Mies urheilee koko ajan - en jaksa tätä hikipyykin määrää
Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Äijä juoksee koko ajan salilla ja lenkillä ja sitä ja tätä ja aina on jotkut kikkelihikiset vaatteet haisemassa nurkissa ja odottamassa pesua tai naruilla kuivumassa niin, että ei saa muuta pyykkiä pyöritettyä (en pese "normipyykkiä" samassa treenipyykin kanssa, koska se haju jälkimmäisissä on vaan niin oksettava).
Ja oksettaa pyöritellä niitä jalkovälihikisiä alushousuja ja haisevia sukkia. Olen aivan lopen kyllästynyt. Olisi pitänyt naida joku hissukka postimerkkeilijä villaliivimies, kun olisi tiennyt nuorena paremmin...
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse koko ajan pestä, riittää kun vie ulos kuivumaan hiet pois.
Hah, just joo... oikein mukavasti tiivistyy ja kitkeröityy hiki, kun seuraava treenikerta taas kosteuttaa vaatteen :D
Mitä sitten, ne voi treenien jälkeen ottaa pois.
Suoraan mamman helmoistsko mies muutti luoksesi, kun ei edes pyykkiä osaa pestä vai etkö vain anna pestä? Jos et anna pestä niin turha valittaa!
Äijähiki + sukkamehut ovat kyllä yksi karmeimpia hajuja maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse koko ajan pestä, riittää kun vie ulos kuivumaan hiet pois.
Hah, just joo... oikein mukavasti tiivistyy ja kitkeröityy hiki, kun seuraava treenikerta taas kosteuttaa vaatteen :D
Mitä sitten, ne voi treenien jälkeen ottaa pois.
Ja salillakin kiva muiden haistella... ja missä säilytät noita haisulivaatteita treenikertojen välillä? Mahtaa mahdollinen kumppani olla innoissaan.
JOS minulla olisi mies, ja se urheilisi ja tekisi hikipyykkiä se pesisi ne itse tai sitten käyttäisi likaisia tai ostaisi joka kerta uudet. Omilla rahoillaan.
Kai sittä pitäisi vääntyä vaikka mihin muotoon jos noitten vaatimuksia alkaisi täyttää! Ei se ole hullu joka käskee vaan se joka suostuu.
Käyttääkö mömmöjä? Ruokavalio pilessä ja jotain sientä, silsaa, jos noin haisee??! Uudet kamppeet, jos ikivanhat ja hiki pinttynyt pesemättömäksi. Tai teidän pesukone on myös likainen. Putsaus. Ohjeet martoilta, silvuplee.
Onkohan teidän miehillä ruokavaliossa korjattavaa, jos haisevat noin s****tanan pahalle. Eihän terveen ihmisen hiki haise tuolta kuin kuvailette.
Muuten, hankkikaa pesukoneen lisäksi kuivausrumpu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko tuo itse pestä pyykkinsä?
Jos olisi omat pesukoneet, niin saisi pestäkin. Haluan huolehtia itse siitä, että koneessa ilkeää pestä muutakin eikä se ole täynnä hänen pallikarvojaan.
Osaisiko tuo sheivata? 🤔
Ei noita setämiehen rupuisia kurttupalleja enää kannata sheivailla. Sama leikata koko killuttimet irti saman tien, niin viilloilla ne olisivat sheivausyritysten jälkeen. Pusikkoa trimmaillaan välillä, mutta sekin on vähän niin ja näin ja aina huomaa kylppäristä, että on "parturoitu".
Vierailija kirjoitti:
Onkohan teidän miehillä ruokavaliossa korjattavaa, jos haisevat noin s****tanan pahalle. Eihän terveen ihmisen hiki haise tuolta kuin kuvailette.
Ruokavaliossa on korjattavaa. Tästäkin on sanottu moneen kertaan. Eli pois lipilipi-vanukkaat ja mehut ja makeat sihijuomat ja hampurilaiset jne. Mutta ei mene perille. Ja se maidon lutkutus......... eli sitten vaan haistaan :(.
Vierailija kirjoitti:
Miehen likaiset vaatteet ällöttävät ylipäätään - etenkin juuri sukat ja kalsarit, hyi hitto. Olisi kiva, kun molemmilla olisi omat kodinhoitokomerot, joissa voisi hoitaa vain omat vaatteensa.
On teillä vaikeaa.
Nyt ällöttää ja oksettaa jopa normaalit pyykit ja se kun MIES urheilee.
MIES on aina huono.
Hankitte toisen pesukoneen ja opetat miehen pesemään sillä itse omat pyykkinsä. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi omat pesukoneet, niin saisi pestäkin. Haluan huolehtia itse siitä, että koneessa ilkeää pestä muutakin eikä se ole täynnä hänen pallikarvojaan.
Osaisiko tuo sheivata? 🤔
Ei noita setämiehen rupuisia kurttupalleja enää kannata sheivailla. Sama leikata koko killuttimet irti saman tien, niin viilloilla ne olisivat sheivausyritysten jälkeen. Pusikkoa trimmaillaan välillä, mutta sekin on vähän niin ja näin ja aina huomaa kylppäristä, että on "parturoitu".
Näin miehenä kyllä huvittaa lukea näitä. Olisivatkohan naiset yhtä huvittuneita, kun arvosteltaisiin teitä samaan sävyyn.
Peskää ämmät niitä pyykkejä älkääkä kitiskö joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Hankitte toisen pesukoneen ja opetat miehen pesemään sillä itse omat pyykkinsä. Problem solved.
Sillä yhdellä pesukoneella ei saa pestä?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö mömmöjä? Ruokavalio pilessä ja jotain sientä, silsaa, jos noin haisee??! Uudet kamppeet, jos ikivanhat ja hiki pinttynyt pesemättömäksi. Tai teidän pesukone on myös likainen. Putsaus. Ohjeet martoilta, silvuplee.
Ei mömmöjä, mutta ruokavalio on aika persiillään. Ja jaloissa takuulla myös ongelmia. Kengät haisevat ajoittain aivan kamalalle ja sitä myöten myös sukat. En ilkeä pestä omiani samoissa koneellisissa äijän pyykkien kanssa.
Pesukoneen putsaan ja pesen 90 asteessa säännöllisesti, mutta ei sitäkään ihan joka pesukerran jälkeen viitsi tehdä.
Meillä treenaa molemmat, joten pyykkikoneeseen laitetaan suoraan treenivaatteet arkena ja pestään kuivumaan. Viikonloppuna muu tekstiili.
Työnjako on, että minä hoidan kuivan pyykin viikkauksineen ja mies hoitaa ruuanlaiton.
Kun molemmilla on selkeä tehtävä, ei tarvitse tapella. Tarvittaessa vaihdetaan, jos alkaa toisella käymään mielessä, että "s* on tämäkin työmaa!" - se toisen työmaa kuitenkin huvittaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko tuo sheivata? 🤔
Näin miehenä kyllä huvittaa lukea näitä. Olisivatkohan naiset yhtä huvittuneita, kun arvosteltaisiin teitä samaan sävyyn.
No antaa palaa vaan! Tasa-arvon aikoja elämme! Takuulla on pariskuntia, joissa nainen on se sottapytty ja mies siisti. / Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliossa on korjattavaa. Tästäkin on sanottu moneen kertaan. Eli pois lipilipi-vanukkaat ja mehut ja makeat sihijuomat ja hampurilaiset jne. Mutta ei mene perille. Ja se maidon lutkutus......... eli sitten vaan haistaan :(.
No enpä sitten ihmettele enempää. Voi voi.
Ilmainen ja tehokas ehkäisykeino! Kannattaa ehkä kiihkeiden baari-iltojenkin jälkilöylyissä kurkata ensin uuden tuttavuuden alushousuihin että kannattaako jatkaa pidemmälle :o))))))))))))))