Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies urheilee koko ajan - en jaksa tätä hikipyykin määrää

Vierailija
24.07.2022 |

Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Äijä juoksee koko ajan salilla ja lenkillä ja sitä ja tätä ja aina on jotkut kikkelihikiset vaatteet haisemassa nurkissa ja odottamassa pesua tai naruilla kuivumassa niin, että ei saa muuta pyykkiä pyöritettyä (en pese "normipyykkiä" samassa treenipyykin kanssa, koska se haju jälkimmäisissä on vaan niin oksettava).

Ja oksettaa pyöritellä niitä jalkovälihikisiä alushousuja ja haisevia sukkia. Olen aivan lopen kyllästynyt. Olisi pitänyt naida joku hissukka postimerkkeilijä villaliivimies, kun olisi tiennyt nuorena paremmin...

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi oma mies ällöttää noin paljon? Pallikarvat ja pallihuurut, voi elämä 🥴

Toiseksi. Lopeta se valitus, jos et kerran pistä häntä itse pesemään pyykkejään. Haluat vain valittaa.

Vai tunnetko syyllisyyttä, kun et itse jaksa urheilla?

Samaa ihmettelen, että miten voi oma mies ällöttää noin paljon onkohan siinä tapauksessa ollenkaan yhteensopiva pari kyseessä.

Ei kuulosta hyvältä kyllä. Naisen pitäisi pitää miehen tuoksusta. Silloin pari on fyysisesti yhteensopiva. Mitä elämää se tuollainen on, että oma puoliso ällöttää.

Totta, en olisi mieheni kanssa jos hän ällöttäisi tai mun tekisi mieli haukkua häntä jossain palstalla inhottavaksi yms.

Rakkauden ensi huumassa on vielä tuollaista. Kuulostellaan 30 vuoden päästä uudelleen!

Vierailija
142/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras liikuntaharrastus olis uinti. Ei olis muuta kuin speedot narulla ja nekin kuivuu äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkaudella vähän helpompaa, kun on vain paita, shortsit, sukat ja kalsarit lenkkisatsina. Talvella vasta vituttaa, kun on parhaassa tapauksessa parit välikerrastot ja vielä päällysvaatteet, pipo ja hanskat näiden lisäksi. Ja talvella ei edes vaatteet kuivu niin äkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän