Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies urheilee koko ajan - en jaksa tätä hikipyykin määrää

Vierailija
24.07.2022 |

Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Äijä juoksee koko ajan salilla ja lenkillä ja sitä ja tätä ja aina on jotkut kikkelihikiset vaatteet haisemassa nurkissa ja odottamassa pesua tai naruilla kuivumassa niin, että ei saa muuta pyykkiä pyöritettyä (en pese "normipyykkiä" samassa treenipyykin kanssa, koska se haju jälkimmäisissä on vaan niin oksettava).

Ja oksettaa pyöritellä niitä jalkovälihikisiä alushousuja ja haisevia sukkia. Olen aivan lopen kyllästynyt. Olisi pitänyt naida joku hissukka postimerkkeilijä villaliivimies, kun olisi tiennyt nuorena paremmin...

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen likaiset vaatteet ällöttävät ylipäätään - etenkin juuri sukat ja kalsarit, hyi hitto. Olisi kiva, kun molemmilla olisi omat kodinhoitokomerot, joissa voisi hoitaa vain omat vaatteensa.

Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja meillä on juuri mainitsemasi järjestys. Luulin aiemmin kaikilla olevan näin. En voi kuvitella tilannetta, että oletusarvoisesti pesisin mieheni pyykkiä tai hän minun.

Vierailija
22/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pathain ratkaisu on sitten jättää pesemättä miehen pyykit ja peset vain omat vaatteesi. Sano miehelle että kumoikin hoitaa omat tästä lähin ja molemmille omat pyykkikopat.

Se miehen pyykkikoppa haisisi niin kamalalle, että en halua sitä kattoni alle. Hän ei tajuaisi erotella sukkia ja kalsareita yms. erikseen. Jauhaisi kaiken varmasti neljässäkympissä ja siellähän sitten pyllybakteerit leviäisivät. Hieno teoria, mutta käytännössä kestämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mikä narttu ap on, vaihtoehdoista ei mikään kelpaa ja silti kehtaa kiukutella, sä et ansaitse miestä.

Vierailija
24/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannelliseen ämpäriin etikkaliuosta ja vaatteet sinne likoamaan ennen pesua.

Vierailija
25/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesköön itse.

Minä nainen olen se päivittäin urheileva, ei tulisi mieleenkään odottaa että mies pesisi hikiset vaatteeni. Miksi siis sinä peset miehesi vaatteet?

Pesen siksi, koska en luota hänen taitoihinsa ja haluan kunnolla puhdasta jälkeä sekä kuten sanottu pitää pesukoneen siinä kunnossa, että siinä ilkeää pestä muutakin. Haisisi vaatekaappikin hielle ja paskalle, jos mies huljuttaisi kaikki kolmenkympin pikapesulla.

Ja tosiaan ei tulisi itse mieleenkään jättää kuukautisalkkareita hänen pyykättäväkseen.

Vierailija
26/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja mikä narttu ap on, vaihtoehdoista ei mikään kelpaa ja silti kehtaa kiukutella, sä et ansaitse miestä.

No vinkiksi vaan kaikille nuorille naisille, että jos suinkin yksin pärjäätte, niin älkää ottako miestä ainakaan saman katon alle.

Vai oikein "ansaitse".... voi hyvää päivää. Voisinpa palata takaisin nuoruuteen, niin valitsisin toisin.

En ymmärrä miten jotkut naiset jaksavat vielä kakaroiden sontapyykit pyörittää lisäksi. En pystyisi ikinä.

Vierailija
27/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannelliseen ämpäriin etikkaliuosta ja vaatteet sinne likoamaan ennen pesua.

Tätä pitää oikeasti kokeilla!

Vierailija
28/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ummehtunut tuulahdus menneiltä vuosikymmeneltä, joten vain yksi kysymys: miksi hitossa sä peset miehesi vaatteet?

Vierailija
29/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa? Eri asunnot, eri pyykkikoneet. Entä jos mies laittaa heti koneeseen kun tulee ja luukut kiinni, suihkuun ja sitten kone pyörimään kun suihkuhuone on kuiva. Ja kaksi pyykkitelinettä, miehelle oma. Myös oma umpinainen pyykkikori miehelle tai kaksi, toiseen sukat.

Olen yrittänyt vihjailla miehelle, että hankkisi mökin, jonne voisi sitten keskittää urheiluharrastukset. Sinne sukset ja muut urheiluvälineet sekä pyykkäysmahdollisuus. Voisi sieltä käsin sitten lenkkeillä ja harrastaa.

Mieti miltä tuo umpinainen pyykkikori haisee, jos siellä hillotaan vaatteita saati hikivaatteita? Ei pysty.

Ja pyykkitelineitä on jo 3 kpl. Ei meinaa aina riittää nekään kun pitää pestä lakanoita ja pyyhkeitä yms.

Vierailija
30/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vinkiksi vaan kaikille nuorille naisille, että jos suinkin yksin pärjäätte, niin älkää ottako miestä ainakaan saman katon alle.

Vai oikein "ansaitse".... voi hyvää päivää. Voisinpa palata takaisin nuoruuteen, niin valitsisin toisin.

En ymmärrä miten jotkut naiset jaksavat vielä kakaroiden sontapyykit pyörittää lisäksi. En pystyisi ikinä.

Niin, jokainen täälä joutuu jollain tavalla ansaitseen asemansa ja kumppaninsa, sä olet siihen mielestäs liian erityinen joten sä olet karmea narttu, ei tää niin monimutkaista ole, miehen voi vaihtaa naiseen tai kämppikseen, sä et ansaitse mitään.

Vierailija
31/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi peset aikuisen ihmisen pyykkiä? Osaa varmaan itsekin.

Ei osaa. Eikä minulla ole kärsivällisyyttä opettaa.

Vierailija
32/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi pikkulapsi vai jälkeenjäänyt? Normaali aikuinen mies osaa kyllä pestä pyykkiä.

Vierailija
33/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko tuo itse pestä pyykkinsä?

Jos olisi omat pesukoneet, niin saisi pestäkin. Haluan huolehtia itse siitä, että koneessa ilkeää pestä muutakin eikä se ole täynnä hänen pallikarvojaan.

Osaisiko tuo sheivata? 🤔

Vierailija
34/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi pikkulapsi vai jälkeenjäänyt? Normaali aikuinen mies osaa kyllä pestä pyykkiä.

Ei osaa.

Vierailija
35/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis tuon kyseisen äijän äiti. Eikö olisi jo korkea aika opettaa hänet käyttämään pesukonetta?

Vierailija
36/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tuon kyseisen äijän äiti. Eikö olisi jo korkea aika opettaa hänet käyttämään pesukonetta?

No kun en ole. Jättää kyllä äidilleenkin joskus vaatteita pestäväksi kotonaan käydessään.

En jaksa opettaa. Ei kukaan ole minuakaan opettanut, itse on pitänyt asiat järkeillä. Sama asia tehdä itse kuin kytätä vieressä viikkokaupalla, että kaikki menee niin kuin pitää.

Vierailija
37/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut kyllä katoavat tehokkaasti ukon ruikkuraitaisia ja spermamöhnäisiä kalsareita pyöritellessä.

Vierailija
38/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koko ajan pestä, riittää kun vie ulos kuivumaan hiet pois.

Vierailija
39/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse koko ajan pestä, riittää kun vie ulos kuivumaan hiet pois.

Hah, just joo... oikein mukavasti tiivistyy ja kitkeröityy hiki, kun seuraava treenikerta taas kosteuttaa vaatteen :D

Vierailija
40/143 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyajan jatkuva pesu ja puunaaminen on sairasta.

Onneksi sähköt, öljyt ja kaasut kohta loppuu niin tulee vähän järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme