Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi

Vierailija
24.07.2022 |

leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.

Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.

Kommentit (459)

Vierailija
341/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuosta nyt? Minun elämä on loppuiäks pilalla, kun parta alkoi harmaantua. Kohta en kelpaa muuta ku joulupukiks.

Miten niin pilalla? Joulupukkihan on odotettu ja suosittu.

Noh kato ku muijia ei enää saa, jos on joulupukki. :(

Vierailija
342/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuosta nyt? Minun elämä on loppuiäks pilalla, kun parta alkoi harmaantua. Kohta en kelpaa muuta ku joulupukiks.

Kerran vuodessa kun kierrät kaikki pikkujoulut niin saat koko vuoden tarpeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet aloittajalla, tässä kun noita uutiskuvia katselee... Mutta huolensa kullakin.🙄

Vierailija
344/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu, ööh pukille. Täällä on vaikka kuinka monta Joulumuoria tai matami Mimmiä, joille kovasti kelpaisi joulupukki, mutta mahdatko itse olla epärealistinen ja tavoitella Helinä-keijua tai Lumikkia.

Vierailija
345/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on murheet aloittajalla, tässä kun noita uutiskuvia katselee... Mutta huolensa kullakin.🙄

Meinaat sitten tosissasi, että tänne sopii vuodattaa vain polttavaa maailmantuskaa ja odottaa rakentavaa keskustelua vaikka ilmastonmuutoksen hillitsemisestä ja sinivalaiden kohtalosta. Ei aina jaksa. Joskus pienet murheet pitää pakan kasassa.

Vierailija
346/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistan itseäni, mutta ihmisluonto nyt vain on sellainen että ulkonäkö (sekä oma että muiden) on tärkeä asia hautajaisissakin. Ap

Vierailija
347/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kunnon punaista huulipunaa ja isot mustat aurinkolasit. Näytät ihan ranskattarelta. Jos vielä pukeudut pelkistetysti.

Vierailija
348/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, hyvä se on, äkkiä siihen tottuu. Ja lyhyt on paljon helpompi ja nopeampi hoitaa ja laittaa.

Tämä on totaalinen vale. Pitkän saa helposti kiinni likaisena ja hyvältä näyttää, lyhyt on aina pestävä ja laitettava ja kasvaa ulos mallista parissa viikossa.

Ap

Jep, näin on, lyhyen tukan helppohoitoisuus on lähinnä urbaanilegenda. Mulla on ollut aikaisemmin lyhyt tukka vuosikymmeniä, se oli ihan älyttömän työläs ja kallis verrattuna nykyiseen pitempään lettiin. Helposti saa sen pitemmän tukan nutturalle tai ponnarille, itse lyhennän pari kertaa vuodessa ja siistin otsiksen. Rahanmeno nolla euroa.

Muistutan itseäni tuosta joka kerta kun alan miettiä että ehkä taas leikkautan lyhyen ihan vaihtelun vuoksi... no ei.

Vierailija
349/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, sanoit että, lyhyet hiukset vanhentavat sinua ja jos ymmärsin oikein, ei vain huulipuna vaan meikit yleensä vanhentavat sinua? Oletko tutustunut värianalyysiteoriaan? Tiedätkö varmasti, oletko talvi, syksy, kesä vai kevät? Se jos mikä vanhentaa sinua, jos käytät itsellesi vääriä värejä! Värianalyysi kattaa myös meikkisuositukset. Oletko värjännyt hiuksesi kenties sinulle sopimattomalla värisävyllä?

Tuo pitää muuten paikkansa! Väärät meikkisävyt tekevät helposti kolkon ja luonnottoman näköiseksi. Pätee tietty myös vaatteisiin. Ja hiusväreihin, mutta kampaaja tietää ne, ellei nyt aivan kelvoton ole.

Ehkä hiukset ovat hänelle sopivan väriset, mutta meikki ja vaatteet ei? Nyt kun ei ole pitkiä hiuksia tai polkkatukkaa kehystämässä kasvoja, kaikki väärät värit meikeissä ja vaatteissa korostuu kasvoissa epäedullisesti.

Se on mahdollista! Itsestäni tuntuu että näin vanhetessa on muutenkin hyvä viimeistään selvittää, mitkä värit tosiaan sopivat itselle. Nuorempana ei ehkä ole vielä niin tarkkaa...

Vierailija
350/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kunnon punaista huulipunaa ja isot mustat aurinkolasit. Näytät ihan ranskattarelta. Jos vielä pukeudut pelkistetysti.

Mahdollisimman pelkistetty tyyli tosiaan voisi nyt pelastaa paljon. Täytyy vielä kerran käydä varastot läpi ja karsia pois näkyvistä kaikki ei-pelkistetty joita alan käyttää sitten taas kun on pidemmät hiukset. Ap

Vierailija
351/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, hyvä se on, äkkiä siihen tottuu. Ja lyhyt on paljon helpompi ja nopeampi hoitaa ja laittaa.

Tuo on kyllä kukkua, että lyhyt olisi nopeampi. Se vaatii jatkuvaa säätämistä ja pesemistä.

Kukkuu kukkuu kaukana kukkuu. Lyhyt ja pitkä on suhteellinen käsite. Onko hienoa olla metrin rasvainen tukka

Vierailija
352/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä joku uusi mallinmuutos, pixie cut tms?

Vielä lyhyemmäksi vai? Miten se edistäisi tavoitettani saada pitkät hiukset? Malli sitä paitsi on pixie, niskasta vähän pidempi vain. Niskan saanee parin kuukauden sisällä jo pienelle ponnarille mikä voi vähän helpottaa tässä kriisissä. Ap

Älä tee mitään. Johan olet todennut, että mikään ehdotus ei kelpaa ja elämäsi on pilalla, joten turha ketju kaikkinensa sinulle. Muille saattaa olla jotain iloa keskustella.

Vierailija
353/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muutaman sivun, enempää ei kykene. Ihan hirveetä skeidaa. Sun ongelma on tuo vittumainen luonne ja tympeä asenne. Kaikkea mollaat ja mikään ehdotus ei kelpaa. Älä huoli, ruma tukka ja ruma naama ei ole sun suurimpia ongelmia. Ruma luontees on.

Vierailija
354/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kaupungilla hetken päähänpistosta leikkauttamaan pitkät hiukseni lyhyiksi. Kaduin saman tien kun näin itseni kampaamon peilistä. Olin silloin vähän yli kolmekymppinen, mutta näytinkin melkein viiskymppiseltä. Vielä hullummaksi meni kun aloin värjäyttää lyhyttä vaaleahkoa tukkaa tosi pirteän punaiseksi! Juurikasvu näkyi heti. Olin tosi kierteessä. Pantaa pitämällä sain hiukset jossain vaiheessa taaksepäin. Ja sitten vaan annoin kasvaa. Ei enää ikinä. Kampaaja(eri) vaan yrittää saada mua lyhyntämään hiuksia, mutta en suostu. Lyhyttä tukkaa on sitäpaitsi vaikea pitää siistinä. Kuluu kamala määrä lakkaa ym.

Vierailija
355/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin muutaman sivun, enempää ei kykene. Ihan hirveetä skeidaa. Sun ongelma on tuo vittumainen luonne ja tympeä asenne. Kaikkea mollaat ja mikään ehdotus ei kelpaa. Älä huoli, ruma tukka ja ruma naama ei ole sun suurimpia ongelmia. Ruma luontees on.

Älä nyt noin suoraan sano, Ap masentuu kokonaan.

Vierailija
356/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä niitä sportti kuminauhapantoja. Monenvärisii on tarjolla. Pinnit lyhyessä tukassa myös hauskoja. Oikeesti korvikset näkyy hienosti. Ei ole tukka tiellä. Mäkin haaveilen tosi lyhkäsistä, mut en uskalla. Sä uskalsit. Nauti nyt siitä munkin puolesta!!! Oothan sä nyt cool. Et ihan tavis. Mä aina Ajattelen, että olisin luovan ja erikoisen ranskattaren näköinen lyhyillä.

Vierailija
357/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu, ööh pukille. Täällä on vaikka kuinka monta Joulumuoria tai matami Mimmiä, joille kovasti kelpaisi joulupukki, mutta mahdatko itse olla epärealistinen ja tavoitella Helinä-keijua tai Lumikkia.

En oo epärealistinen. Kelpaa monenlaiset.

Mut kyllä kaikki on nyt pilalla. Ei enää muijia, ei treffeille, ei mitään, koska muutun joulupukiksi. 😭

Vierailija
358/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat sitten tosissasi, että tänne sopii vuodattaa vain polttavaa maailmantuskaa ja odottaa rakentavaa keskustelua vaikka ilmastonmuutoksen hillitsemisestä ja sinivalaiden kohtalosta. Ei aina jaksa. Joskus pienet murheet pitää pakan kasassa.

Sì sì, mutta enpä silti sanoisi että elämä on piloilla vaikka tukan leikkaisi siiliksi.

Hyvä tietysti keventää pienillä murheilla, niin jaksaa paremmin isompia ongelmia.

Vierailija
359/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Tukka kasvaa, Turha murehtia, ajanhukkaa,

Vierailija
360/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kasvattaa pidempää, ei kannata vaalentaa tai vaalennusraidoittaa, koska se rasittaa hiuksia, jotka ovat sitten huonokuntoiset ja niiden latvoja joutuu siistimään, eli kasvatus viivästyy vaan. Vain paksuissa karheissa hiuksissa ei ole tätä huolta. Itse sain hiukseni pidemmiksi kasvattamalla oman värini takaisin.