kuinka monta askelta kävelet päivässä?
Miten teille kertyy askelia päivittäin?
Mulla askelia kertyy normipäivänä noin 3 000-5 000. Ihan liian vähän. Pitää lähtemällä lähteä parin tunnin lenkille (harvoin ehtii), että askelia kertyy tavoitteen mukainen 10 000. Teen etätöitä, mikä vähentää askelien määrää entisestään.
Kommentit (174)
Sanotaan näin että harvemmin tulee 10 000 askelta täytteen. Jos 5000 tuhattakaan. Nyt just satuin käymään lenkillä ja tuli se 5000 siitä
Vaihtelee. Eilen tuli melkein 20000, tänään on tullut tähän mennessä 1300.
Vierailija kirjoitti:
Miten saa päivässä käveltyä 20000 askelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa päivässä käveltyä 20000 askelta?
Aika helposti, kun touhuaa koko ajan jotain ja käy sen lisäksi lenkillä.
Jos kävele aamupäivä tai heti aamusta 3h. Iltapäivä 1 h. Illalla 1h. Eli päivässä 5h.Paljonkohan tulee askeleita?Pysy pää kasassa, mieli OK ,Uni tulee hyvin ja vyötärö pysy kuosissa. Aselten lukumärästä ei tietoa?
Vierailija kirjoitti:
10 000- 50 000. Teen fyysistä työtä ja olen muutenkin aktiivinen. Alle 10 000 jää harvoin.
Eikö 50 000 askelta ole joku reilu 30 km? Miten hitossa saa niin paljon käveltyä ? Joku 5,5 h päivässä tautotonta kävelyä ? Noh. Niin kai sitte.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaarallista on, jos 10 000 tavoite ei täyty?
Mä oon toistaiseksi vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 000- 50 000. Teen fyysistä työtä ja olen muutenkin aktiivinen. Alle 10 000 jää harvoin.
Eikö 50 000 askelta ole joku reilu 30 km? Miten hitossa saa niin paljon käveltyä ? Joku 5,5 h päivässä tautotonta kävelyä ? Noh. Niin kai sitte.
Kyllä. Fyysinen työ jossa ollaan noin 8h enemmän tai vähemmän liikkeessä. Työpäivän aikana melko normi on n. 30 000 askelta. Siihen muu puuhastelu ja urheilu päälle.
Eipä noita tule laskettua. Jospa tulisit perässäkulkijakseni ja laskisit askeleeni, jos ne kerran sinua noin kovasti kiinnostavat! Pystyn ainakin vielä ottamaan kaikki tarpeelliset askeleet. Mitään ulkovaltojen tuottamaa seurantalaitetta en kyllä ota käyttööni!!
En muistha mutta montaks kertaa alottaja räpäyttää silmiään päivässä
Helposti tulee 20 000 askelta, kun aina kun ottaa askeleen niin pitää käydä merkitsemässä se keittiön pöydällä olevaan muistivihkoon.
Vaihtelee 10 000 - 15 000 välillä.
Joskus tulee yli 15 000 mutta siis joka päivä vähintään kymppitonni.
Vierailija kirjoitti:
Helposti tulee 20 000 askelta, kun aina kun ottaa askeleen niin pitää käydä merkitsemässä se keittiön pöydällä olevaan muistivihkoon.
Entä jos satut olemaan lomalla vaikka Kiribatilla, käytkö sillonki merkkaamassa joka askeleen kotipäiväkirjaasi vai kulkeekö keittiö mukanasi kaukomailla