Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tasoteoria tai ei niin kyllähän ihmisen pitää hiukan osata katsoa, ettei ihan hulluja ja päättömiä lähestymisiä tee.
Jos on tosi yksinkertainen ihminen suppealla sivistysmäärällä eikä oikeastaan kiinnostunut mistään laajemmasta niin ei kannata lähestyä jotain tähtitieteen tms. professoria.
Ajattelen tasoja nyt lähinnä tästä näkökulmasta. Tietenkään ulkoista olemusta unohtamatta.Minä ajattelen, että yleensä samantyyppiset ihmiset viihtyvät yhdessä. Samat kiinnostuksen kohteet, ajatusmaailmat, arvot.
Miksi lähestyä sellaista ihmistä jossa oikeastaan mikään asia ei kohtaa.
Eikä oikein yhteistä jutunaihettakaan löydy.
Tietenkin ulkonäön pitää olla sellainen, mikä itseä ja molempia toisessa miellyttää ja mihin tuntee vetovoimaa. Aika huono alku jos jo nekään eivät kohtaa.Itse olen kokenut elämäni aikana lukuisia päättömiä lähestymisiä. Siis sellaisia, etten olisi voinut kuvitellakaan, että kyseinen ihminen tosissaan yrittää minua. Tuskin edes tarvitsee sanoa, mutta olen nainen ja lähestyjät tietenkin miehiä.
Joo, ymmärrän.
Ajattelin näköjään liikaa naisen näkökulmasta, siis miten nainen ajattelee tai toimii näissä lähestymisasiossa.
Olen edelleen sitä mieltä, että joka ihmisen kannattaisi hiukan katsoa, ettei tee hulluja ja päättömiä lähestymisiä.
Tai tietenkin voi tehdä miten lystää, mutta sitten pitää ottaa myös riski mitä niistä seuraa.
Itse olen näissä lähestymissä melko varovainen nainen, koska olisi todella ärsyttävää ja suututtavaa jos tekisin itse aloitteen tuntemattomalle ja sitten paljastuisikin, että mies onkin kaikkea muuta kuin edes lähes sopivan tuntuinen ajatuksiltaan tai persoonaltaan.
Tulisi itselle ihan turhaa vaivaa ja olisi kiusallista selittää, että kiitos, mutta ei taida kannattaa jatkaa en enempää.
Vähemmällä pääsee ettei iske tuntemattomia miehiä.Miehet aika usein lähestyvät tuntemattomia niin, että eivät esin edes yritä selvittää naisesta mitään, vaan suoraan pamauttavat treffikutsun. Mun mielestä toi on tosi outoa, enkä voisi itse kuvitellakaan tekeväni niin. Ihanko oikeasti jollekin riittää pelkkä ulkonäkö, että haluaa tietyn ihmisen kanssa treffeille?
Mullakin on TODELLA korkea kynnys mennä pokaamaan tuntematonta. Olen ollut kerran tilanteessa, jossa olisi tehnyt mieli, mutta silloinkin tiesin miehestä tilanteen takia jo muutakin kuin ulkonäön. Tuskin olisin edes samalla tavalla kiinnostunut, jos en olisi tiennyt muutakin.
Minulle miehenä treffit ovat se paikka tutustua. Ei minua haittaa, vaikka en tunne naisesta mitään muuta ensin, kuin sen ulkonäön. Minusta treffit ovat se paikka tutustua ihmiseen, sitä vartenhan sinne mennään. Mitä minä teen millään etukäteistiedoilla? Toki nykyajan treffailu pääasiassa tapahtuu Tinderin kautta, joten sitä typerää tekstipeliä on lähes mahdotonta välttää.
Itsekin olen ollut siinä käsityksessä, että juurikin treffit ovat se oikea paikka tutustua toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kokisin aika turhaksi mennä treffeille miehen kanssa, joka ei ole persoonaltaan yhtään sellainen mitä haen eikä olisi mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Vaikka miehen ulkonäkö olisi just eikä melkein, ei se paljon tuossa tilanteessa auttaisi.
Toisaalta niillä 30-45 minuutin treffeillä opit nuo kaipaamasi tiedot.
Olen eri, mutta ei mulla yleensä herää kiinnostus miestä kohtaan alle tunnissa. Se vie aikaa, joskus vuosiakin.
Tjaa, katsellaanko treffejä vuodelle 2029? Sitäkö tässä haet? Aika korkea kynnys sinulla siis mennä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kokisin aika turhaksi mennä treffeille miehen kanssa, joka ei ole persoonaltaan yhtään sellainen mitä haen eikä olisi mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Vaikka miehen ulkonäkö olisi just eikä melkein, ei se paljon tuossa tilanteessa auttaisi.
Sen 30-45 minuuttia voisi käyttää paljon paremminkin. Sain jo tinderissä ollessani ihan tarpeekseni turhista treffeistä, joten ei kiitos enää sellaisia.
Miten tutustut toiseen, jos suoraan toteat tutustumisen turhaksi?
En tutustukaan, jos heti esim. ulkonäkö tai persoona vaikuttaa väärältä. Tutustun vain miehiin, joista heti tulee vaikutelma, että tämä on minun tyyppiäni. Sen vaikutelman syntymiseen tarvitaan todellakin muutakin tietoa kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
En tutustukaan, jos heti esim. ulkonäkö tai persoona vaikuttaa väärältä. Tutustun vain miehiin, joista heti tulee vaikutelma, että tämä on minun tyyppiäni. Sen vaikutelman syntymiseen tarvitaan todellakin muutakin tietoa kuin ulkonäkö.
Miten saat ne muut tiedot ulkonäön ohella, jos et ole kiinnostunut toiseen tutustumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tasoteoria tai ei niin kyllähän ihmisen pitää hiukan osata katsoa, ettei ihan hulluja ja päättömiä lähestymisiä tee.
Jos on tosi yksinkertainen ihminen suppealla sivistysmäärällä eikä oikeastaan kiinnostunut mistään laajemmasta niin ei kannata lähestyä jotain tähtitieteen tms. professoria.
Ajattelen tasoja nyt lähinnä tästä näkökulmasta. Tietenkään ulkoista olemusta unohtamatta.Minä ajattelen, että yleensä samantyyppiset ihmiset viihtyvät yhdessä. Samat kiinnostuksen kohteet, ajatusmaailmat, arvot.
Tietenkin ulkonäön pitää olla sellainen, mikä itseä ja molempia toisessa miellyttää ja mihin tuntee vetovoimaa. Aika huono alku jos jo nekään eivät kohtaa.Itse olen kokenut elämäni aikana lukuisia päättömiä lähestymisiä. Siis sellaisia, etten olisi voinut kuvitellakaan, että kyseinen ihminen tosissaan yrittää minua. Tuskin edes tarvitsee sanoa, mutta olen nainen ja lähestyjät tietenkin miehiä.
Joo, ymmärrän.
Ajattelin näköjään liikaa naisen näkökulmasta, siis miten nainen ajattelee tai toimii näissä lähestymisasiossa.
Olen edelleen sitä mieltä, että joka ihmisen kannattaisi hiukan katsoa, ettei tee hulluja ja päättömiä lähestymisiä.
Tai tietenkin voi tehdä miten lystää, mutta sitten pitää ottaa myös riski mitä niistä seuraa.
Itse olen näissä lähestymissä melko varovainen nainen, koska olisi todella ärsyttävää ja suututtavaa jos tekisin itse aloitteen tuntemattomalle ja sitten paljastuisikin, että mies onkin kaikkea muuta kuin edes lähes sopivan tuntuinen ajatuksiltaan tai persoonaltaan.
Tulisi itselle ihan turhaa vaivaa ja olisi kiusallista selittää, että kiitos, mutta ei taida kannattaa jatkaa en enempää.
Vähemmällä pääsee ettei iske tuntemattomia miehiä.Miehet aika usein lähestyvät tuntemattomia niin, että eivät esin edes yritä selvittää naisesta mitään, vaan suoraan pamauttavat treffikutsun. Mun mielestä toi on tosi outoa, enkä voisi itse kuvitellakaan tekeväni niin. Ihanko oikeasti jollekin riittää pelkkä ulkonäkö, että haluaa tietyn ihmisen kanssa treffeille?
Mullakin on TODELLA korkea kynnys mennä pokaamaan tuntematonta. Olen ollut kerran tilanteessa, jossa olisi tehnyt mieli, mutta silloinkin tiesin miehestä tilanteen takia jo muutakin kuin ulkonäön. Tuskin olisin edes samalla tavalla kiinnostunut, jos en olisi tiennyt muutakin.
Minulle miehenä treffit ovat se paikka tutustua. Ei minua haittaa, vaikka en tunne naisesta mitään muuta ensin, kuin sen ulkonäön. Minusta treffit ovat se paikka tutustua ihmiseen, sitä vartenhan sinne mennään. Mitä minä teen millään etukäteistiedoilla? Toki nykyajan treffailu pääasiassa tapahtuu Tinderin kautta, joten sitä typerää tekstipeliä on lähes mahdotonta välttää.
Et ilmeisesti ole koskaan ollut treffeillä,joille ilmestyy nuhjuinen treffikumppani, joka ei saa sanaa suustaan, vaikka on viesteissä ollut nokkela ja "supliikki"? Ja nyt tarkoitan lähes kirjaimellisesti puhumatonta. Minä olen, kiitos nettideittailun.
Tai treffeillä, joilla toinen kiekaisee aina hetken hiljaisuuden jälkeen "Miten menee?" koska hän ei keksi mitään muuta sanottavaa. Minå olen, kiitos kaverin järjestämien treffien.
Jos siis livetilanteessa tapaisin kiinnostavan oloisen miehen, niin kyllä minä ensin juttelisin hänen kanssaan ihan siinä kohtaamistilanteessa ennen kuin ehdottaisin kahville menoa. Deittisovelluksia en edes käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen kannattaa tehdä aloite. Usein hän tekeekin. Vai miten meni seuraavassa: minä hymyilen miehelle, olen kiinnostunut hänen jutuistaan, hakeudun harrastuksessa hänen seuraansa. Hän kysyy sitten kahville. Kahvista alkoi viestittely, numero oli kun oli viestitelty ihan (harrastuksesta) asiaa aiemmin. Kumpi teki aloitteen?
Tuossa ei ole mitään tiettyä yksittäistä aloitteen tekoa, harrastuksessa käydään kahvilla (ilman mitään kaksoismerkityksiä, tosiaan vaan kahvilla höpöttelemässä yleisesti, myös miehet keskenään treenin jälkeen jne).
Tuosta on nyt 12 v onnellista yhdessäoloa. Eli naisen kannattaa tehdä aloite, mutta ei sitä tarvitse tehdä tökerösti tyyliin "läheksä panee". Ei oikeastaan ole yhtä aloitetta, vaan vuorovaikutusta. Kaikki ei tosin sitä osaa.
Niitä noloja pakkajakaan ei tule, ellei tee aloitetta hyvin tökerösti. Vuorovaikutusta oppii juttelemalla ihmisille, ilman takaa-ajatuksia. Ja vinkki tasojankkaajalle, netistä ja töllöstä ei voi oppia elämää.
Tjaah. Yksikään mun vuorovaikutusyritys ei ole koskaan johtanut mihinkään. Ja minusta on olleet kiinnostuneet ainoastaan päihdeongelmaiset.
N36
Kannattaa seuraavan kerran kysyä ihan suoraan kiinnostavaa miestä vaikka kahville ja jättää vuorovaikutusyritykset väliin. Kaikki miehet eivät ymmärrä hienovaraisia vihjeitä, mutta lähes kaikki miehet ymmärtävät kyllä kahville pyytämisen.
Jos miehestä ei tiedä muuta kuin että hän näyttää kiinnostavalta, niin mistä ihmeestå voi tietää, että hänen kanssaan haluaa kahville? Ja miksi ei voiso jutella hänen kanssaan juuri siinä tilanteessa, missä hänet kohtaa, miksi pitää lähteä kahville?
Tietysti voi jutella juuri siinä tilanteessa eikä tarvitse erikseen lähteä kahville juttelemaan. Pointtini oli se, että ei kannata jäädä odottamaan miehen aloitetta/treffikutsua tms. vaan sen aloitteen voi tehdä myös itse. Suurin osa miehistä pitää tästä ja arvostaa tällaista rohkeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei rakettitiedettä kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.
Tällaiset miehet ovat feminiinisiä, enkä ole heistä kiinnostunut.
Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.
Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.
Tuo on pomminvarma taktiikka, koska tunnetusti pelimiehet ja seksiä etsivät miehet eivät ole ollenkaan aloitteellisia.
Juu,tätä naisen logiikkaa hämmästelen kaikkein eniten.Pelimiehet seksin perässä ne aloitteet tekee.
Tätä miesten logiikkaa hämmästelen. Miten se että tekee mieli pillua on kiinnostusta toista kohtaan?
Kuinkas moni mies haluaa pelkkää kaverisuhdetta naiseen? Siinä on vastaus ihmettelyysi.
Et tunne miehiä, naisia, seksiä ja kaveruutta. Miltä tuntuu olla yksin netissä höpöttämässä tasoista?
Halusiko joku mies ei-fyysisen parisuhteen? Ei varmasti joten miten se mies sitten ei ollut piparin perässä?
Joo, hän halusi harrastuskaverin. Mutta joo, sinä et tajua ystävyyttä, kun sinulla ei sellaisia ole.
Ison joukon keskellä juttelu jollekin ei ole "ystävyyttä" sen enempää kuin puolituttu asukas kahden korttelin päässä.Miehet ei halua mitään kaverisuhteita naisiin.
Ei, vaan sinä et halua ystäviä, ja tuskin saisitkaan. Normaalille miehelle on ihan sama se sukupuoli harrastuksessa. Tiedän ihan omasta kokemuksesta.
Katsos kaikki ei ole in cellejä, jos on jo kotona rakas vaimo ei ole mitään tarvetta ryssiä sitä suhdetta yrittämällä sekaantua ystäviin.
Mutta tämä menee sinulta yli, sinä ymmärrät sen vihan ja loukkaantumisen, sinulle ystävyys saati rakkaus on ihan hepreaa. Ja naiset huomaavat tämän, ja varovat ihan syystä.
Sukupuoli on yhdentekevä harrastuksessa tai työkaverilla.Kukaan mies ei kuitenkaan halua naista kaveriksi siksi että sillä olisi niin mielenkiintoisia juttuja,ne hoituu miesten kanssa.
Kenen puolesta sä puhut?
Mulla on ihan mielenkiintosia naisia kavereina, osan tuntenut vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siis livetilanteessa tapaisin kiinnostavan oloisen miehen, niin kyllä minä ensin juttelisin hänen kanssaan ihan siinä kohtaamistilanteessa ennen kuin ehdottaisin kahville menoa.
Niin voi jutella siinä tai siirtyä siitä istumaan puistonpenkille/terassille/kahvilaan. Ei sen tarvitse sen ihmeellisempi tilanne olla. Tuossa vain osa tuntui tyrmäävän sen keskustelunkin, kun pitäisi jotenkin maagisesti saada toisesta muuta infoa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.
Aloitteellinen nainen antaa epätoivoisen vaikutelman, ja miehet voivat kyllä lähteä epäkiinnostavan naisen kelkkaan seksin- tai mukavuudenhalussaan. Mutta mitään aitoa rakkautta tai arvostusta on silloin turha toivoa.
Naisen ainoa keino varmistua siitä, että mies todella on kiinnostunut hänestä eikä vain seksistä tms., on se että mies tekee aloitteen.
Tuo on pomminvarma taktiikka, koska tunnetusti pelimiehet ja seksiä etsivät miehet eivät ole ollenkaan aloitteellisia.
Juu,tätä naisen logiikkaa hämmästelen kaikkein eniten.Pelimiehet seksin perässä ne aloitteet tekee.
Tätä miesten logiikkaa hämmästelen. Miten se että tekee mieli pillua on kiinnostusta toista kohtaan?
Kuinkas moni mies haluaa pelkkää kaverisuhdetta naiseen? Siinä on vastaus ihmettelyysi.
Et tunne miehiä, naisia, seksiä ja kaveruutta. Miltä tuntuu olla yksin netissä höpöttämässä tasoista?
Halusiko joku mies ei-fyysisen parisuhteen? Ei varmasti joten miten se mies sitten ei ollut piparin perässä?
Joo, hän halusi harrastuskaverin. Mutta joo, sinä et tajua ystävyyttä, kun sinulla ei sellaisia ole.
Ison joukon keskellä juttelu jollekin ei ole "ystävyyttä" sen enempää kuin puolituttu asukas kahden korttelin päässä.Miehet ei halua mitään kaverisuhteita naisiin.
Ei, vaan sinä et halua ystäviä, ja tuskin saisitkaan. Normaalille miehelle on ihan sama se sukupuoli harrastuksessa. Tiedän ihan omasta kokemuksesta.
Katsos kaikki ei ole in cellejä, jos on jo kotona rakas vaimo ei ole mitään tarvetta ryssiä sitä suhdetta yrittämällä sekaantua ystäviin.
Mutta tämä menee sinulta yli, sinä ymmärrät sen vihan ja loukkaantumisen, sinulle ystävyys saati rakkaus on ihan hepreaa. Ja naiset huomaavat tämän, ja varovat ihan syystä.
Sukupuoli on yhdentekevä harrastuksessa tai työkaverilla.Kukaan mies ei kuitenkaan halua naista kaveriksi siksi että sillä olisi niin mielenkiintoisia juttuja,ne hoituu miesten kanssa.
Tässä viestissä on jännästi sekä nais- että miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti yhden ruma on toisen kaunis. Eikä tarvitse miellyttää kaikkia, riittää yksi joka tykkää.
Jos laitamme ihmisten kuvia seinälle, niin eiköhän jako ruma-tavis-kaunis muodostu aika selväksi? Toki seassa on yksittäisiä mieltymyksiä. Tuossa kohtaa siis kaunis on oikeasti siis poikkeuksellisen kaunis ja ruma on poikkeuksellisen ruma. Kuten sanoin 90+% ihmisistä menee tavis-kategoriaan, minkä sisällä sitten on erilaista tallaajaa.
Edelleen jää avoimeksi mitä hyötyä tasoteoriasta on kenellekään? Suositummat ihmiset ovat suositumpia, muttei suosittu ihminen pakosti löydä parisuhdetta yhteen helpommin kuin ei-suosittu ihminen.
Juttelepa palstalle kirjoittavan Allun kanssa tuosta. Hän on tyyppiesimerkki yksilöstä, jolle tasoteorian ymmärtäminen tekisi terää. Palstan oma Henna voisi olla toinen. Sinun voisi olla avartavaa keskustella heidän kanssaan näkemyksistäsi.
Tasoteoriasi ymmärtäminen ei auta Allua.
Hänen ongelmansa on se, ettei hän edes lähesty naisia. Hän tuijottaa niitä kauempaa ja uhriutuu myöhemmin, kuinka naiset on nirppanokkia.
Sitäpaitsi Allu tuntuu jo sisäistäneen tasoteoriasi. Aina jankkaa, miten hän ei ole rikas, laiha, eikä ole hiuksia eikä statusta ja siksi naiset ei kiinnostu.
Mitä sinä ajattelet, että jotain Allua tai vastaavaa hyödyttäisi lähestyä naisia? Lähestymisestä ei yleensä seuraa mitään. Oikea tapa 2020-luvulla on kehittää ulkonäköä maksimaalisesti ja mennä Tinderiin, jossa naisia kiinnostavista universaaleista kauneusihanteista on pulaa.
Ulkonäköjankkaaja, mikset kehitä statustasi tai omaisuuttasi? Voisit opiskella, hankkia hyvän työpaikan ja rikastua?
Hei köyhä mies, muutu rikkaaksi!
Hei kyvyiltäsi keskinkertainen mies, muutu menestyjäksi, joka nousee ison firman toimitusjohtajaksi!Ei se ole niin yksinkertaista, synnynnäiset ominaisuudet vaikuttavat paljon myös siihen, kuinka hyvin menestyy ja miten korkean statuksen voi omata.
Ei se mitään auttaisi tietenkään, vaikka kaikki maailman miehet olisivat menestyviä toimitusjohtajia. Silloin kiinnostus kohdistuisi luonnollisesti niihin kaikkein menestyneimpiin konsernijohtajiin ja pääjohtajiin, koska toimitusjohtaja olisi sama asia kuin tavismies, jonka on tietenkin taas kehitettävä itseään jotta erottuisi joukosta. Miehen arvo naisen silmissä määrittyy valitettavan usein sen mukaan miten hän vertautuu muihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siis livetilanteessa tapaisin kiinnostavan oloisen miehen, niin kyllä minä ensin juttelisin hänen kanssaan ihan siinä kohtaamistilanteessa ennen kuin ehdottaisin kahville menoa.
Niin voi jutella siinä tai siirtyä siitä istumaan puistonpenkille/terassille/kahvilaan. Ei sen tarvitse sen ihmeellisempi tilanne olla. Tuossa vain osa tuntui tyrmäävän sen keskustelunkin, kun pitäisi jotenkin maagisesti saada toisesta muuta infoa ensin.
Automaattinen oletus näillä vuosikymmenillä on, että nainen pääsee tekemään esivalinnan tekstailun avulla. Ellei sitten tosiaan tapaa kavereiden kaveria tai työkaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat ne muut tiedot ulkonäön ohella, jos et ole kiinnostunut toiseen tutustumaan?
Jutella voi muutenkin kuin tutustumistarkoituksessa. Siinäkin saattaa saada selville ihmisestä olennaisia asioita, jotka herättävät mielenkiinnon tutustumiseen. Joissain tilanteissa voin myös ihan tahtomattani saada selville miehestä asioita, esimerkiksi liittyen miehen persoonaan ja mielenkiinnonkohteisiin. Jos kokonaisuus vaikuttaa hyvältä, kiinnostun ja haluan tutustua mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrän.
Miehet ja naiset ovat hyvin erilaisia. Älä yritä yleistää omaa käytöstäsi miehiin. Sinun pitää todella sisäistää se, miten erilaisia miehet ovat, jos haluat ymmärtää, miksi miehet tekevät mitäkin.
Eikä ole kovin erilaisia. Kumpikin haluaa rakkautta, siis terveet yksilöt. Kumpikaan ei nauti pakeista.
Ne jotka ei tajua että sukupuoli ei määrää kaikkea on näitä syrjäytyneitä, joilla ei ole ystäviä eikä perhettä. Ellei tajua edes että nainen on ihminen kuten itsekin on, on ihan syystä ikänsä yksin.
Kyllä vaan ovat ja ihan aivojen tasolla. Nykyään on poliittisesti korrektia sanoa, että miesten ja naisten välillä ei ole oleellisia eroja, mutta ne puheet eivät vastaa todellisuutta.
Tässä joitain eroja:
- Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset ja heille ulkoiset hedelmällisyyden ja hyvien geenien merkit ovat vielä tärkeämpiä kuin naiselle.
- Miehet ovat enemmän taipuvaisia systemaattiseen ajatteluun, naiset empaattiseen.
- Miehet ovat parempia loogisessa päättelyssä, naiset verbaalisessa ilmaisussa.
- Miehiä ohjaa enemmän suojeluvietti, naisia hoivavietti.
- Miehet ovat luontaisesti enemmän metsästäjiä (eli resurssin hankkijoita), naiset pesänrakentajia (eli kodinhoitajia).
Ja ei, nuo erot eivät johdu kulttuurista tai ympäristöstä, vaan pääosin evoluutiobiologiasta.
En uskalla. Jos on varattu, tai ei olekkaan minusta kiinnostunut.
Tästä tietysti tulee mielenkiintoinen kehä. Näet baarissa kiinnostavan näköisen ihmisen. Et lähesty häntä, koska et tiedä hänestä mitään. Koska et lähesty häntä, et voikaan oppia hänestä mitään. Helpointa mennä johonkin tyhjään pöytään surffailemaan puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tietysti tulee mielenkiintoinen kehä. Näet baarissa kiinnostavan näköisen ihmisen. Et lähesty häntä, koska et tiedä hänestä mitään. Koska et lähesty häntä, et voikaan oppia hänestä mitään. Helpointa mennä johonkin tyhjään pöytään surffailemaan puhelimella.
Ei naista voi lähestyä tuossa tapauksessa, koska nainen ei tunne miestä entuudestaan. Naisen täytyy olla jollain tapaa miehelle entuudestaan tuttu, koska nainen ei muuten pysty ymmärtämään, miksi vieraaseen mieheen pitäisi tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen 30-45 minuuttia voisi käyttää paljon paremminkin. Sain jo tinderissä ollessani ihan tarpeekseni turhista treffeistä, joten ei kiitos enää sellaisia.
Miten tutustut toiseen, jos suoraan toteat tutustumisen turhaksi?
Ihastuminen voi silti tapahtua melkein silmänräpäyksessä, kun ihmiset osin tiedostaen, mutta paljolti tiedostamatta lukevat myös toisten kehonkieltä, joka voi paljastaa paljonkin ihmisen persoonallisuudesta. Sitten sanotaan, että siinä toisessa oli vain sitä jotain, joka sai minut ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ei mulla yleensä herää kiinnostus miestä kohtaan alle tunnissa. Se vie aikaa, joskus vuosiakin.
No sitten sinun täytyy käydä miehen kanssa useita vuosia treffeillä. Voitte nopeuttaa sitä menemällä vaikkapa kuukauden vaellukselle Lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minulla on ollut joitain naispuolisia kavereita, niin tuo on pitkälti totta. Naiset tuppaavat usein kuvittelemaan vähän liikaa itsestään, ja jotkut stand up koomikothan ovat heittäneet sellaista, että jos naisilla ei olisi pillua, niin miehet eivät edes puhuisi heille. Ja niin naiset kuin miehet yleisössä nauravat, because its funny because its true. Kärjistys, mutta totta.
Sanoisin, että menee noin puolet-puolet, mitä tulee parisuhdekelpoisiin miehiin. Puolet on haluttuja (ja useimmiten parisuhteessa) ja puolet "jämiä", jos nyt noin rumasti sanon tällä kertaa.