Huono itsetunto saa tämän ajatuksen potenssiin tuhat. En kelpaa kenellekään ja siksi itse en TODELLAKAAN kehtaisi lähestyä kiinnostavaa miestä ja vaivata häntä, asettaa noloon tilanteeseen että "tuokin karmeus kuvittelee että minä voisin kiinnostua hänestä".
Ja itse asiassa minussa on jokin vialla, se ei vain näy ulospäin. Ruma kroppa alasti. En kehtaisi koskaan näyttäytyä kenellekään. Siksi parempi pysyä sinkkuna. Aina sanotaan että laihduta. Mutta unohdetaan ettei sillä saa enää tiimiä kroppaa vaikka kuinka jumppaisi
T.koulukiusattu entinen lihava
Miten niin ei saa timmiä kroppaa? Jos et ihan 70-vuotias ole, niin kyllä se kovalla työllä onnistuu. Ihan sama, kuin miehilläkin. Et sinä naisena mitenkään ihmeellisemmässä asemassa ole.
Kyllä olen lähestynyt ja pyytänyt treffeillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kertoa sinulle, miten miestä lähestytään kohta kohdalta (Huom miehet, älkää lähestykö naista näin):
1. Näet kiinnostavan miehen, ihan missä tahansa, paitsi ehkä naisen seurassa.
2. Lähesty miestä suoraan, tervehdi, hymyile.
3. Mies todennäköisesti hämmästyy ja saattaa kuulostaa töykeältä, mutta ei ole sitä.
4. Sano miehelle seuraavat sanat: "Katselin sua hetken ja olet tosi kivannäköinen, lähtisitkö joku päivä kahville mun kanssa, jos vaihdetaan numeroita?"
5. Ole hyvä.
Hienoa, jälleen yksi ulkonäkökeskeinen ahdistelija joka ei anna miesten nauttia edes kahviaan rauhassa.
Älä puhu skaa. Olen mies itse. Ja tiedät itsekin, että jos sinua joku nainen noin lähestyisi, niin olisi ihan sama, olisitko bungee-hyppytornissa vai ostamassa Rexonaa.
Minkä näköinen tuo mies tarkalleen ottaen on, joka on mielestäsi hyvännäköinen ja kiinnostava? Ja millainen itse olet, jos olet kerran vapaa ja kaikki hyvännäköiset ovat varattuja?