Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
ei rakettitiedettä kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Mitä jos mies ajattelee samalla tavoin sinusta?
Kun viimeksi lähestyin ja kysyin ihan asiallisen kysymyksen, hän katseli puhumattomana kengänkärkiään ja siirtyi kuntosalin toiselle reunalle.
Vierailija kirjoitti:
ei rakettitiedettä kirjoitti:
Jos mies olisi minusta kiinnostunut, hän olisi jo tehnyt minulle aloitteen. Koska aloitetta ei ole kuulunut, mies ei ole minusta kiinnostunut. En siis lähesty miestä joka ei ole minusta kiinnostunut. Niin yksinkertaista se on.
Mitä jos mies ajattelee samalla tavoin sinusta?
Sitten mies on perässä vedettävä tossukka joka saa kuolla yksin.
Nainen saa aina paremman.
Nainen on tossukka, kun ei osaa tehdä aloitetta. Pysykää miehet kaukana. 🤣
En uskalla, kun pelkään pakkeja ja kasvojen menetystä niin paljon. Tulkitsen helposti miesten tuijotuksen ja huomion virheellisesti kiinnostukseksi ja olen tehnyt kömpelöitä virhearviointeja. Lisäksi kiinnostun käytännössä vain työkavereista, koska he ovat "tuttuja". Vieraat ihmiset ovat pelottavia ja vastenmielisiä. Olen ollut viimeiset 4 vuotta ihastunut yhteen työkaveriini enkä koskaan aio tehdä aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Sika voi itse lähestyä.
Miksi haluat sian lähestyvän sinua?
Nuorena ja naivina tein aloitteita jos näin kiinnostavan tyypin. En silloin tajunnut, että miehelle #eikaikkimiehet naisen aloite on viesti siitä että nainen haluaa panna. Minä taas en pane tuntemattomia. Mä olisin halunnut tutustua ensin ja vasta sitten (ehkä) panna. Kun tämä valkeni niille miehille, sain aika ikävää palautetta tyyliin antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa, ja pihtarihuorrra ja mitä näitä nyt onkaan. Siispä lopetin sen aloitteiden teon.
Olen aina lähestynyt sellaisia miehiä, joista olen ollut kiinnostunut.
Jos ap:ta ei kukaan koskaan lähesty, se johtuu siitä, ettei hän ole tarpeeksi kiinnostava naisten mielestä.
Jopa 7-luokkalaista poikaani lähestyi koulussa tyttö ja pyysi treffeille.
Lähestyn, mutta haluan tutustua ensin . Eli ystävänä lähestyn.
Tärkeimmät syyt ovat 3 lasta ja vaimo. Lisäksi hän on esimieheni.
Miksi lähestyisin?
Kaikki komeat ja kiinnostavat miehet haluaa vaan toisia komeita ja kiinnostavia miehiä.
Koska pitkä elämäni varrella olen huomannut, ettei mikään tapa miehen mielenkiintoa naiseen niin tehokkaasti kuin naisen avoin lähestyminen.
Vaikka olisi ollut mikälaista flirttiä aikaisemmin niin jos naisena avoimesti kerrot olevasi miehestä kiinnostunut ja ilmaiset toivovasi suhdetta niin ihan varmasti se mies häviää kuin pieru saharaan.
Sain unelmieni miehen olemalla aivan k a m a l a n vaikea :D
Mies nro 1, josta olin kiinnostunut, oli naimisissa > en lähestynyt
Mies nro 2 , josta olin kiinnostunut, oli homo > en lähestynyt
Miehet nro 3-4, jossa olin kiinnostunut, olivat varattuja > en lähestynyt
Mies nro 5, jossa olin kiinnostunut, oli persu > en lähestynyt
Mies nro 6, jossa olin kiinnostunut ja jota olin lähestymäisilläni terassilla, sytytti tupakan > en lähestynyt vaan poistuin paikalta
Mies nro 7, jossa olin kiinnostunut tinderissä ja jora lähestyi, vaihtoi profiiliinsa typerän kuvan jossa hän esitteli kuollutta kalaa > poistin matchin välittömästi
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn, jos olen kiinnostunut. Harvoin vaan enää tulee sellaista tilannetta. Liian usein on ollut tilanne, ettei miehellä ole kiinnostusta, mutta annettu ymmärtää toista ja jätetään roikkuu. Miksi näin?
Seksin takia tietenkin. Miehen päässä ei ole muuta kuin seksi, siksi naisen ei koskaan kannata lähestyä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähestyisin?
Kaikki komeat ja kiinnostavat miehet haluaa vaan toisia komeita ja kiinnostavia miehiä.
Olettamus.
Saman voi kääntää toisinkin päin. Ei naiselta tullut aloitetta, niin oletan, että hän ei ole kiinnostunut.