Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ups ei tuonut lähetystä, vaikka Mikko oli kotona. Linkki

Vierailija
24.07.2022 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että lähettiyritys väitti, ettei tavoittanut Mikkoa.

Vierailija
2/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Mikko nosti asiasta haloon.

Hs.fi taisi tehdä tuosta vielä jatkojutun jossa oli lisää asiakkaiden ja jopa kuljettajien kokemuksia. Yleinen toimintatapa. Kaikki johtuu tietenkin loppupeleissä rahasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä, noita "vahinkoja" sattuu välillä postillekin.

Vierailija
4/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle UPS on onnistunut toimittamaan vain noin 50% lähetyksistä. Aina sama selitys - ei ketään kotona.

Vierailija
5/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä lähettifirma, asiakkaan tavoittaminen on näille aivan mahdotonta. Joku puhelimen- ja ovikellonsoittokoulutus olisi varmaan paikallaan.

Vierailija
6/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Päivystät tyyliin ovensuussa koko päivän ja vain lukeaksesi viestin miten "ei tavoitettu" tai " esteen takia ei päässyt "

Vierailija
7/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap spämmää linkkejä tänne.

Vierailija
8/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet kerrankin sanonut asian niin kuin se on, etkä ole syyttänyt postia muiden virheistä! Kiitos.

T: Ex-Postiukko

Vierailija
9/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle UPS on onnistunut toimittamaan vain noin 50% lähetyksistä. Aina sama selitys - ei ketään kotona.

Toihan on jo helkkarin hyvin. Mä odotan UPS:ltä lähetystä vähintään kerran kuussa ja kirjaimellisesti 0 % on tuotu kotiovelle.

Vierailija
10/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon saanu UPSin kotiinkuljettamista paketeista kotiin 0 %. Vaikka olen aina kotona ja näen koko ajan ikkunasta pihan ja kadun, rivitalossa kun asutaan. Typerintä tässä on kuitenkin se, että eivät vie niitä mihinkään lähistön normaaliin noutopaikkaan kuten vaikka Posti tai Matkahuolto ym vie, vaan noutopiste on kuuden kilsan päässä, niin hankalassa paikassa että meiltä ei pääse sinne bussilla ja se ei ole koskaan iltaisin auki. Asutaan siis isossa kaupungissa ja puolen kilsan säteellä on useampi Postin ja Matkahuollon noutopiste.

Vierailija
11/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon saanu UPSin kotiinkuljettamista paketeista kotiin 0 %. Vaikka olen aina kotona ja näen koko ajan ikkunasta pihan ja kadun, rivitalossa kun asutaan. Typerintä tässä on kuitenkin se, että eivät vie niitä mihinkään lähistön normaaliin noutopaikkaan kuten vaikka Posti tai Matkahuolto ym vie, vaan noutopiste on kuuden kilsan päässä, niin hankalassa paikassa että meiltä ei pääse sinne bussilla ja se ei ole koskaan iltaisin auki. Asutaan siis isossa kaupungissa ja puolen kilsan säteellä on useampi Postin ja Matkahuollon noutopiste.

Eli miten ihmeessä olet saanut haettua paketit? Kävellen?

Vierailija
12/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten ihmeessä olet saanut haettua paketit? Kävellen?

En ole saanut. Ovat palautuneet lähettäjälle. Olen soitellut UPS:n asiakaspalveluun ja vaatinut, että hakevat itse paketit sieltä noutopisteestä ja tuovat uudelleen minulle kotiin. Mutta siellä puhutaan vain englantia murteella, itsekin puhun huonoa englantia ja asiaa ei koskaan saa selvitettyä kuntoon.