Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Sillä on alakouluikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty miehiä. Se on miehen tehtävä. Ei kiinnosta miehet, jotka eivät lähesty, tämä on yksi kriteerini miehelle.
Sama, paitsi ajattelen, että se on naisen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei rakettitiedettä kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.
Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.
Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.
Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.
Miten se ei ole epätoivoista, jos mies lähestyy sinua? On erittäin epätodennäköistä, että tuo mies on kuitenkaan likimainkaan sellainen (sen näköinen), kuin sinä toivot hänen olevan. Miksi tuhlaat aikaasi, etkä ota itsellesi sellaista miestä, kuin itse haluat. Toki jos niitä lähestymisiä tulee koko ajan ja pääset valikoimaan tuhansien joukosta Tinderin lisäksi, niin mikä ettei.
Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia. Miesten ja naisten käytöstä eivät koske samat lainalaisuudet. Miesten on parempi oppia pelaamaan ikiaikaisilla säännöillä kuin odottaa, että ne muuttuvat. Enempää en jaksa selittää itsestäänselvyyksiä palsta-autisteille.
En voi sekaantua. Kahdesti eronneessa on pakko olla jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika voi itse lähestyä.
Miksi haluat sian lähestyvän sinua?
Että voisin tylyttää sikaa.
Huvinsa kullakin.
Yleisin naisten harrastus
Tottakai lähestyn. Ap, olet i d i o o T T i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei rakettitiedettä kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.
Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.
Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.
Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.
Miten se ei ole epätoivoista, jos mies lähestyy sinua? On erittäin epätodennäköistä, että tuo mies on kuitenkaan likimainkaan sellainen (sen näköinen), kuin sinä toivot hänen olevan. Miksi tuhlaat aikaasi, etkä ota itsellesi sellaista miestä, kuin itse haluat. Toki jos niitä lähestymisiä tulee koko ajan ja pääset valikoimaan tuhansien joukosta Tinderin lisäksi, niin mikä ettei.
Miehet ja naiset eivät ole samanlaisia. Miesten ja naisten käytöstä eivät koske samat lainalaisuudet. Miesten on parempi oppia pelaamaan ikiaikaisilla säännöillä kuin odottaa, että ne muuttuvat. Enempää en jaksa selittää itsestäänselvyyksiä palsta-autisteille.
Ok. Etköhän sinä lukeudu näihin palsta-autisteihin myös, koska tuo ei päde oikeassa elämässä. Naiset lähestyvät kyllä oikeita miehiä ihan siinä, missä oikeat miehet lähestyvät naisia.
Nykyiset naiset vie korvasta äidin kullanmurupoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähesty miehiä. Se on miehen tehtävä. Ei kiinnosta miehet, jotka eivät lähesty, tämä on yksi kriteerini miehelle.
Sama, paitsi ajattelen, että se on naisen tehtävä.
Samaa mieltä, miehen lähestyminen on käytännössä kriminalisoitu, eikä kyse ole asiattomuudesta vaan siitä, että jo katse on ahdistelua.
oon todennu et suhde ei oikein etene jos nainen tekee aloitteen.
en ole uskaltanut tehdä aloitetta komeaan mieheen, koska miettii että itse ei ole kaunotar tarpeeksi,
mies on paremmin koulutettu, oma ammatti mietityttää.
oma rahatilanne surkea olen köyhä,en kehtaa lähestyä hyväpalkkaisia miehiä.tässä syitä.
Vierailija kirjoitti:
en ole uskaltanut tehdä aloitetta komeaan mieheen, koska miettii että itse ei ole kaunotar tarpeeksi,
oma rahatilanne surkea olen köyhä,en kehtaa lähestyä hyväpalkkaisia miehiä.tässä syitä.
Huonot perustelut. Kemiaa on tai ei ole.
Asia on oikeasti erittäin yksinkertainen. Juttelet jonkun kanssa jotain. Jos pidät ja juttu luistaa, saattaa asiat kehittyä. On samantekevää, kuka aloittaa juttelun jostain heinänseipäästä.
No jos selvästi kumpikin havaitsee, että jotain tässä nyt on, niin miksi en tekisi aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
Suhde ei myöskään etene yleensä, kun mies tekee aloitteen. Varmasti useammin suhde etenee, kun nainen tekee aloitteen kiinnostavaa miestä kohtaan. Ja nuo omat ajatuksesi itsestäsi ovat täsmälleen samoja, mitä miehet ajattelevat itsestään. "En ole riittävän lihaksikas tuolle naiselle", "nuo muut ovat parempia miehiä tuolle naiselle, koska ovat selvästi urheilijoita", "olen liian lyhyt", "olen liian paksu", minulla on liian pieni penis", "tuo on varmasti varattu", "tuo on liian nuori ja minä olen ehdottomasti liian vanha" jne... Muitakin löytyy jokaisen (selvin päin) miehen repertuaarista
Vierailija kirjoitti:
No jos selvästi kumpikin havaitsee, että jotain tässä nyt on, niin miksi en tekisi aloitetta?
Ja mitä pitäisi havaita? Nainen imemässä baarissa drinksupilliä ja hymyilemässä?
koska pelkään kaikkia vaihtoehtoja kiinnostavan miehen kanssa!
ensiksi pelkään torjutuksi tulemista kuten kaikki pelkäävät.
toiseksi pelkään myös onnistumista ja sitä että jotain kivaa alkaisi. olen kai ollut masentunut pitkän aikaa.
silti elossa ja pilke silmissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä pitäisi havaita? Nainen imemässä baarissa drinksupilliä ja hymyilemässä?
Katseesta.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele naisen tekemään aloitetta. Ei missään tapauksessa ainakaan suoraan treffejä ehdottelemaan eikä kännykkä numeroa pyytämään...
Loppujen lopuksi, MIES haluaa olla se jahtaaja !
Ystäväni muutamia vuosia sitten teki aloitteen kiinnostuksensa kohteelle.
Alku oli yhtä siirappia.
Parin vuoden kuluttua , kun huuma oli ohitse, riitojen aikana mies sanoi aina : " mitäs tyrkyrit ittees" 😱.
!!!
Siis mies piti lopulta naista TYRKKYNÄ.
Ei ehkä yhden tapauksen takia kannata heittää kirvestä kaivoon
Mies lähtee helposti tanssimaan. Jatkoa seuraa tai sitten ei.