Mies urheilee koko ajan - en jaksa tätä hikipyykin määrää
Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Äijä juoksee koko ajan salilla ja lenkillä ja sitä ja tätä ja aina on jotkut kikkelihikiset vaatteet haisemassa nurkissa ja odottamassa pesua tai naruilla kuivumassa niin, että ei saa muuta pyykkiä pyöritettyä (en pese "normipyykkiä" samassa treenipyykin kanssa, koska se haju jälkimmäisissä on vaan niin oksettava).
Ja oksettaa pyöritellä niitä jalkovälihikisiä alushousuja ja haisevia sukkia. Olen aivan lopen kyllästynyt. Olisi pitänyt naida joku hissukka postimerkkeilijä villaliivimies, kun olisi tiennyt nuorena paremmin...
Kommentit (143)
Minulla on 17 v. urheileva teinipoika joka pesee treenivaatteet itse. Puhdasta ja hyväntuoksuista tulee. Elämäntaitoja olen hänelle aina opettanut sekä muistuttanut että hänellä ei ole (eikä tule) henk.kohtaista palvelijaa vaan itse pitää kantaa elämässä omat velvollisuudet. Jos miehesi ei ole oppinut pesemään pyykkiä kotona niin opeta se hänelle ap. Pääset itsekin vähemmällä. Tosin epäilen että miehesi muutenkin murustelee ja sotkee ympäriinsä ja sinä siivoilet perässä nypläten miehen pallikarvoja sohvasta. Onnea valinnallesi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 17 v. urheileva teinipoika joka pesee treenivaatteet itse. Puhdasta ja hyväntuoksuista tulee. Elämäntaitoja olen hänelle aina opettanut sekä muistuttanut että hänellä ei ole (eikä tule) henk.kohtaista palvelijaa vaan itse pitää kantaa elämässä omat velvollisuudet. Jos miehesi ei ole oppinut pesemään pyykkiä kotona niin opeta se hänelle ap. Pääset itsekin vähemmällä. Tosin epäilen että miehesi muutenkin murustelee ja sotkee ympäriinsä ja sinä siivoilet perässä nypläten miehen pallikarvoja sohvasta. Onnea valinnallesi.
Noille opetetaan, että treenikassi pitää kantaa itse jo pikkujunnuina. Pitäisi samalla opettaa hoitamaan varusteidensa huollon. Kyseessä voi olla luistimien teroitus tai pesukoneohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Pesu 60vasteessa ja huuhteluaineena pyykkietikka. Ei haise tai tartu muihin pyykkeihin.
Muutaman koneellisen pessyt kun mies urheili aikanaan ammatikseen liigassa.
Teknisen kuidun pesu on 30 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi oma mies ällöttää noin paljon? Pallikarvat ja pallihuurut, voi elämä 🥴
Toiseksi. Lopeta se valitus, jos et kerran pistä häntä itse pesemään pyykkejään. Haluat vain valittaa.
Vai tunnetko syyllisyyttä, kun et itse jaksa urheilla?
Tykkään itsekin kuntoilla ja jumpata ja harrastaa ja sehän tässä sapettaa, kun vapaa-ajasta leijonanosa menee kotitöihin, kun mies vaan menee, tulee, hölkkää ja treenaa, syö ja jättää paskat jälkeensä. Miehelle vapaapäivä ON vapaapäivä. Naiselle harvemmin näin. Aina on kotitöitä rästissä odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi syy miksi en lihansyöjän kanssa menisi yksiin. Hiki ja eritteet haisevat pahalle.
t. vegaani
No ei se lihasta johdu.
Itsehän te vegaanit piereskelette päivät yöt ja haisette kuolemalle. Ihminen on luonnostaan sekasyöjä mutta ruokavalio pitää olla terveellinen, mitä se ei tänäpäivänä juuri kenelläkään ole ja, kun kauppojen valikoimia katsoo niin kauppiaat ja ruokateollisuus tekee kaikkensa myrkyttääkseen ihmiset.
Sinä olet kävelevä hautausmaa ja sille myös haiset. Simppeli tosiasia.
Tämä on kyllä niin totta, että perinteiset suomalaiset salaattia kaihtavat "makkara/pihvimiehet" haisevat ihan kuolemalle eritteineen päivineen. Itse eivät toki tätä tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi syy miksi en lihansyöjän kanssa menisi yksiin. Hiki ja eritteet haisevat pahalle.
t. vegaani
No ei se lihasta johdu.
Itsehän te vegaanit piereskelette päivät yöt ja haisette kuolemalle. Ihminen on luonnostaan sekasyöjä mutta ruokavalio pitää olla terveellinen, mitä se ei tänäpäivänä juuri kenelläkään ole ja, kun kauppojen valikoimia katsoo niin kauppiaat ja ruokateollisuus tekee kaikkensa myrkyttääkseen ihmiset.
Ei pidä paikkaansa. Minä tuoksun erinomaisen hyvältä. Siksi voisin ehkä olla avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon ap, sait vihdoin liekkiketjun kehitettyä. Vaatihan se vähän mies vi haa, yliampuvia juonenkäänteitä ja palstalta tuttuja aiheita, kuten iänikuinen pyykinpesu, mutta näköjään se toimii.
Ekan sivun perusteella oisin antanut nolla pojoa, mutta mammat näköjään intoutuneet keskusteluun, joten annan 4 pointsia. Vähän tylsä aihe ja en lukenut kuin eka sivun.
Nyt en ymmärrä ollenkaan kommenttiasi. Oletko jostain syystä katkera kun et ole itse saanut liekkiketjua aikaiseksi vai mikä on ongelma? Siitä vaan yrittämään.
Tässähän keskustellaan ihan aiheesta, joka hilpaisee suurta osaa kotitalouksista joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. vegaani
No ei se lihasta johdu.
Tämä on kyllä niin totta, että perinteiset suomalaiset salaattia kaihtavat "makkara/pihvimiehet" haisevat ihan kuolemalle eritteineen päivineen. Itse eivät toki tätä tiedosta.
Mutta se ei johdu lihasta vaan eineksistä, maidosta, jogurtista, leivästä ynnä muista myrkyistä, joita keskivertotoppahousu kaiket päivät syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi oma mies ällöttää noin paljon? Pallikarvat ja pallihuurut, voi elämä 🥴
Toiseksi. Lopeta se valitus, jos et kerran pistä häntä itse pesemään pyykkejään. Haluat vain valittaa.
Vai tunnetko syyllisyyttä, kun et itse jaksa urheilla?Tykkään itsekin kuntoilla ja jumpata ja harrastaa ja sehän tässä sapettaa, kun vapaa-ajasta leijonanosa menee kotitöihin, kun mies vaan menee, tulee, hölkkää ja treenaa, syö ja jättää paskat jälkeensä. Miehelle vapaapäivä ON vapaapäivä. Naiselle harvemmin näin. Aina on kotitöitä rästissä odottamassa.
Delegoi. Terveisin naisesimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tunnetko syyllisyyttä, kun et itse jaksa urheilla?Tykkään itsekin kuntoilla ja jumpata ja harrastaa ja sehän tässä sapettaa, kun vapaa-ajasta leijonanosa menee kotitöihin, kun mies vaan menee, tulee, hölkkää ja treenaa, syö ja jättää paskat jälkeensä. Miehelle vapaapäivä ON vapaapäivä. Naiselle harvemmin näin. Aina on kotitöitä rästissä odottamassa.
Ei ole kauhean vaikeaa ottaa ohjat käsiin ja käskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vai tunnetko syyllisyyttä, kun et itse jaksa urheilla?
Samaa ihmettelen, että miten voi oma mies ällöttää noin paljon onkohan siinä tapauksessa ollenkaan yhteensopiva pari kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tunnetko syyllisyyttä, kun et itse jaksa urheilla?Samaa ihmettelen, että miten voi oma mies ällöttää noin paljon onkohan siinä tapauksessa ollenkaan yhteensopiva pari kyseessä.
Ei kuulosta hyvältä kyllä. Naisen pitäisi pitää miehen tuoksusta. Silloin pari on fyysisesti yhteensopiva. Mitä elämää se tuollainen on, että oma puoliso ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tunnetko syyllisyyttä, kun et itse jaksa urheilla?Samaa ihmettelen, että miten voi oma mies ällöttää noin paljon onkohan siinä tapauksessa ollenkaan yhteensopiva pari kyseessä.
Ei kuulosta hyvältä kyllä. Naisen pitäisi pitää miehen tuoksusta. Silloin pari on fyysisesti yhteensopiva. Mitä elämää se tuollainen on, että oma puoliso ällöttää.
Totta, en olisi mieheni kanssa jos hän ällöttäisi tai mun tekisi mieli haukkua häntä jossain palstalla inhottavaksi yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku osaa, joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku osaa, joku ei.
Tuohon tarvitaan vain mielenlujuutta ja sisua. Ehkä myös tunnetta omasta arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan sun oma valinta. Meillä puolison kanssa hoidetaan koti-, pihatyöt ja perhehommat tasapuolisesti. En usko että kumpikaan kauaa katselisi tuollaista käytöstä toisiltamme.
Ap ei sun tartte sen vaatteita pestä. Käske sen ite pestä ne.
Jos ukko vaan urheilee niin ei teillä ole enää parisuhdetta vaan kämppäkaveruus.
Ite ratkaisin moisen ongelman muuttamalla toiseen osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole normaalia fanittaa kenenkän vartaloeritteitä. Puhtaan ihon tuoksu on ihan eri asia kuin kives- / tai lenkkihiki.
En toki siitä ole pahoillani, päinvastoin. Omat paitapuseroni näyttää siisteiltä ja hyviltä.