Parhaat videopelit
Kommentit (440)
Pelihistoriani kattaa kaiken pongista Donkey Kongin kautta Ps vitoseen.
Oli Vic , Commodore, Atari etc..mutta sitten tuli kiirettä elämään. Lapset, vaimo, duuni, perusjubinat.
Mulla oli hirveän tylsä pelimaku. Pelasin viime vuosina vain mainstreamhittejä.
Jouduin onnettomuuteen ja vasen käteni on pois pelistä, joten osaatteko neuvoa jotain Pc -pelejä, joissa tarvitsee vain hiirtä, ei reaktiota. Pelaan toki online shakkia, mutta sinnekin on tullut diginuoriso, jotka eivät siis pysty keskittymään pelin hitauteen. Ehkä joku rakentelupeli/strategia?
Baldur's Gate 2: Shadows Of Amn tai Fallout 2. Nykypeleistä Returnal on hyvä ja Witcher 3 suorastaan erinomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Digimon Survive on yksi parhaista uusista peleistä
En ole nähnyt prisman hyllyillä tuota, mistä löysit sen?
Tuolta löytyi https://halvatpelit.com
Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Työttömät kokoontuu täällä??
*Korjaan 30-vuotiaat menestyvät liikemiehet
Spyro the Dragon ja Crash Bandicoot 1-3 ja CTR. Oikeita ysäriaarteita!!! Remasterit toimivat oikein hyvin myös!
Vierailija kirjoitti:
Cities skylines
suomalaiset pelit :D
Kaikki Kingdom Heartsit. Erityisesti 358/2 Days. Uusin eli III oli kyllä hiukan pettymys.
Ekapeli Alku.
Lapseni oppi lukemaan kolmevuotiaana osittain tuon pelin avulla (ei, se ei pelannut sitä tuntikaupalla).
Ihan hiton vaikee kysymys, oon pelannut vuodesta 95 asti, mut päädyin top kutoseen. Järjestys vapaa.
Witcher 3: the Wild Hunt
Baldur's Gate II: Shadows of Amn
Grand Theft Auto V
Red Dead Redemption 2
Fallout 2
Mass Effect 2
Muita kovia mitä tulee heti mieleen
GTA IV
Diablo 2
Command and Conquer: Red Alert
Gears of War -pelit (ovat niin lyhyitä ettei yksikään yksinään pääse kovin korkealle, vaikka osa on mahtavia)
Disco Elysium
Olikohan joskus semmonen peli kun Myst? siinä piti etsiä kaikkea tavaraa/asioita joita yhdistelemällä pääsi siinä tasossa liikkumaan eteenpäin, muutenkin se oli jotenkin unenomainen maailma ja se musiikki siinä oli jotenkin outoa, eteeristä. Sitten taas toiseen ääripäähän, Wolfenstein ja Max Payne, kummatkin noista on mulla ostettuina, wolfenstein oli asennepeli -94/-95. voi kun joskus vois vielä pelata wolfensteiniä siinä muodossa kun se oli silloin ysärin alkupuolella..