Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika voi itse lähestyä.
Miksi haluat sian lähestyvän sinua?
Että voisin tylyttää sikaa.
Huvinsa kullakin.
Nyt olen naimisissa, mutta nuorena en tehnyt aloitteita, koska halusin, että mies oikeasti oli minusta kiinnostunut, ei vain huolinut. Siksi en myöskään koskaan lähtenyt mukaan mihinkään miesten ulkonäön perusteella tehtyihin aloitteisiin, eiväthän he voi tietää, pitävätkö he minusta oikeasti. (Kun oli isot tissit ja pitkät sääret piti olla aika tiukka seula, ettei ääliöiden seuraan joutuisi).
Vierailija kirjoitti:
Olen aina lähestynyt sellaisia miehiä, joista olen ollut kiinnostunut.
Jos ap:ta ei kukaan koskaan lähesty, se johtuu siitä, ettei hän ole tarpeeksi kiinnostava naisten mielestä.
Jopa 7-luokkalaista poikaani lähestyi koulussa tyttö ja pyysi treffeille.
Jopa jo päiväkodissa tytöt lähestyvät poikia. Poikani 1-v. sai heti ihailijoita päiväkodissa ja nämä tytöt pussailevat ihan estotta, vaikka eivät edes vielä puhu sanoja.
Kyllä naiset lähestyy ja yllättävän usein, ainut vaan et ne on naamat enkä ite juo niin seura ei kiinosta ja se kännisen ihmisen ilme ja naamakin on vastenmielinen.
Naiset, joita minä olen lähestynyt jostain syystä, niin 0 prosenttia on johtanut johonkin. Naiset, jotka ovat lähestyneet minua, ovat johtaneet 100-prosenttisesti ainakin johonkin.
ei rakettitiedettä kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Ja mies voi ajatella sinusta aivan samoin.
Koska se saattais olla vaarallista meille molemmille. Tunnen jotain todella voimakasta häntä kohtaan, mutta oikeasti en tunne häntä, eikä minulla ole hevon haisua hänen motiiveistaan tiettyjen tekojensa osalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.
Voihan sen argumentin vuoksi kääntää toisinpäin, jos ei tiedä mitään nisäkkäiden biologiasta, antropologiasta tai sosiologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mies ajattelee samalla tavoin sinusta?
Taitaa olla munaton mies, jos antaa sellaista ajatusten estää toiminnan. Ja mitä munattomalla miehellä tekee?
Saatan kysyä, maistuuko jokin drinkki tai saatan pyytää tanssimaan. Noin helppo tapa toimii ihan hyvin, jos miestä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mies ajattelee samalla tavoin sinusta?
Taitaa olla munaton mies, jos antaa sellaista ajatusten estää toiminnan. Ja mitä munattomalla miehellä tekee?
Ymmärtääkseni miehet eivät saa lähestyä, kuin naisten valitsemissa paikoissa. Ei kai siinä munattomuudesta ole kysymys, vaan nykyisyydessä hyväksytystä toiminnasta... En usko, että se on munatonta toimintaa, jos näen kauniin 20-vuotiaan naisen kesämekossa kaupassa, enkä 35-vuotiaana mene häntä häiritsemään. Yhtä hyvin hän, kuin minäkin tiedämme, että lähtisin hänen kanssaan vaikka kuuhun yhdessä, mutta näin ei tule tapahtumaan. Lähestyin tai olen lähestymättä.
Vierailija kirjoitti:
Saatan kysyä, maistuuko jokin drinkki tai saatan pyytää tanssimaan. Noin helppo tapa toimii ihan hyvin, jos miestä kiinnostaa.
Tämäpä se on. Alkoholilla on keskeinen osuus tutustumisprosessissa.
Hän on nyt platoninen ystäväni, enkä halua sen muuttuvan kiusalliseksi. Meidän parisuhteessa ei muutenkaan olisi mitään järkeä, ollaan molemmat niin arkoja ja vähän rikkinäisiä. Hänen tukensa ystävänä riittää minulle mainiosti.
3 kertaa olen tehnyt sen virheen. Kyllähän siinä aina olen treffeille päässyt, mutta parisuhdetta ei ole tullut, koska mies on pitänyt halpana h.uorana. Ei päästy edes sänkypuuhiin kun miehen asenne tuli melko nopeasti ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.
Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.
Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.
Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen argumentin vuoksi kääntää toisinpäin, jos ei tiedä mitään nisäkkäiden biologiasta, antropologiasta tai sosiologiasta.
Nimenomaan. Siittiö menee munasolun luo, ei päinvastoin.
En lähesty miehiä. Se on miehen tehtävä. Ei kiinnosta miehet, jotka eivät lähesty, tämä on yksi kriteerini miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.
Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.
Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.
Miten se ei ole epätoivoista, jos mies lähestyy sinua? On erittäin epätodennäköistä, että tuo mies on kuitenkaan likimainkaan sellainen (sen näköinen), kuin sinä toivot hänen olevan. Miksi tuhlaat aikaasi, etkä ota itsellesi sellaista miestä, kuin itse haluat. Toki jos niitä lähestymisiä tulee koko ajan ja pääset valikoimaan tuhansien joukosta Tinderin lisäksi, niin mikä ettei.
Että voisin tylyttää sikaa.