Mies ihmettelee: edelleenkin miesten vessoissa näkee usein sitä, että lähdetään asioinnin jälkeen KÄSIÄ PESEMÄTTÄ pois !
Uskomatonta!
Onko naiset yhtä saastaisia vai onko tämä vain miesten ongelma?
Kommentit (97)
Naiset on melkein yhtä saastaisia. Suurin osa "pesee" kätensä kastelemalla sormenpäät pikaisesti hanan alla ja ne jotka intoutuvat ottamaan saippuaa, huuhtelevat sen samantien pois, osa ei pese ollenkaan. Todella harvoin näkee, että kukaan oikeasti pesisi käsiään kunnolla.
En kuse käsilleni, niin en myöskään pese.
T. Mies
Isäni tekee näin, poikani tekee näin. Vain itse pesen käteni vessareissun jälkeen.
Tuo on kyllä valitettavasti totta, mutta muistaakseni jossain oli ihan tutkimus, että naiset pesisivät kätensä vielä harvemmin?
Naisten vessassa varmaan jokainen pesee kätensä.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Yök, sitä letkuashan kustessasi pitelet käsissäs ja siirrät sit hikisen munasi bakteerit ym. muiden "iloksi". Vissiin kättelet muita munasella kädelläsi? Ovenkahvat ym..? 🤢🤮
Pesty ja sheivattu penikseni ei ole mikään pöpöpesä.
Hyi hel....... miten saastaisia ihmiset on. Jos kaikki ihmiset pesisivät käsiä koko maailmassa niin tauteja olisi puolet vähemmän. Eikö koronakaan opettanut mitään hygieniasta?
Luulin kurssikaverin käyvän ottavan taskulämmintä vessatauoilla, mutta tajusin myöhemmin et se laittaa käsienpesun jälkeen käsidesiä!
Mies tämä viinalta haiseva
Naisena saanut ihmettelyjä mikä mulla siellä vessassa kestää. No, pesen käteni!!
Kannan aina mukana desifiointipyyhkeitä. Jos matkustan junalla ja lentokoneessa. Pyyhin kädet, penkkien kahvat ja pöydät. Oksettaa saastaiset ihmiset.
Yök ja naisista harva pesee kätensä kunnolla ja oikein. Eli sormienvälit, peukalot ja ranteet jää pesemättä. Ja se pesu on usein ilman saippuaa ja vaahdotusta. Huitaisu vain veden alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Yök, sitä letkuashan kustessasi pitelet käsissäs ja siirrät sit hikisen munasi bakteerit ym. muiden "iloksi". Vissiin kättelet muita munasella kädelläsi? Ovenkahvat ym..? 🤢🤮
Miksi luulet munassa olevan erityisen paljon bakteereita?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minua suoraan sanoen v**uttaa tämä, on yllättävän yleistä. Toisinaan huudan perään että pese nyt jumalauta ne kätes.
Luoja näitä oman elämänsä poliiseja. Pidä kuule huoli vaan omista asioistasi.
Terveen ihmisen virtsa on käytännössä desinfiointiaine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Miksi luulet munassa olevan erityisen paljon bakteereita?
OCD...
En pese julkisissa vessoissa lähes koskaan käsiä, koska haluan levittää bakteereita.
Vierailija kirjoitti:
Terveen ihmisen virtsa on käytännössä desinfiointiaine.
Kyllä, jos virtsassa on bakteereja / viruksia / ameeboja niin lääkärille mars!
Olen mies ja minua suoraan sanoen v**uttaa tämä, on yllättävän yleistä. Toisinaan huudan perään että pese nyt jumalauta ne kätes.