Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies urheilee koko ajan - en jaksa tätä hikipyykin määrää

Vierailija
24.07.2022 |

Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Äijä juoksee koko ajan salilla ja lenkillä ja sitä ja tätä ja aina on jotkut kikkelihikiset vaatteet haisemassa nurkissa ja odottamassa pesua tai naruilla kuivumassa niin, että ei saa muuta pyykkiä pyöritettyä (en pese "normipyykkiä" samassa treenipyykin kanssa, koska se haju jälkimmäisissä on vaan niin oksettava).

Ja oksettaa pyöritellä niitä jalkovälihikisiä alushousuja ja haisevia sukkia. Olen aivan lopen kyllästynyt. Olisi pitänyt naida joku hissukka postimerkkeilijä villaliivimies, kun olisi tiennyt nuorena paremmin...

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sinua! Meilläkin haisee koko kämppä kun mies laittelee hikisiä kamppeitaan kuivumaan kun ei heti niitä pese. Se pesee kyllä ite niitä mutta liian vähällä lämmöllä ja pesuaineella ja lyhyellä pesuohjelmalla. Että ei vaan tulisi liian kalliiksi! Ne vaatteet haisee pesunkin jälkeen ihan yrjöltä ja kissan eritteiltä. Yööööks! Eikä se ite muka haista???

Vierailija
82/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko tuo itse pestä pyykkinsä?

Jos olisi omat pesukoneet, niin saisi pestäkin. Haluan huolehtia itse siitä, että koneessa ilkeää pestä muutakin eikä se ole täynnä hänen pallikarvojaan.

Osaisiko tuo sheivata? 🤔

Ei noita setämiehen rupuisia kurttupalleja enää kannata sheivailla. Sama leikata koko killuttimet irti saman tien, niin viilloilla ne olisivat sheivausyritysten jälkeen. Pusikkoa trimmaillaan välillä, mutta sekin on vähän niin ja näin ja aina huomaa kylppäristä, että on "parturoitu".

Näin miehenä kyllä huvittaa lukea näitä. Olisivatkohan naiset yhtä huvittuneita, kun arvosteltaisiin teitä samaan sävyyn.

😂 No, heti seuraavassa kommentissa arvosteltiin ja edelleen yhtä huvittuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehota häntä pesemään pyykkinsä useammin. Panostakaa likapyykkien säilytykseen, jotta eivät haise.

Vinkkejä likapyykin säilytykseen panostamiseen otetaan vastaan. Nyt viemme hikirytkyt suoraan parvekkeelle "tuulettumaan" ja sieltä ne roudataan sitten pahimpien huurujen haihduttua pesuun. Tällöin ei viitsisi viedä partsile puhdasta pyykkiä kuivumaan, ettei hien haju tartu niihin eli muut pyyikit kasaantuvat. En viitsi yhtä hikivaatekertaa ruveta pesukoneessa pyörittämään, se ei tunnu mitenkään järkevältä.

Mulla on tapana huuhdella hikisimmät vaatteet, kuten treenitoppi, heti treenin jälkeen kuumalla vedellä ja laittaa sitten kuivumaan ja seuraavana päivänä pyykkikoriin.  Jos siis ei ole heti muuta pyykkiä menossa koneeseen, yleensä ei ole. Tämä auttaa jo paljon siihen, ettei hajut niin pinty. Mutta tajuat kai, että on ihan harhaista ajatella, että ne normipyykit menisi jotenkin piloille siitä että ne pesee treenivaatteiden kanssa. Sitä varten pesukone on, että se pesee pyykit puhtaaksi. Teidän pesukoneessa on jotain vikaa, jos treenivaatteet onnistuu jotenkin saastuttamaan muut pyykit.

Vierailija
84/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies osaa ihan itse laittaa pesukoneen päälle ja pestä treenivaatteensa,

Olen hyvin kouluttanut siihen 🤗😀

Sama. Osaa laittaa pyykkinsä koneeseen ja koneen päälle. Käyttää jopa tuota etikkaa. Mutta sitten meneekin jo liian vaikeaksi, kun pitäisi malttaa odottaa se ohjelman loppuun pyöriminen ja tyhjentää kone, että se vapautuisi muille pesijöille. Monesti on mies keräillyt kotiin tultuaan märkiä pyykkejään kylppärin lattialta.

Vierailija
85/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo varmaan kerrottu, että opeta se pesemään itse pyykkinsä.

Jos ei halua, niin anna treenata hikisissä vaatteissa.

Jos ei korjaa hikisiä vaatteitaan, vie ne ulos.

Mitäpä jos kasvattaisit itsellesi pallit ja lopetat pyykkärinä olemisen?

Vierailija
86/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi pyykkikoriin treenisukkansa väärinpäin. Oli varmaan helppo riisua niin. Pesin ne ja laitoin edelleen väärinpäin kaappiin. Oikokoon itse.[/quote]

No tuleepahan pestyä ja huuhdeltua hyvin just se puoli, joka ollut hikistä ihoa vasten.

Vierailija
87/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli desin etiikkaa suoraan pyykin päälle koneeseen, normi 30 hienopesu noille kuiduille ja ei haise.

Pystyn kestämään pyöräilykuteiden pesun, mutta kyrsii lätkävehkeiden kuivattaminen kylppärissä.

Otan osaa. Lätkävermeitä en suostuisi ottamaan saman katon alle. Kuolisin mielummin.

Lätkäfermeiden kuivatus. Tietäjät tietää.

Vierailija
88/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Osaa laittaa pyykkinsä koneeseen ja koneen päälle. Käyttää jopa tuota etikkaa. Mutta sitten meneekin jo liian vaikeaksi, kun pitäisi malttaa odottaa se ohjelman loppuun pyöriminen ja tyhjentää kone, että se vapautuisi muille pesijöille. Monesti on mies keräillyt kotiin tultuaan märkiä pyykkejään kylppärin lattialta.

Aika veemäistä heittää märät pyykit koneesta lattialle.

Vierailija
89/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni urheilee myös joka päivä ja vaatteet on hikisiä myös kun tulee kalasta ja koska polkee kalaan fillarilla 10 km suunta. Mutta pesee kyllä itse vaatteet heti.

En ymmärrä aloittajaa oletko joku palvelija että peset aina miehen vaatteet. Aikuisen miehen pitää osata pestä itse vaatteet.

Vierailija
90/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkietikka huuhteluaineena.

Vierailija
91/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ihmeen vaikeaa. Hikiset urheiluvaatteet suoraan koneeseen ja lyhyt ohjelmä päälle. Jos useampi perheestä urheilee niin odotetaan päivän kaikki vaatteet. Teinipoikakin osaa meillä tämän joten varmasti aikuinen mieskin oppii. Kun ei anna hien ja lian pinttyä ja kuivua niin arkena riittää nopeampikin ohjelma urheiluvaatteiden pesuaineella. Välillä voi sit laittaa pitkään ohjelmaan jos siltä tuntuu. Ei roiku hikisiä vaatteita missään, ainostaan puhtaita narulla kuivumassa.

Vierailija
92/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakottaako se sut asumaan sun kanssa ja hikipyykit hoitamaan samalla? Mikset lähde lätkimään ja hommaa uus tai ole yksin.

Vierailija
93/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehota häntä pesemään pyykkinsä useammin. Panostakaa likapyykkien säilytykseen, jotta eivät haise.

Vinkkejä likapyykin säilytykseen panostamiseen otetaan vastaan. Nyt viemme hikirytkyt suoraan parvekkeelle "tuulettumaan" ja sieltä ne roudataan sitten pahimpien huurujen haihduttua pesuun. Tällöin ei viitsisi viedä partsile puhdasta pyykkiä kuivumaan, ettei hien haju tartu niihin eli muut pyyikit kasaantuvat. En viitsi yhtä hikivaatekertaa ruveta pesukoneessa pyörittämään, se ei tunnu mitenkään järkevältä.

Mulla on tapana huuhdella hikisimmät vaatteet, kuten treenitoppi, heti treenin jälkeen kuumalla vedellä ja laittaa sitten kuivumaan ja seuraavana päivänä pyykkikoriin.  Jos siis ei ole heti muuta pyykkiä menossa koneeseen, yleensä ei ole. Tämä auttaa jo paljon siihen, ettei hajut niin pinty. Mutta tajuat kai, että on ihan harhaista ajatella, että ne normipyykit menisi jotenkin piloille siitä että ne pesee treenivaatteiden kanssa. Sitä varten pesukone on, että se pesee pyykit puhtaaksi. Teidän pesukoneessa on jotain vikaa, jos treenivaatteet onnistuu jotenkin saastuttamaan muut pyykit.

Etikalla lähtee hajut. Laita puoli desiä suoraan pyykin päälle.

Vierailija
94/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etikalla lähtee hajut. Laita puoli desiä suoraan pyykin päälle.

Tuohon ei tarvita pyykkietiikka. Rajamäen väkiviinaetikka toimii samoin.

Vierailija
95/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on tosiaan laittaa vaatteet koneeseen ja 15 minuutin pesuohjelma siihen  että hien hajut lähtee .

Vierailija
96/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap, sait vihdoin liekkiketjun kehitettyä. Vaatihan se vähän mies vi haa, yliampuvia juonenkäänteitä ja palstalta tuttuja aiheita, kuten iänikuinen pyykinpesu, mutta näköjään se toimii.

Ekan sivun perusteella oisin antanut nolla pojoa, mutta mammat näköjään intoutuneet keskusteluun, joten annan 4 pointsia. Vähän tylsä aihe ja en lukenut kuin eka sivun.

Vierailija
97/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika veemäistä heittää märät pyykit koneesta lattialle.

Aika veemäistä jättää kone tyhjentämättä, kun muiden pitäisi myös päästä pesemään pyykkejään.

Vierailija
98/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen hiki voi haista noin pahalle? Omalla miehellä ei haise edes sukat.

Syökö miehesi kenties liikaa makeaa?

Vierailija
99/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi pikkulapsi vai jälkeenjäänyt? Normaali aikuinen mies osaa kyllä pestä pyykkiä.

Pesin ja silitin 20-vuotiaan miehen pyykin. Nyt tahallani unohdan pestä sen kalsarit ja sukat. Muitakaan vaatteita en enää silitä. Kohta se varmasti osaa kysyä, kuinka pesukone toimii.

Tuolla ikää se pitääkin aloittaa ja mielummin vielä aikaisin. Ottakaa äidit asiaksi, ettei tämä jää vaimojen harteille .

Vierailija
100/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... kirjoitti:

Miten miehen hiki voi haista noin pahalle? Omalla miehellä ei haise edes sukat.

Syökö miehesi kenties liikaa makeaa?

Olen varmasti toki kranttu verraten keskivertojunttiin, jolle sontaraitaiset housut ja kevyt kainalohien aromi ovat normiarkea. Mutta joo, makeahammasta kolottaa miehellä myös säännöllisesti. Ja vaaleaa leipää puputtaa myös. Siihen nuo mehut ja makeat pore- ja energiajuomat, niin aromi on melkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi