Ahdistaa jo syksy, koska meidän kirjakerho alkaa!
Kirjakerhon puuhanainen laittoi tänään viestiä, että sinähän voit laittaa jotain pientä herkkua kirjan teemaan sopivasti. Joku kiva antipasti-lautanen, itsetehtyä leipää juureen ja jälkkäriksi tiramisut. Nuo ainakin teet ihan käden käänteessä.
Minua ihan vatsassa vääntää kun ajattelen, että joudun taas tuonne noiden pompoteltavaksi.
Ja minun on vähän pakko osallistua työni puolesta. Joo, näitä pikkupaikkakunnan iloja.
Kommentit (63)
Ehkei työn puolesta ole tuota pakkoa kuitenkaan. Ellet itse halua sitä. Kyllä siellä joku muukin voi laittaa ruuat.
Älä mene. Ei voida pakottaa vaikka olisi pieni kyläpahanen.
Menet yli siitä, mistä aita on matalin.
Kaikenlaisia antipasteja saa kaupan hyllyltä. Samoin hyvää juureen tehtyä leipää löytyy ainakin isommista kaupoista ja leipomoista.
Ja ihan tavallinen Pirkka-sarjan tiramisu on tosi herkullista, italialaista tekoa.
Pyydä, että jaatte tuotavat. Vai mitä ne muut tekee?
Varmaan se vastaa tarjoiluista, jonka luona kulloinkin kokoonnutaan?
Murra kätesi ja saat siihen kipsin ja näin et voi tehdä mitään . Ongelma ratkaistu
Miten alunperin jouduit niiden pompoteltavaksi ? Ne vaan jakelee käskyjä siellä omassa pikku valtakunnassaan?
Ahdistaako sua tässä enemmän se herkkujen tekeminen vai se, ettei sulla ole mahdollisuutta kieltäytyä?
Mä jäin miettimään, että mikä kirja teillä on vuorossa? Ihanilta kuulostaa tarjoilut, ja tosiaan voi ostaa valmiina, ellei itse halua kokkailla. Joku toinen tuo ilmeisesti pääruuan ja kolmas viinin? Kuulostaa ihanalta kirjakerholta, jos tarjoilut on myös aina teeman mukaiset. Kunhan kokoontuu esim kerran kuussa. Jos kerran viikossa, niin ei mullakaan riittäis resurssit panostaa noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se vastaa tarjoiluista, jonka luona kulloinkin kokoonnutaan?
Kokoonnutaan kunnan tiloissa. Ja minä olen kunnalla töissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Murra kätesi ja saat siihen kipsin ja näin et voi tehdä mitään . Ongelma ratkaistu
Varmaan helpommallakin pääsee. Hommaa polvi-, nilkka- ja/tai rannetuen, koska on "kaatunut" tai "venähtänyt", eikä siten pysty "valitettavasti" vääntämään kerhoeväitä. Monella on raajoissa vaivoja varsinkin vanhemmiten, niin ihan uskottavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Miten alunperin jouduit niiden pompoteltavaksi ? Ne vaan jakelee käskyjä siellä omassa pikku valtakunnassaan?
Ahdistaako sua tässä enemmän se herkkujen tekeminen vai se, ettei sulla ole mahdollisuutta kieltäytyä?
Kuten sanoin alussa, työhöni liittyvä luottamustoimi, jonka perin edeltäjältäni (jota sijaistan).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Opettele sanomaan ei.
Just joo. Hyvä neuvo.
Ap
Sanot, että "en ehdi".
Voit myös ehdottaa, että jokainen voisi tuoda jotain syötävää, ihan oman mielensä mukaan.
Jos joku haluaa välttämättä juureen leivottua leipää, niin tuo itse sellaista.
Ja mua ahdistaa just se pomputtelu ja pomottaminen.
Noi ruuathan voi käytännössä hakea Lidlistä ja paistaa jotain kesäkurpitsaa lisäksi.
Olen itse suostunut tähän kerhohommeliin, mutta en silloin tiennyt et se on tällaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin alussa, työhöni liittyvä luottamustoimi, jonka perin edeltäjältäni (jota sijaistan).
Ap
Vaikka edeltäjäsi on tykännyt leipoa, ei sinun ole pakko.
Luottamustehtävää ei muuten ole pakko ottaa vastaan. Siitä voi kieltäytyä ja siitä voi myös erota.
Vierailija kirjoitti:
Sanot, että "en ehdi".
Voit myös ehdottaa, että jokainen voisi tuoda jotain syötävää, ihan oman mielensä mukaan.
Jos joku haluaa välttämättä juureen leivottua leipää, niin tuo itse sellaista.
Kuule mulla on tässä vastassa useampi naishenkilö, jotka dont take no for an answer.
Ap
Ja taas ahdistaa...