Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi

Vierailija
24.07.2022 |

leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.

Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.

Kommentit (459)

Vierailija
301/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen Demi Moore oli lyhyellä tukalla? Hänellähän on kulmikkaat kasvot kuten sinulla oletan olevan viestiesi perusteella. Hänkin on tosin todella kaunis

Vierailija
302/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi ap ja samalla kiitän avauksesta, sillä olen harkinnut hiusteni leikkaamista lyhyiksi. Minulle on aina sopinut hyvin lyhyet hiukset, mutta tajusinkin, hups, lihonneeni 30 kiloa siitä kun tuollaiset hiukset viimeksi olivat (krhöm parikymmentä vuotta sitten), joten enpä leikkaakaan, väännän nutturan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle leikattiin polkkatukka ja näytän ihan mummolta. Mulla on paksut ja hyväkuntoiset hiukset mutta polkkatukka ei sovi mun kasvoille. Harmittaa koska joudun nyt kasvattamaan hiuksia samaan pituuteen varmaan pari vuotta. Tunnen tuskasi Ap!

Vierailija
304/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristele pinneillä ja muotoile eri tyyliin. Värjää jollain räikeällä värillä.

Vierailija
305/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka sanotte että lyhyet on hankalat ja pitää aina laittaa, olette väärässä. Jos niissä on hyvä leikkaus, niin ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin muutaman kerran vuodessa käydä leikkuuttamassa uudelleen. Teillä on vaan huonot parturit.

Pitkille taas ei edes voi tehdä mitään jos on yhtään paksumpi hiuslaatu, ja lasimainen niin ei mitään toivoa saada kiharoita tai mitään. Jos kiinni laittaa niin päänahka kipeytyy todella pahasti. Eli  kun on pitkät, niin siinä ne sitten roikkuu naaman molemmin puolin kuin verhot.

Lyhyempiin saa laitettua permiksen kun muutaman kuukauden kasvattaa pituutta, ja sitten kun se oleentuu siinä jonkin aikaa, niin on todella kivan näköinen, sitä voi muotoilla halutessaan. Eikä tarvi pestäkään kuin kerran viikossa. Aamulla yleensä pitää vähän kastella ja kammata.

Kyllähän pitkille voi tehdä vaikka mitä, mutta ei yleensä tarvitse, koska ovat kauniit sellaisenaan.

Päänahka ei ole kyllä kipeytynyt koskaan :D

No ole iloinen jos ei ole kipeytynyt! Joillakin se on ihan oikea riesa, varsinkin jos on taipumusta migreeniin.

Vierailija
306/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen Demi Moore oli lyhyellä tukalla? Hänellähän on kulmikkaat kasvot kuten sinulla oletan olevan viestiesi perusteella. Hänkin on tosin todella kaunis

Mutta Demikin on paaaljon kauniimpi pitkällä tukalla.

Jadalle sen sijaan sopii ihan puli.

Vierailija
307/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle leikattiin polkkatukka ja näytän ihan mummolta. Mulla on paksut ja hyväkuntoiset hiukset mutta polkkatukka ei sovi mun kasvoille. Harmittaa koska joudun nyt kasvattamaan hiuksia samaan pituuteen varmaan pari vuotta. Tunnen tuskasi Ap!

Lyhyt tukka saa toiset näyttämään heti vanhemmalta.

Minä vanhenin ulkoisesti 10 vuotta siltä istumalta, kun pitkä tukka leikattiin hartiamittaan.

Onneksi sitä pystyi pitämään vaan kiinni, niin tuo vanhentava efekti ei päässyt niin valloilleen.

Vierailija
308/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen kahta vuotta voi mennä. Vai haluatko ne takaisin vyötärölle saakka? Käytä pidennyksiä siihen saakka. Voi miten ihana pieni murhe sinulla onkaan! Ja kaiken lisäksi se korjaantuu itsestään! Nauti!

Kahdessa vuodessa hiukset kasvaa korkeintaan kolmisenkymmentä senttiä, monilla ei niinkään paljoa, jos ap on vetänyt ihan lyhyeksi tämä riittää yläselkään ulottuviin hiuksiin olettaen ettei niitä yhtään leikata tänä aikana.

Vierailija
309/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkihuivi pään ympäri kiedottuna, leveänä pantana? On erilaisia nättejä tapoja solmia huivi. Näyttää naiselliselta, huivin liehuva osa lisää ikään kuin hiusten pituutta ja jos on huono hiuspäivä voi huivllla peiitää suurimman osan hiuksista jos haluaa.

Itse vain purisin hampaita ja alistuisin siihen, etä hiukset pitää pestä vähän useammin. Ainakin hiusten kuivaus menee nopeammin kuin pitkien hiusten kanssa.

Vierailija
310/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on tätimäisyydessä? Se on klassista, eleganttia ja sivistynyttä. Jenni Haukio on tätimäinen, samoin Monacon prinsessa Caroline. Lyhyt siilitukka ei ole tätimäistä, vaan se on feminististä kapinointia ja protestia, johon kuuluu rumuuden hyväksyminen ja pikkuporvarin ärsyttäminen. Tatuointivillitys, lävistykset, räikeät hiusvärit ja maiharit jalassa, teinivaattet ja kuosien yhdistely kuuluvat tähän kuvioon.

Vierailija
311/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla tyhjä ja tylsä elämä, jos se noin helposti menee pilalle.

Kiitos olon nostatuksesta.

Vierailija
312/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä meikkaatko, mutta jos kaipaat naisellisuutta lookkiin niin itse kokeilisin kivoja huulipunia.

Lohdutuksena että pienikin tukan kasvu voi parantaa mallia. Itse leikkasin kerran vahingossa liian lyhyen polkan jolloin leveät leukaperäni korostuivat. Kasvoi muutaman sentin ja oli sitten hyvä. Liian lyhyen otsiksenkin olen leikannut jolloin iso otsani korostui, kasvoi sekin pari senttiä ja oli hyvä.

Vierailija
313/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella hankala löytää sellainen kampaaja joka osaa leikata sopivan lyhyen mallin ettei se näytä pallolta tai muuten epäimartelevalta. Etenkin jos on ohut hius mutta hiusta on paljon niin mikä tahansa lyhyt malli vaatii reipasta ohentamista ja kerrostamista näyttääkseen hyvältä ja siltikin se tuntuu kasvavan yli jo kuukaudessa.

En nyt lukenut koko ketjua mutta onko kyse nyt huonosti leikatusta mallista?

Vierailija
314/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä meikkaatko, mutta jos kaipaat naisellisuutta lookkiin niin itse kokeilisin kivoja huulipunia.

Lohdutuksena että pienikin tukan kasvu voi parantaa mallia. Itse leikkasin kerran vahingossa liian lyhyen polkan jolloin leveät leukaperäni korostuivat. Kasvoi muutaman sentin ja oli sitten hyvä. Liian lyhyen otsiksenkin olen leikannut jolloin iso otsani korostui, kasvoi sekin pari senttiä ja oli hyvä.

Värikkäät huulipunat ovat lisänneet tätimäisyyttä valitettavasti ja vanhentaneet rajusti. Eikä tätimäisyydessä mitään pahaa ole, mutta kun taidan olla henkisesti enemmän spugemainenkin kuin tätimäinen niin en vain missään tapauksessa halua näyttää tätimäiseltä. Ap

Vierailija
315/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa on tätimäisyydessä? Se on klassista, eleganttia ja sivistynyttä. Jenni Haukio on tätimäinen, samoin Monacon prinsessa Caroline. Lyhyt siilitukka ei ole tätimäistä, vaan se on feminististä kapinointia ja protestia, johon kuuluu rumuuden hyväksyminen ja pikkuporvarin ärsyttäminen. Tatuointivillitys, lävistykset, räikeät hiusvärit ja maiharit jalassa, teinivaattet ja kuosien yhdistely kuuluvat tähän kuvioon.

Totta. Oikeasti lyhyt tukka, eli riippuen hiuslajista alle 5cm - 15cm pitkä tukka, ei näytä edes tätimäiseltä, vaan ainoastaan kouvolalaiselta vihaiselta junttifeministiltä.

Vierailija
316/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset naisella:

- hoikka näyttää mieheltä tai pojalta

- tukevampi mummolta.

Itse tein kerran saman virheen kuin aloittaja ja vajaan vuoden ahdisti lähteä ovesta ulos kun hävetti.

En liikkunut kuin pakolliset menot, virittelin tuskissani jotain pinnejä kun oli pakko töihin mennä.

Näytin siis mieheltä koska en halua meikata niin vahvasti, että olisin ollut naisellisen näköinen.

Vierailija
317/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten todella hankalasti löytää sellainen kampaaja joka osaa leikata sopivan lyhyen mallin ettei se näytä pallolta tai muuten epäimartelevalta. Etenkin jos on ohut hius mutta hiusta on paljon niin mikä tahansa lyhyt malli vaatii reipasta ohentamista ja kerrostamista näyttääkseen hyvältä ja siltikin se tuntuu kasvavan yli jo kuukaudessa.

En nyt lukenut koko ketjua mutta onko kyse nyt huonosti leikatusta mallista?

Ei ole vaan siitä, että en haluakaan olla lyhythiuksinen, koska sellaisena olen paaaaljon rumempi kuin pitkähiuksisena. Ap

Vierailija
318/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta otan nyt opikseni enkä varmasti enää ikinä leikkauta ihan lyhyttä. JA pysyn dieetissäni aivan ehdottomasti niin että karmeaa tukkaa kompensoi jatkuvasti alle 70cm vyötärö. Ap

Vierailija
319/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään pahaa, kaikki ei vain ole sen tyylisiä eivätkä halua näyttää siltä kuin vaikkapa Haukio.

Vierailija
320/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit niin? Houkuttelivatko muut naiset? Ja sinä uskoit?

Osittain joo. Ja yliarvioin naamani ulkonäön, kuvittelin näyttäväni hyvältä lyhyessäkin. Ap

En ymmärrä miksi jotkut naiset ottavat niin sydämensä asiaksi käännyttää pitkähiuksisia leikkauttamaan hiukset lyhyeksi. Viimeksi työkaveri leikkautti kun serkkunsa oli sanonut, että pitkät hiukset vanhentavat. No se värjätty epäsymmetrinen räjähtäneen näköinen takkukasa toi vaan esiin silmäpussit joita en ennen ollut edes huomannut. On totta, että pitkä hoitamattoman näköinen tukka vanhentaa, mutta työkaverillani oli silkkinen hiuslaatu.

No ei se elämä kahta vuotta pilalla ole. Tosiaan vaikka laihdutat ja kuntoulet. Hiuksetkin kasvavat nopeammin ja kyllä niistä tulee myöhemmin kivammat kun oleentuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi