Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?

Vierailija
25.07.2022 |

Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.

Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.

Kommentit (1220)

Vierailija
81/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos selvästi kumpikin havaitsee, että jotain tässä nyt on, niin miksi en tekisi aloitetta?

Ja mitä pitäisi havaita? Nainen imemässä baarissa drinksupilliä ja hymyilemässä?

Hahah! no mutta siitä se lähtee, menet luokseen ja kysyt pääsiskös mukaan imuttelemaan?

no ei kai vaan jatkat sitä tiirailua ja toivot parasta.

Vierailija
82/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos selvästi kumpikin havaitsee, että jotain tässä nyt on, niin miksi en tekisi aloitetta?

Ja mitä pitäisi havaita? Nainen imemässä baarissa drinksupilliä ja hymyilemässä?

Hahah! no mutta siitä se lähtee, menet luokseen ja kysyt pääsiskös mukaan imuttelemaan?

Ei, helpompaa on jatkaa oman ulkonäön kehittämistä ja antaa naisten tehdä tarvittaessa aloitteet. Näin se menee nykyään. Tai sitten unohtaa turhat livetutustumiset, ja mennä Tinderiin komeampana versiona itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei rakettitiedettä kirjoitti:

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.

Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.

Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.

Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.

Miten se ei ole epätoivoista, jos mies lähestyy sinua? On erittäin epätodennäköistä, että tuo mies on kuitenkaan likimainkaan sellainen (sen näköinen), kuin sinä toivot hänen olevan. Miksi tuhlaat aikaasi, etkä ota itsellesi sellaista miestä, kuin itse haluat. Toki jos niitä lähestymisiä tulee koko ajan ja pääset valikoimaan tuhansien joukosta Tinderin lisäksi, niin mikä ettei.

En panisi koskaan naista joka on mielestäni ruma tai epäkiinnostava. Haluan seksiä vain haluttavilta naisilta.

Vierailija
84/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.

Vierailija
85/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla, kun pelkään pakkeja ja kasvojen menetystä niin paljon. Tulkitsen helposti miesten tuijotuksen ja huomion virheellisesti kiinnostukseksi ja olen tehnyt kömpelöitä virhearviointeja. Lisäksi kiinnostun käytännössä vain työkavereista, koska he ovat "tuttuja". Vieraat ihmiset ovat pelottavia ja vastenmielisiä. Olen ollut viimeiset 4 vuotta ihastunut yhteen työkaveriini enkä koskaan aio tehdä aloitetta.

Sä olet pelkuri! Sä pelkäät että sun fantasia teistä hajoaa. Et uskalla kohdata totuutta.

Vierailija
86/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, helpompaa on jatkaa oman ulkonäön kehittämistä ja antaa naisten tehdä tarvittaessa aloitteet. Näin se menee nykyään. Tai sitten unohtaa turhat livetutustumiset, ja mennä Tinderiin komeampana versiona itsestään.

Vai niin, no ihan kuten Herra hyväksi asian katsoo!

Vierailija
87/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa kiinnostavista ja hyvännäköisistä on varattuja. Enkä halua nolata itseäni. Esim. kaupassa katson, onpa hyvännäköinen mies, ja aina! vierelle tulee sen vaimo/tyttöystävä.

Vierailija
88/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.

Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.

Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.

Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.

Miten se ei ole epätoivoista, jos mies lähestyy sinua? On erittäin epätodennäköistä, että tuo mies on kuitenkaan likimainkaan sellainen (sen näköinen), kuin sinä toivot hänen olevan. Miksi tuhlaat aikaasi, etkä ota itsellesi sellaista miestä, kuin itse haluat. Toki jos niitä lähestymisiä tulee koko ajan ja pääset valikoimaan tuhansien joukosta Tinderin lisäksi, niin mikä ettei.

Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia. Miesten ja naisten käytöstä eivät koske samat lainalaisuudet. Miesten on parempi oppia pelaamaan ikiaikaisilla säännöillä kuin odottaa, että ne muuttuvat. Enempää en jaksa selittää itsestäänselvyyksiä palsta-autisteille.

Eikös tämä nyt ole aika pahasti ristiriidassa nykyisen tasa-arvoteorioiden kanssa jotka sanovat ettei sukupuolia ole?

Vierailija
89/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea, syyllistyit juuri ahdisteluun törkeillä puheillasi.

Hyvässä tapauksessa saat vain avokämmenestä, huonossa portsari ottaa sut hellään syleilyynsä, sä kaadut portaissa matkalla pihalle, pihalla kaadut uudestaan kynnykseen, ja kaadut vielä poliisimaijaan mennen tullen.

Vierailija
90/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähestynyt, koska minusta kuntosalilla treenataan eikä etsitä seuraa, enkä halua olla häiriöksi.

Nykyään moikataan ja jutellaan vähän aina kun satutaan samaan aikaan paikalle. Hän teki aloitteen. En vieläkään tiedä onko kiinnostunut, vai pelkästään sosiaalinen.

Vierailija
91/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia. Miesten ja naisten käytöstä eivät koske samat lainalaisuudet. Miesten on parempi oppia pelaamaan ikiaikaisilla säännöillä kuin odottaa, että ne muuttuvat. Enempää en jaksa selittää itsestäänselvyyksiä palsta-autisteille.

Eikös tämä nyt ole aika pahasti ristiriidassa nykyisen tasa-arvoteorioiden kanssa jotka sanovat ettei sukupuolia ole?

Tämä kommentoija tuskin on niitä ihmisiä, joka on naurettavia sukupuolirooleja vastaan.

Vierailija
92/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei ole silloin kun se naisilla on tarve siihen ettei niitä ole.

Saavutetuista eduista, kuten "mies maksaa" ei luovuta.

Vierailija
93/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska pelkään kaikkia vaihtoehtoja kiinnostavan miehen kanssa!

ensiksi pelkään torjutuksi tulemista kuten kaikki pelkäävät.

toiseksi pelkään myös onnistumista ja sitä että jotain kivaa alkaisi. olen kai ollut masentunut pitkän aikaa.

silti elossa ja pilke silmissä

Arvaappa mitä? Olen saanut pakit jokusen kerran, olen tutustunut mukaviin ja mielenkiintoisiin miehiin ja olen löytänyt pitkäaikaisia suhteita. Pari pakkia ei haittaa mitään. Ne tilanteet pitää vaan hoitaa tyylikkäästi.

Vierailija
94/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähestynyt jokaista, josta olen ollut kiinnostunut. 🤷🏻 Toki monien kanssa olen ensin vain rupatellut tai on ollut jonkinnäköistä flirttailua ennen kuin olen tehnyt mitään liikkeitä.

Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?

Vierailija
95/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten sen jälkeen hän tietäisi, että olen kiinnostunut hänestä, enkä halua hänen tietävän sitä, jos hän ei itse ole kiinnostunut.

En vain ymmärrä tätä logiikkaa. Jos hän saa tietää että olet kiinnostunut mutta hän ei sinusta, niin tuskin hän rupeaa seurustelemaan kanssasi.. Jos siis pelko on että kiinnostus ei ole aitoa tai jotain. Enemmän haiskahtaa että pelkäät torjutuksi tulemista.

M7nä ymmärsin tuon hänen logiikkansa ihan hyvin. Koska ajattelen samoin.

Ei ole suinkaan kyse, että pelkäisi miehen alkavan seurustella ilman mielenkiintoa minuun, ei pelkoa siitä.

Se on vaan juuri noin kun hän kertoi, vaikea selittää jos ei tajua logiikkaa

Vierailija
96/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska pelkään kaikkia vaihtoehtoja kiinnostavan miehen kanssa!

ensiksi pelkään torjutuksi tulemista kuten kaikki pelkäävät.

toiseksi pelkään myös onnistumista ja sitä että jotain kivaa alkaisi. olen kai ollut masentunut pitkän aikaa.

silti elossa ja pilke silmissä

Arvaappa mitä? Olen saanut pakit jokusen kerran, olen tutustunut mukaviin ja mielenkiintoisiin miehiin ja olen löytänyt pitkäaikaisia suhteita. Pari pakkia ei haittaa mitään. Ne tilanteet pitää vaan hoitaa tyylikkäästi.

Kiitti kannustuksesta, sisko!

Vierailija
97/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan toki avuttomalle naiselle, miten miehiä lähestytään esim kahvilassa tai baarissa? "lähdetkö kahville?" vai?

Minä voin kertoa sinulle, miten miestä lähestytään kohta kohdalta (Huom miehet, älkää lähestykö naista näin):

1. Näet kiinnostavan miehen, ihan missä tahansa, paitsi ehkä naisen seurassa.

2. Lähesty miestä suoraan, tervehdi, hymyile.

3. Mies todennäköisesti hämmästyy ja saattaa kuulostaa töykeältä, mutta ei ole sitä.

4. Sano miehelle seuraavat sanat: "Katselin sua hetken ja olet tosi kivannäköinen, lähtisitkö joku päivä kahville mun kanssa, jos vaihdetaan numeroita?"

5. Ole hyvä.

Vierailija
98/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaan tosi harvoin kiinnostavia, mun tyyppisiä miehiä, ja silloin kun kohtaan, tilanne on huono. Jos näkisin usein jotain kiinnostavaa miestä niin, että olisimme tilanteessa kahden, ehkä saattaisin tehdäkin aloitteen, mutta eipä ole tullut tuollaista tilannetta. Yksi kerta jäi kyllä tosissaan harmittamaan, kun en ilmaissut kiinnostustani tuntemattomalle miehelle, mutta siinä tilanteessa se olisi ollut mahdotonta. Ei ole koskaan ennen tuntematon kolahtanut sillä tavalla, eikä varmaan enää koskaan kolahdakaan.

Vierailija
99/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska painan 95kg. Palsta on opettanut että tämänkokoisen ei tule lähestyä vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
100/1220 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sika voi itse lähestyä.

Miksi haluat sian lähestyvän sinua?

No halooo??

Jotta se voi jättää sen??

jJJJJJJJÄTÄ SE SIKAAAA