Nyt loppui maaninen päihdelaiffi ja alkoi ryhtiliike! Projektina DI 2027!
Vinkkejä suoritukseen? Ikää on jo 35, jos sillä mitään väliä. Teknillinen fysiikka näyttäis kiinnostavalta, ehkä joku sähkö/automaatio myös.
Kommentit (14)
Vaikeaa tulee olemaan, mutta voin kuvitella että maaninen päihdelaiffi on sen verran syvältä, jotta motivaatiota piisaa. Tervetuloa yhteiskuntaan.
Opiskeluaika onkin tooooooosi helppo olla täysin raittiina!
Kannattaa ehkä keskittyä raittiuteen ja pitää valmistumistavoitteet realistisina jos nollasta aloitat.
Hyvä idea. Tsemppiä. Päihdelaiffi ei ole pidemmän päälle hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on jo 35. Ehkä sitä ei tule heiluttaa joka bileissä enää tuossa iässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on jo 35. Ehkä sitä ei tule heiluttaa joka bileissä enää tuossa iässä...
Kompotikomp. Terv. Nollan-bileen-insinööri.
Sulla on rima aika korkealla, jos teknillistä fysiikkaa haluat opiskelemaan. Ei ole mikään helpoin paikka opiskella varsinkaan siinä vaiheessa, jos opiskelurutiinit on jo päässyt unohtumaan. Oli meinaan ihan riittävän rankkaa silloin parikymppisenäkin suoraan lukion penkiltä!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on rima aika korkealla, jos teknillistä fysiikkaa haluat opiskelemaan. Ei ole mikään helpoin paikka opiskella varsinkaan siinä vaiheessa, jos opiskelurutiinit on jo päässyt unohtumaan. Oli meinaan ihan riittävän rankkaa silloin parikymppisenäkin suoraan lukion penkiltä!
Kiitos vastauksista ja tsempistä! Pidän tavoitteet korkealla ja muokkaan realistisimmiksi mikäli tulee tarve 🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei mahdotonta ollenkaan. Itse aloitin DI-opinnot alusta alkaen 32-vuotiaana työn ohessa. Matematiikan ja fysiikan opinnoista on jo aikaa, mutta olen huomannut että kun panostaa ymmärtämiseen ja tekee niitä tehtäviä niin oikein hyvin menee ainakin jos on pientäkään lahjakkuutta siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei mahdotonta ollenkaan. Itse aloitin DI-opinnot alusta alkaen 32-vuotiaana työn ohessa. Matematiikan ja fysiikan opinnoista on jo aikaa, mutta olen huomannut että kun panostaa ymmärtämiseen ja tekee niitä tehtäviä niin oikein hyvin menee ainakin jos on pientäkään lahjakkuutta siihen suuntaan.
Sama homma, mutta olin vielä hieman ap:takin vanhempi. Jos aihepiiri nappaa, työllä onnistuu. Lisäksi noista teknillisistä löytyy monia vaihtoehtoja, joten aihepiirissäkin on valinnanvaraa. Hyvä ap!
Hieno päätös ap😊👍 Tsemppiä opiskeluihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista ja tsempistä! Pidän tavoitteet korkealla ja muokkaan realistisimmiksi mikäli tulee tarve 🙏🏼
Sori, ei ollut tarkoitus mitenkään vähätellä tai lannistaa. Ja kuten muutama muu jo totesikin, ei ole mitenkään mahdotonta. Itse vaan en olisi enää tuossa iässä ehkä kestänyt sitä "rääkkiä". Hattua nostan, jos sinulta onnistuu! Ja aina voi kuitenkin kesken opintojenkin siirtyä johonkin toiseen koulutusohjelmaan, jos ensin valitut opinnot alkaakin näyttää väärältä valinnalta syystä tai toisesta.
T. lainaamasi viestin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, ei ollut tarkoitus mitenkään vähätellä tai lannistaa. Ja kuten muutama muu jo totesikin, ei ole mitenkään mahdotonta. Itse vaan en olisi enää tuossa iässä ehkä kestänyt sitä "rääkkiä". Hattua nostan, jos sinulta onnistuu! Ja aina voi kuitenkin kesken opintojenkin siirtyä johonkin toiseen koulutusohjelmaan, jos ensin valitut opinnot alkaakin näyttää väärältä valinnalta syystä tai toisesta.
En ottanut yhtään pahalla. Mieluummin niin että tähtään liian korkealle kuin että jäis omat rajat testaamatta. 🙏🏼
On mahdollista, varmasti hankalaa. Tsemppiä!