Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies urheilee koko ajan - en jaksa tätä hikipyykin määrää

Vierailija
24.07.2022 |

Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Äijä juoksee koko ajan salilla ja lenkillä ja sitä ja tätä ja aina on jotkut kikkelihikiset vaatteet haisemassa nurkissa ja odottamassa pesua tai naruilla kuivumassa niin, että ei saa muuta pyykkiä pyöritettyä (en pese "normipyykkiä" samassa treenipyykin kanssa, koska se haju jälkimmäisissä on vaan niin oksettava).

Ja oksettaa pyöritellä niitä jalkovälihikisiä alushousuja ja haisevia sukkia. Olen aivan lopen kyllästynyt. Olisi pitänyt naida joku hissukka postimerkkeilijä villaliivimies, kun olisi tiennyt nuorena paremmin...

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankitte toisen pesukoneen ja opetat miehen pesemään sillä itse omat pyykkinsä. Problem solved.

Sillä yhdellä pesukoneella ei saa pestä?

Lainaus yhdestä aloittajan omasta kommentista:

"Jos olisi omat pesukoneet, niin saisi pestäkin. Haluan huolehtia itse siitä, että koneessa ilkeää pestä muutakin eikä se ole täynnä hänen pallikarvojaan."

Vierailija
62/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankitte toisen pesukoneen ja opetat miehen pesemään sillä itse omat pyykkinsä. Problem solved.

Tämä olisi unelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesköön itse.

Minä nainen olen se päivittäin urheileva, ei tulisi mieleenkään odottaa että mies pesisi hikiset vaatteeni. Miksi siis sinä peset miehesi vaatteet?

Pesen siksi, koska en luota hänen taitoihinsa ja haluan kunnolla puhdasta jälkeä sekä kuten sanottu pitää pesukoneen siinä kunnossa, että siinä ilkeää pestä muutakin. Haisisi vaatekaappikin hielle ja paskalle, jos mies huljuttaisi kaikki kolmenkympin pikapesulla.

Ja tosiaan ei tulisi itse mieleenkään jättää kuukautisalkkareita hänen pyykättäväkseen.

Näin siinä käy, jos on tietyn kotityön tuloksen laadun kanssa hyvin tarkka. Se jää sitten itselle tehtäväksi. Jos haluat pitää kiinni siitä, että pyykki pestään omien standardiesi mukaisesti, ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä kaikki itse. Vaikuttaa siltä, että olet hieman niuhommanpuoleinen hajujen yms. kanssa, jos kerran likaisten ja puhtaiden vaatteiden kuivattaminen samalla parvekkeellakin on jo ongelma. Hyvin pieni osa ihmisistä pystyisi mukautumaan sinun hygieniakäsityksesi noudattamiseen. (Ja ne jotka pystyisivät, olisivat luultavasti myös itse tietyissä asioissa niin neuroottisia, että olisit itse helisemässä heidän hygieniakäsityksensä kanssa...)

Vierailija
64/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

I wish. Valitettavasti on ihan oikeaa elävää elämää tälläkin hetkellä. / Ap

Vierailija
65/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli desin etiikkaa suoraan pyykin päälle koneeseen, normi 30 hienopesu noille kuiduille ja ei haise.

Pystyn kestämään pyöräilykuteiden pesun, mutta kyrsii lätkävehkeiden kuivattaminen kylppärissä.

Vierailija
66/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion lastentarhasta aloittama aivopesu toimii ja ihmiset juovat maitoa läpi elämänsä. Suomessa.

Käsittämätöntä hommaa mutta onhan meistä jokainen, joka vuoden 2020 pääsi näkemään, huomannut miten propaganda toimii.

Vierailija
67/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesköön itse.

Minä nainen olen se päivittäin urheileva, ei tulisi mieleenkään odottaa että mies pesisi hikiset vaatteeni. Miksi siis sinä peset miehesi vaatteet?

Pesen siksi, koska en luota hänen taitoihinsa ja haluan kunnolla puhdasta jälkeä sekä kuten sanottu pitää pesukoneen siinä kunnossa, että siinä ilkeää pestä muutakin. Haisisi vaatekaappikin hielle ja paskalle, jos mies huljuttaisi kaikki kolmenkympin pikapesulla.

Ja tosiaan ei tulisi itse mieleenkään jättää kuukautisalkkareita hänen pyykättäväkseen.

Näin siinä käy, jos on tietyn kotityön tuloksen laadun kanssa hyvin tarkka. Se jää sitten itselle tehtäväksi. Jos haluat pitää kiinni siitä, että pyykki pestään omien standardiesi mukaisesti, ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin tehdä kaikki itse. Vaikuttaa siltä, että olet hieman niuhommanpuoleinen hajujen yms. kanssa, jos kerran likaisten ja puhtaiden vaatteiden kuivattaminen samalla parvekkeellakin on jo ongelma. Hyvin pieni osa ihmisistä pystyisi mukautumaan sinun hygieniakäsityksesi noudattamiseen. (Ja ne jotka pystyisivät, olisivat luultavasti myös itse tietyissä asioissa niin neuroottisia, että olisit itse helisemässä heidän hygieniakäsityksensä kanssa...)

Tiedostan kyllä tämän. Jälkiviisas on helppo olla. Nuoruuden hormonihuuruissa mies ei haissut näin pahalle. Tämä keski-ikä sen tekee. Olisipa osannut aikoinaan ennakoida paremmin.

Vierailija
68/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä yhdellä pesukoneella ei saa pestä?

Lainaus yhdestä aloittajan omasta kommentista:

"Jos olisi omat pesukoneet, niin saisi pestäkin. Haluan huolehtia itse siitä, että koneessa ilkeää pestä muutakin eikä se ole täynnä hänen pallikarvojaan."

Aivan 😂 Hauska ketju kyllä. Terveisin Mies.

Vierailija
69/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä greenaa mies ja kaksi poikaa ja pesevät kyllä kamansa ja itsensä itse. Kuivausrumpu ja kaappi helpottavat myös.

En edes muista milloin olisin jotain hienkäryä haistanut.

Vierailija
70/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli desin etiikkaa suoraan pyykin päälle koneeseen, normi 30 hienopesu noille kuiduille ja ei haise.

Pystyn kestämään pyöräilykuteiden pesun, mutta kyrsii lätkävehkeiden kuivattaminen kylppärissä.

Otan osaa. Lätkävermeitä en suostuisi ottamaan saman katon alle. Kuolisin mielummin.

Vierailija
71/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesköön itse.

Tiedostan kyllä tämän. Jälkiviisas on helppo olla. Nuoruuden hormonihuuruissa mies ei haissut näin pahalle. Tämä keski-ikä sen tekee. Olisipa osannut aikoinaan ennakoida paremmin.

Luulen - ja toivon - että hajun aiheuttaa elintavat eli pääasiassa ruokavalio. Ei ikä.

Vierailija
72/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siellä Porvoossa on kaikki vaikeaa. 🙄

Vierailija
73/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen likaiset vaatteet ällöttävät ylipäätään - etenkin juuri sukat ja kalsarit, hyi hitto. Olisi kiva, kun molemmilla olisi omat kodinhoitokomerot, joissa voisi hoitaa vain omat vaatteensa.

On teillä vaikeaa. 

Nyt ällöttää ja oksettaa jopa normaalit pyykit ja se kun MIES urheilee.

MIES on aina huono. 

Sinäpä sen sanoit. Ei totuutta pysty muuksi muuttamaan, mies ON näissä asioissa huonompi. Aina.

Vierailija
74/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi pikkulapsi vai jälkeenjäänyt? Normaali aikuinen mies osaa kyllä pestä pyykkiä.

Pesin ja silitin 20-vuotiaan miehen pyykin. Nyt tahallani unohdan pestä sen kalsarit ja sukat. Muitakaan vaatteita en enää silitä. Kohta se varmasti osaa kysyä, kuinka pesukone toimii.

Vierailija
75/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin kannattaa pysytellä omalla osaamisalueellaan. Vaimoilta luonnistuu pyykinpesu miehiä paremmin. Vaatteet menee vain pilalla, jos miehet alkaa niitä pyykkäämään.

Vierailija
76/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pathain ratkaisu on sitten jättää pesemättä miehen pyykit ja peset vain omat vaatteesi. Sano miehelle että kumoikin hoitaa omat tästä lähin ja molemmille omat pyykkikopat.

Se miehen pyykkikoppa haisisi niin kamalalle, että en halua sitä kattoni alle. Hän ei tajuaisi erotella sukkia ja kalsareita yms. erikseen. Jauhaisi kaiken varmasti neljässäkympissä ja siellähän sitten pyllybakteerit leviäisivät. Hieno teoria, mutta käytännössä kestämätöntä.

Mies laittoi pyykkikoriin treenisukkansa väärinpäin. Oli varmaan helppo riisua niin. Pesin ne ja laitoin edelleen väärinpäin kaappiin. Oikokoon itse.

Vierailija
77/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pathain ratkaisu on sitten jättää pesemättä miehen pyykit ja peset vain omat vaatteesi. Sano miehelle että kumoikin hoitaa omat tästä lähin ja molemmille omat pyykkikopat.

Se miehen pyykkikoppa haisisi niin kamalalle, että en halua sitä kattoni alle. Hän ei tajuaisi erotella sukkia ja kalsareita yms. erikseen. Jauhaisi kaiken varmasti neljässäkympissä ja siellähän sitten pyllybakteerit leviäisivät. Hieno teoria, mutta käytännössä kestämätöntä.

Mies laittoi pyykkikoriin treenisukkansa väärinpäin. Oli varmaan helppo riisua niin. Pesin ne ja laitoin edelleen väärinpäin kaappiin. Oikokoon itse.

Sää olet tuollainen riidanhaastaja.

Vierailija
78/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko tuo itse pestä pyykkinsä?

Jos olisi omat pesukoneet, niin saisi pestäkin. Haluan huolehtia itse siitä, että koneessa ilkeää pestä muutakin eikä se ole täynnä hänen pallikarvojaan.

4 sivua tekstiä tämän klassikon jälkeen...

eikä palstalla ole miesvihaa

Vierailija
79/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis liikkuu paljon. Ei ihme, että hän myös tarvitsee paljon ravintoa ja siis myös syö paljon. Vaikka lapsen vanukkaat ja isoäidin täytekakut, raikkaat voileivät yms.

Vierailija
80/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kunpa saisinkin pestä puolisoni hikivaatteita. Vaan ei, puolisoni valitsi toisen muksun jälkeen sohvan ja herkut syöden mukavat 40 kg ylipainoa. Ei minkäänlaista yritystä elintapojen parantamiseen. Olisin onnesta soikea sinä päivänä, kun pyykkikorissa olisi hänen urheiluvaatteita hikisenä, koska elintavoissa olisi tällöin toivon pilkahdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi