Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi

Vierailija
24.07.2022 |

leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.

Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.

Kommentit (459)

Vierailija
101/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ulkonäkö=elämä?

On sikäli että jos vihaa ulkonäköään, on hyvin vaikeaa elää. Ap

Vierailija
102/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ON helpommat. Itsellä miltei vyötärölle luonnonkihara pehko, jonka pesen noin joka kolmas päivä illalla ja aamulla kuivanut. Ei mitään aineita kuin shampoo ja hoitis. En omista fööniä enkä edes hiusharjaa. Sitten kiinni, ja kerran vuodessa kampaajalla vähän latvoja. Juhliin yleensä kampaus, tai jos auki niin laitan letit ed. Iltana. Saan kehuja hiuksistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni syöpään sairastunut menettää hoidoissa kaikki hiukset, ripset ja kulmakarvat. Ja mikä tärkempää: mahdollisesti myös elämänsä ikuisesti.

Että vähän suhteellisuutta. Sun tukka kasvaa palkaksi muutamassa kuukaudessa. Käytä vaikka sitten peruukkia, jos näytät rekkamieslesbolta. Naamastahan (ja suupielten asennosta) suurimmaksi osaksi kiinni.

Sivuhuomautuksena: ystäväni näytti todella kauniilta ja naiselliselta kun Syöpähoitojen jälkeen hänelle kasvoi lyhyt tukka. Oli onnellinen siitä poikatukastakin, mikä varmaan näkyi hyvin.

Kommenttisi on typerä. Eikö sinua muka harmita koskaan mikään? Ainako olet tyytyväinen kaikkeen tapahtui mitä tahansa? 

Voisin lyödä vetoa, ettö olet itsekin ollut tyytymätön kampaajakäynnin jälkeen.

Ja ei, en vähättele syöpää sairastavien kärsimyksiä.

Vierailija
104/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut että nämä hiukset vaikuttavat ulkonäköösi monella pisteellä ym. Pyritkö kauneuskilpailuihin?

Jos et, suurentelet ulkonäön vaikutusta elämässä aivan epärealistisiin mittoihin. Kauneus on paljon muutakin kuin pintaa.

Kaikista kauneimmillakin ihmisillä on pakko olla jotain muuta tarjottavaa, ja voisit nyt panostaa itseesi.

Etsi vahvuuksiasi, mistä olet kiinnostunut ja missä olet hyvä.

Mitä voisit kunnianhimoisesti ja suunnitelmallisesti opiskella, harjoitella & tehdä ja pitkäjänteisesti edetä niin pitkälle että lopulta ulkoisilla seikoilla ei ole väliä.

Ja omaa itseään voi aina kehittää, ongelmien ratkaisukykyä sekä vastoinkäymisten sietoa.

Vierailija
105/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti hiuspanta tai huivi kera korvisten. Naisellista.

Jos olisin nuori, niin olisi, tämän ikäisenä olisi vain tätimäistä. Ap

Va LI. Va LI. Valivali. Vaaaaa-a-LI.

Olet varmaan niinkuin se Aapuuvva - hahmo. James Potkukelkka! Liity seuraan. Siinä vaikka yksi.

Vierailija
106/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut että muut naiset usein kehuvat ja suosittelevat lyhyttä muille naisille - koska siten ovat itse kauniimpia pidemmissä hiuksissaan onnettomaan lyhyttukkaiseen verrattuna. Totuus asiasta tuli myös poikani suusta: pitkät sopivat paljon paremmin!

Ap

Tämä on totta! Olen huomannut saman, mulla on ollut aina tosi pitkät hiukset, kun 5-vuotiaana halusin kasvattaa pitkät enkä sen jälkeen ole koskaan leikannut lyheksi. Teini-ikäisestä asti hiukset olleet alaselkään asti ja vain ja ainoastaan naisilta tulee joskus kommenttia, että enkö haluaisi leikata hiuksia ja että näyttäisin muka hyviltä lyhiltä hiuksilla jne. Miehiltä puolestaan on tullut aina kehuja ja ihailuja hiuksista (siis esim. isältä, veljeltä, omalta mieheltä, mieskavereilta jne) eikä kukaan mies ole koskaan sanonut, että kannattaisi leikata. Ihan poikkeuksetta miehet ovat olleet sitä mieltä että pitkät hiukset on kauniimmat.

Kyllä minustakin tuntuu tämän perusteella siltä, että naiset aina neuvovat leikkaaman tukan pois, koska eivät halua muiden olevan niin näyttävän ja naisellisen näköisiä.

Mulla on vastaavat hiukset eikä kukaan nainen ole koskaan tullut kyselemään milloin ajattelin leikata lyhyemmät. Ikääkin on jo 36 vuotta, joten eikö se olisi palstan mukaan pitänyt jo leikata tätimalliin. Tosin eipä mun hiuksia ole kukaan mieskään tullut ihailemaan.

Tää kuulostaa ihan samalta kuin se, että jotkut sanoo, että toiset naiset katsoo pahasti, jos pukeutuu naisellisesti. Koskaan en ole sitä kokenut, vaikka pukeudun mekkoon/hameeseen joka päivä ja tykkään naisellisesta tyylistä.

No sehän riippuu ihan siitä millaisia ihmisiä sulla sattuu olemaan ympärillä. Ei kaikki ihmiset käyttäydy samalla tavalla. Tuo on kyllä ihan totuus, että mulle on mm. kaverit ja sukulaisnaiset koittaneet kehottaa ja houkutella hiuksia leikkaamaan, ja miehet puolestaan kommentoineet positiivisesti pitkää tukkaa.

Vierailija
107/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo ap, et löydä mistään mitään apua, koska olet vakaasti päättänyt ettei mikään konsti toimi ja haluat väkisin haukkua itseäsi. Elämäsi on pilalla piste

Vierailija
108/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pixiehän on nätti, varsinkin kun on selkeä yksivärinen. Et taatusti ole ruma siinä. Kauniit vähän pitkät ohuet riippuvat korvikset, tai ohut panta. Pää pystyyn ja selkä suoraksi. Hiusta halutessa pystyyn hiusvahalla?

Vierailija
109/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa naisten välistä vihaa ja kilpailua olet saanut viriteltyä, ja onnistut pilkkaamaan myös lyhythiuksisia naisia 👍🏻

Vierailija
110/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jo vanhemmat aikanaan leikkasivat väkisin hiukset aina lyhyeksi ja poikamaiseksi. Isän mielestä pitkiä hiuksia on vain h*orilla. Äidinkin pakotti aina kampaajalle ja hiukset olivat lyhyet ja rumat.

Nyt aikuisena 40+ v minulla on luonnonkiharat hiukset melkein vyötärölle. Paksut kuin mitkä. Onhan tässä hoitamista, että pysyy siivon näköisenä, mutta kehujakin tulee niin miehiltä kuin naisiltakin. Silti ikuisesti kaikuvat mielessä ne vanhempien kommentit... edelleen silloin harvoin kun nähdään, kommentoivat rumista hiuksista ja siitä, kuinka haluan vain huomiota miehiltä (huomiota rumuudesta, hmm).

Nojoo, tämä ei aloittajaa auta mitenkään, halusin vain tuoda yhden näkökulman siihen, millaisia mielikuvia hiuksiinkin liitetään.

Vierailija
111/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajele rekkaa nyt sitten nämä parit vuodet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Tää oli kyl hyvä!

Vierailija
112/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo -2kg/ 2cm kertoo jo siitä, että olet jotenkin pakkomielteinen ulkonäöstäsi. Itse en jotain parin kilon muutosta omassa vartalossani edes huomaa.

Uuden hiusmallin asettuminen kestää muutaman päivän. Samalla se oma silmäkin tottuu siihen. Sanoisin, että jos olet oikeasti ruma kasvoiltasi tai päänmuotosi on outo niin ei ne pidemmät hiukset ihmeitä tee.

Kaunis ihminen näyttää kauniilta vaikka ilman hiuksia. Karvat peittämässä päälakea ei tee kenestäkään miss Universumia.

Todennäköisesti tuttujesi silmään näytät samalta kuin ennenkin. Oma silmäsi tottuu vasta ajan kanssa.

Vierailija
113/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko jo ap, et löydä mistään mitään apua, koska olet vakaasti päättänyt ettei mikään konsti toimi ja haluat väkisin haukkua itseäsi. Elämäsi on pilalla piste

Nyt sitten kalenteriin rasti päivämäärään 24.7.2024 jolloin elämä taas jatkuu.

Vierailija
114/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka onkin "rumat" hiukset?

Tähän ois kiva saada edes jonkunlainen vastaus

Vierailija
115/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä pystyyn, nopeasti sitä pituutta sen verran tulee, että pystyy vähän monipuolisemmin muotoilemaan ja vaikkapa erilaisilla klipseillä ja hiuskoruilla saa paljon erilaista ilmettä. Ymmärrän toki, että varsinkin aluksi tuntuu kamalalta, jos ei viihdy uudessa tukassa. Isoissa muutoksissa se valitettavasti on iso riski.

Vierailija
116/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan hiustenkasvua nopeuttaa? Ainakin apteekissa myydään tuotteita joiden avulla hiukset kasvavat.

Vierailija
117/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ongelma ei ole lyhyet hiukset, vaan hänen suhtautumisensa niihin. Ihminen joka inhoaa itseään on epämiellyttävää ja rumaa seuraa, vaikka ulkoisesti olis minkä vaan näkönen.

Vierailija
118/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jo vanhemmat aikanaan leikkasivat väkisin hiukset aina lyhyeksi ja poikamaiseksi. Isän mielestä pitkiä hiuksia on vain h*orilla. Äidinkin pakotti aina kampaajalle ja hiukset olivat lyhyet ja rumat.

Nyt aikuisena 40+ v minulla on luonnonkiharat hiukset melkein vyötärölle. Paksut kuin mitkä. Onhan tässä hoitamista, että pysyy siivon näköisenä, mutta kehujakin tulee niin miehiltä kuin naisiltakin. Silti ikuisesti kaikuvat mielessä ne vanhempien kommentit... edelleen silloin harvoin kun nähdään, kommentoivat rumista hiuksista ja siitä, kuinka haluan vain huomiota miehiltä (huomiota rumuudesta, hmm).

Nojoo, tämä ei aloittajaa auta mitenkään, halusin vain tuoda yhden näkökulman siihen, millaisia mielikuvia hiuksiinkin liitetään.

Vanhempasi kuulostavat mielenvikaisilta.

Vierailija
119/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki on ainoa vaihtoehtosi!

Vierailija
120/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan hiustenkasvua nopeuttaa? Ainakin apteekissa myydään tuotteita joiden avulla hiukset kasvavat.

Jos näin olisi, ei kellään olisi kaljua tai luiruja hiuksia.