Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinusta tuli kaunis? Oma tilanne: 40-vuotiaana

Vierailija
24.07.2022 |

Olen valokuvaaja, mistä syystä otan aina itse passikuvani. Muuten minusta ei paljon kuvia olekaan, kun en käytä somea, en juurikaan käy missään muiden kameroiden ulottuvilla, enkä ole linssiludetyyppiä muutenkaan. Siispä viiden vuoden välein näen itsestäni kuvan, jossa ei ole ylimääräisiä härpäkkeitä, ilme on neutraali ja hiukset ja silmälasit pois kasvoilta. Ja jota ei ole käsitelty mitenkään, eikä varsikaan kuvattu nykyisten kännykkäkamerafiltterien läpi.

Olen nyt 44 ja otin juuri uusimman kuvan. Olin 39-vuotiaana sitä mieltä että siinä taisi tulla elämäni paras passikuva ja tästä eteenpäin on tiedossa alamäkeä, mutta vielä mitä! Ihan hämmentää kuinka selvästi olen kaunistunut vielä tuon jälkeen.

Olen ollut aina sellainen "kuukasvo", ja vasta nyt poskiin on ilmestynyt pientä muotoa. Ei selkeitä kuoppia vaan sellaiset lievät painaumat, jollaisia olen aina toivonut. Silmät eivät ole ainakaan pienentyneet ja leukalinjasta on tullut erottuvampi, varmaan siksi että minulta on hitaasti lähtenyt jonkin verran painoa (normaalipainon rajoissa). Rypyt ja juonteet eivät ole vielä sitä kaliiberia että ne erottuisivat passikuvassa.

Älkää nuoremmat uskoko niitä juttuja, että 25 vuoden jälkeen ulkonäkö vain huononee. En varmasti ole ainoa, jolla on mennyt päin vastoin. Olisi kiva kuulla myös muiden kommentteja siitä, minkä ikäisenä olette ns. puhjenneet kukkaan!

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut erityisen kaunis ikinä. Ei ole minua haitannut.

Vierailija
62/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan koska olen mies.

Kyllä miehetkin voi olla kauniita, ja usein parhaimman näköiset miehet onkin ns. kauniita miehiä. Tai siis aina se on näin.

Makukysymys tietysti, mutta itselläni näin.

Makukysymys? Kerronko minä nuo ominaisuudet, jotka sinäkin ajattelet tuolla kauniilla miehellä olevan....

Kerro toki niin pääsen ampumaaaaan virheelliset, täysin ennalta-arvattavat sössötyksesi alas.

Tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pituus yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12 (mahdollistaa kulmikkaat kasvot ja leukaperät), virheetön vaatetyyli ja valkoinen suora hammasrivistö (valkaistut mahdollisesti). Tämän lisäksi yleensä parransänki on tumma ja tiheä, silmät ovat mantelimaiset ja eivät alaspäin kääntyneet. 

Joo väärin meni, kuten jo kirjoitin.

No missä kohtaa ammuit ne alas? Mitä noista ominaisuuksista muuttaisit toisenlaiseksi?

Kuten jo kirjoitin: väärin tulee menemään joten anna tulla vaan, koska väärin ne menee.

Olette niin ennalta-arvattavia ja teidän juttunne on jo niin pahasti ns. nähty, että todellakin tiesin mitä sieltä on tulossa - ja juuri ne kliseiset setithän sieltä tulikin. :D

Minua ei kiinnosta keskustella ihmisen kanssa jonka asenne on tuo, ja listastasi oikeastaan mikään ei osunut joten se siitä. Ainoastaan matalahkot rasvat voisin jollain tasolla alleviivata, mutta ei kauniit kasvot kyllä rumiksi muutu vaikka miehelle tulisikin rasvaa enempi.

En kyllä ole varma trollaatko, koska on niin naurettavan kliseiset ja sopivasti överiksi vedetty setit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En ole vielä moneen vuoteen parhaassa iässäni, mutta varmaan se alkoi 25-vuotiaana. Loppu tulee sitten siellä viiskymppisenä. Onneksi olen mies. :) M27

Vierailija
64/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että 56 vuotiaana jäi alkoholi pois kokonaan ja tapasin tulevan mieheni. Silloin kaikki kaupoilla ja joka paikassa hämmästelivät kuinka kuulema olin kaunistunut silmissä. Sanoivat, että jotain hyvää minulle oli varmasti tapahtunut. Kuten olikin, olin raitistunut ja rakastunut! 🥰

Vierailija
65/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa rupsahtamaan kolmekymppisenä. Ja naiset, jotka väittävät vastaan ovat todella noloja. Aikuistukaa. N22

Tuo on niin totta. Mikään ei ole niin noloa, kuin itsestään liikoja luuleva nainen. 25-vuotias nainen on ihan eri luokkaa kuin 32-vuotias nainen. M27

Vierailija
66/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kauneimmillani noin 25-vuotiaana. Silloin olin löytänyt jo oman tyylini ja sen myötä itsevarmuus kasvoi. Olin hoikka ja nätti nuori nainen.

Nyt en ole enää oikein mitään edellämainituista.

Mutta niin se aika tekee tehtävänsä.

Vierailija
67/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen sen tyytyväisempi olen itseeni. Johtuu varmaankin siitä, että ei ole enää niin kriittinen ulkonäön suhteen. En yliarvioi ulkonäköäni, en ole mikään kaunotar. Enemmänkin komea nainen. Ikää kohta 60v.

Vierailija
68/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuorena itkeneeni, kun äiti sanoi, että nainen on kauneimmillaan 17 vuotiaana. Katsoin peiliin ja sieltä katsoi finninaamainen tyttö, joka ei osannut meikata ja hiukset oli itsevärjätyt ja sen vuoksi aivan pilalla ja hirveät. Vaatteet oli alekorista hirveitä ja epäsopivia, kun ei vanhemmat välittäneet pistää rahaa lapsiinsa tai ulkonäköön. Sanomattakin selvää, että kaunistuin tuosta ja mielestäni kaunistun edelleen joka vuosi. Ikää nyt 34.

Vierailija
69/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin vähän pullukka ja kaiken lisäksi rillipää. En mikään kaunis lapsi. Kauneus tuli sitten teini-iässä.

Hoikistuin silloin ja muutuin monella tapaa.

Vierailija
70/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysymys on siitä puhutaanko ketjussa naisten mielestä kauniista vai miesten mielestä kauniista. Siinä on iso ero.

Naiset katsovat niitä poskipäitä, se on jotenkin iso asia. Ja hoikkia sääriä.

Miesten silmissä se nuori kuukasvo on lähes aina kauniimpi. Nuoruus vetoaa (tutkitusti useimpien 20-50v miesten silmissä 21v nainen on kaunein, riippumatta miehen iästä), ja usein "vauvanpyöreys" tarkoittaa enemmän mutoja pepussa ja reisissä, mikä on miehille erittäin olennainen juttu. Jos katsot keskivartalon sivuprofiilia 20v vs 50v, sama nainen, huomaat eron.

Puhutaan omasta mielestä kauniista. Ei minua muiden naisten, saati miesten, mielipiteet kiinnosta.

Mutta koska sinua tuntuu miesten mielipiteet kiinnostavan, niin kyllä minä sen kadulla ja puolituttujen miesten reaktioista huomaan olenko mennyt siinä mielessä huonompaan vai parempaan suuntaan.

Toivon sinulle parempaa vointia huomiseksi!

ap

Nuoria naisia miehet eivät kehtaa kuolata niin avoimesti.

Huomenna kun tulen sinua kadulla vastaan, kuolaat minua joka tapauksessa. Avoimesti tai salaa. Tähänhän vaikuttaa myös persoonallisuus.

ap

Ehkä.

Tällä viikolla olen nähnyt ehkä 50+ nuorta naista joita voisin kuolata, tusinan verran kolmekymppisiä ja yhden tai kaksi oman ikäistäni (40).

Jos siis olet 40v naisten top 1-2% niin sitten kyllä. Edellyttää muutakin kuin niitä poskipäitä, huoliteltua olemusta ja "persoonallisuutta". Esim kropan pitää olla kunnossa; pyöreyttä peffassa mutta ei vatsassa, selkeästi erottuva vyötärö, muodokkaat reidet.

Vierailija
71/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin voi olla kauniita, ja usein parhaimman näköiset miehet onkin ns. kauniita miehiä. Tai siis aina se on näin.

Makukysymys? Kerronko minä nuo ominaisuudet, jotka sinäkin ajattelet tuolla kauniilla miehellä olevan....

Kerro toki niin pääsen ampumaaaaan virheelliset, täysin ennalta-arvattavat sössötyksesi alas.

Tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pituus yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset, rasvaprosentti 8-12 (mahdollistaa kulmikkaat kasvot ja leukaperät), virheetön vaatetyyli ja valkoinen suora hammasrivistö (valkaistut mahdollisesti). Tämän lisäksi yleensä parransänki on tumma ja tiheä, silmät ovat mantelimaiset ja eivät alaspäin kääntyneet. 

No missä kohtaa ammuit ne alas? Mitä noista ominaisuuksista muuttaisit toisenlaiseksi?

Kuten jo kirjoitin: väärin tulee menemään joten anna tulla vaan, koska väärin ne menee.

Olette niin ennalta-arvattavia ja teidän juttunne on jo niin pahasti ns. nähty, että todellakin tiesin mitä sieltä on tulossa - ja juuri ne kliseiset setithän sieltä tulikin. :D

Minua ei kiinnosta keskustella ihmisen kanssa jonka asenne on tuo, ja listastasi oikeastaan mikään ei osunut joten se siitä. Ainoastaan matalahkot rasvat voisin jollain tasolla alleviivata, mutta ei kauniit kasvot kyllä rumiksi muutu vaikka miehelle tulisikin rasvaa enempi.

En kyllä ole varma trollaatko, koska on niin naurettavan kliseiset ja sopivasti överiksi vedetty setit.

Et siis keksinyt yhtään mitään? Etkä ampunut mitään alas. Keskityit vain pilkkaamaan minun asennettani. Pyysin sinua ampumaan vain alas, mitkä osa-alueet tuossa minun kuvailemassani naisten ihannemiehessä eivät ole kohdallaan? Tuo sama miestyyppi pätee mm. Henry Cavilliin, Jason Momoaan, Chris Hemsworthiin, Brad Pittiin (lukuunottamatta tummia hiuksia), nuorempaan Johnny Deppiin, Mikko Leppilampeen, Peter Franzeniin ja esimerkiksi Tom Cruiseen (lukuunottamatta pituutta).

Vierailija
72/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa rupsahtamaan kolmekymppisenä. Ja naiset, jotka väittävät vastaan ovat todella noloja. Aikuistukaa. N22

Tuo on niin totta. Mikään ei ole niin noloa, kuin itsestään liikoja luuleva nainen. 25-vuotias nainen on ihan eri luokkaa kuin 32-vuotias nainen. M27

Siinä mielessä noissa ikäluokissa ei ole mitään eroa, että kummassakin tapauksessa naiset luulevat itsestään järjestään liikoja. Erityisesti kauneudestaan.

Vierailija
73/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan nuoresta on käsketty menemään missikisoihin, malliksi jne mutta nyt 44v olen mielestäni kauneimmillani tähän asti, vaikka painan 100kg. Myös kroppa on upein ja yhä miehet kuumana ja kehuu, ihan siis arkipäivänäkin usein joku mies tulee kehumaan ja jopa pyydetty naimisiin 😊 mut pelkään kyllä et mikä päivä alamäki alkaa. Uskon että jos siltä alkaa vaikuttaa niin antaa lähteä vaikka 10kg niin taas paranee.

Vierailija
74/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysymys on siitä puhutaanko ketjussa naisten mielestä kauniista vai miesten mielestä kauniista. Siinä on iso ero.

Naiset katsovat niitä poskipäitä, se on jotenkin iso asia. Ja hoikkia sääriä.

Miesten silmissä se nuori kuukasvo on lähes aina kauniimpi. Nuoruus vetoaa (tutkitusti useimpien 20-50v miesten silmissä 21v nainen on kaunein, riippumatta miehen iästä), ja usein "vauvanpyöreys" tarkoittaa enemmän mutoja pepussa ja reisissä, mikä on miehille erittäin olennainen juttu. Jos katsot keskivartalon sivuprofiilia 20v vs 50v, sama nainen, huomaat eron.

Puhutaan omasta mielestä kauniista. Ei minua muiden naisten, saati miesten, mielipiteet kiinnosta.

Mutta koska sinua tuntuu miesten mielipiteet kiinnostavan, niin kyllä minä sen kadulla ja puolituttujen miesten reaktioista huomaan olenko mennyt siinä mielessä huonompaan vai parempaan suuntaan.

Toivon sinulle parempaa vointia huomiseksi!

ap

Nuoria naisia miehet eivät kehtaa kuolata niin avoimesti.

Huomenna kun tulen sinua kadulla vastaan, kuolaat minua joka tapauksessa. Avoimesti tai salaa. Tähänhän vaikuttaa myös persoonallisuus.

ap

Ehkä.

Tällä viikolla olen nähnyt ehkä 50+ nuorta naista joita voisin kuolata, tusinan verran kolmekymppisiä ja yhden tai kaksi oman ikäistäni (40).

Jos siis olet 40v naisten top 1-2% niin sitten kyllä. Edellyttää muutakin kuin niitä poskipäitä, huoliteltua olemusta ja "persoonallisuutta". Esim kropan pitää olla kunnossa; pyöreyttä peffassa mutta ei vatsassa, selkeästi erottuva vyötärö, muodokkaat reidet.

🤮

-Eri

Vierailija
75/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies täällä kommentoi naisen iästä et nuorena parhaimmillaan mut jostain syystä kyllä nuoretkin miehet on ennemmin aina mun kimpussa kun reilu 20v tai 18v tyttären kimpussa jos porukalla liikutaan. Itse 46.

Vierailija
76/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä olen mielestäni kasvoista komistunut nyt päälle kolmekymppisenä. Edelleen olen hyvinkin näkymätön naisille silti.

Tykkään siitä että kasvoni ovat hyvin teräväpiirteiset ja nenäni on jotenkin "pitkä" ja suora alaspäin tojottava. Jonkun mielestä näytän varmaan rotalta, mutta mikäs siinä.

Vierailija
77/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis keksinyt yhtään mitään? Etkä ampunut mitään alas. Keskityit vain pilkkaamaan minun asennettani. Pyysin sinua ampumaan vain alas, mitkä osa-alueet tuossa minun kuvailemassani naisten ihannemiehessä eivät ole kohdallaan? Tuo sama miestyyppi pätee mm. Henry Cavilliin, Jason Momoaan, Chris Hemsworthiin, Brad Pittiin (lukuunottamatta tummia hiuksia), nuorempaan Johnny Deppiin, Mikko Leppilampeen, Peter Franzeniin ja esimerkiksi Tom Cruiseen (lukuunottamatta pituutta).

Niin? Asenteesi ON rasittava, sillä tulet sösssöttämään minulle jostain naisten ihannemiehestä, kun minä kirjoitin omasta maustani ja miten kyse on makuasiasta.

Ammmuin alas käytännössä koko typerän listasi jossa oli oikeastaan kaikki niitä matalia rasvoja lukuunottamatta pielessä, kuten jo ihan aluksi kirjoitinkin. Tiesin, että tulet selittämään just jotain tuollaista ja tiesin, ettei kliseinen listasi vastaa minun miesmakuani.

Kuten ei myöskään listasi julkkismiehistä, ei minun makuun kukaan noista.

Vierailija
78/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet julkkikset näyttää vain kaunistuvan vanhetessaan, esim. Suvi Teräsniska. Nuorena oli vähän poikamaisen näköinen.

Eiköhän se johdu ihan siitä, että kun on menestystä tullut niin on varaa (parempiin) stailaajiin. Tuskin aloittavalla artistilla edes on niitä.

Vierailija
79/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt, mieltänyt itseäni kauniiksi. Pikemminkin ihan tavallisena ja se on aina ollut fine. Kun mulle on sanottu näyttävän kauniilta, "ootpa kaunis", niin se on aina tuntunut minussa varoitukselta, huonolta asialta. Peräännyin tuollaisista tilanteista. Ja yhä teen niin. En osaa suhtautua tuollaiseen...tuommoinen vain tuntuu nihkeältä.

Vierailija
80/105 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulen sen tyytyväisempi olen itseeni. Johtuu varmaankin siitä, että ei ole enää niin kriittinen ulkonäön suhteen. En yliarvioi ulkonäköäni, en ole mikään kaunotar. Enemmänkin komea nainen. Ikää kohta 60v.

Tuo on totta! Minulle on käynyt niin, ettei iän myötä ole enää ulkonäköpaineita. Osaan ottaa rennosti ja liikkua meikittä, vapaa-aikana paljon luonnossa. Ehkä se rentous ja hyvä olo näkyvät naamasta ja koko olemuksesta.

Näin on hyvä, vaikka ikää karttuukin.👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän