Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi
leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.
Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.
Kommentit (459)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä meikkaatko, mutta jos kaipaat naisellisuutta lookkiin niin itse kokeilisin kivoja huulipunia.
Lohdutuksena että pienikin tukan kasvu voi parantaa mallia. Itse leikkasin kerran vahingossa liian lyhyen polkan jolloin leveät leukaperäni korostuivat. Kasvoi muutaman sentin ja oli sitten hyvä. Liian lyhyen otsiksenkin olen leikannut jolloin iso otsani korostui, kasvoi sekin pari senttiä ja oli hyvä.
Värikkäät huulipunat ovat lisänneet tätimäisyyttä valitettavasti ja vanhentaneet rajusti. Eikä tätimäisyydessä mitään pahaa ole, mutta kun taidan olla henkisesti enemmän spugemainenkin kuin tätimäinen niin en vain missään tapauksessa halua näyttää tätimäiseltä. Ap
Millainen on spugemainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta otan nyt opikseni enkä varmasti enää ikinä leikkauta ihan lyhyttä. JA pysyn dieetissäni aivan ehdottomasti niin että karmeaa tukkaa kompensoi jatkuvasti alle 70cm vyötärö. Ap
Tsemppiä, ihan oikeasti ymmärrän tuskasi ja itsellä ei auttanut mikään muu kuin aika ja hiusten kasvu.
Ihan sama mitä joku muu sanoo jos oma peilikuva ahdistaa.
Varmasti moni tykkää että näytät kauniilta nytkin, mutta jos itse ei lle tyytyväinen niin ei se helpota.
Niinpä. Siinä on jotain hyvääkin että koko ajan on mielessä selkeä syy olla ahdistunut ja masentunut, sillä tietoisuus vaikean olon syystä helpottaa ja ankkuroi nykyhetkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ois hauska nähdä minkä näköiset naiset aina haukkuvat Jenni Haukiota...millä ulkonäöllä siihen on pokkaa...Kaunis nuorekas nainen tuskin haukkuu ketään.
Jenni Haukio on mielestäni maailman hyvännäköisin täti. Ap
En viitsinyt lukee koko ketjua läpi, joten oma ehdotus on...
osta peruukki
Ne on nykyjään ihan laadukkaita.
Mulla tuttava osti peruukin kun sillä kans leikattiin hiukset ja ne oli todella kamalat.
Panosta laatuun.
Ap, ota ripsenpidennykset. Oikeasti, se tekee kasvoista heti naisellisemman näköiset. Eikä niiden tarvitse olla mitkään teinien supervolyymit vaan sellaiset, jotka sopivat muuhun tyyliisi. Niistä saa heti positiiviseen, naisellisen boostin kun katsoo aamulla peiliin ja ripset ovat kauniisti. Ylläpitokin helpompaa ja halvempaa kuin hiustenpidennyksissä.
AP, sanoit että, lyhyet hiukset vanhentavat sinua ja jos ymmärsin oikein, ei vain huulipuna vaan meikit yleensä vanhentavat sinua? Oletko tutustunut värianalyysiteoriaan? Tiedätkö varmasti, oletko talvi, syksy, kesä vai kevät? Se jos mikä vanhentaa sinua, jos käytät itsellesi vääriä värejä! Värianalyysi kattaa myös meikkisuositukset. Oletko värjännyt hiuksesi kenties sinulle sopimattomalla värisävyllä?
Hyvin kevyet ripsenpidennykset vain silmäkulmiin. Ne mustat paksut hammasharjat vanhentavat ihan älyttömästi. Onneksi niitä ei enää paljoa näy.
Vierailija kirjoitti:
AP, sanoit että, lyhyet hiukset vanhentavat sinua ja jos ymmärsin oikein, ei vain huulipuna vaan meikit yleensä vanhentavat sinua? Oletko tutustunut värianalyysiteoriaan? Tiedätkö varmasti, oletko talvi, syksy, kesä vai kevät? Se jos mikä vanhentaa sinua, jos käytät itsellesi vääriä värejä! Värianalyysi kattaa myös meikkisuositukset. Oletko värjännyt hiuksesi kenties sinulle sopimattomalla värisävyllä?
Tuo pitää muuten paikkansa! Väärät meikkisävyt tekevät helposti kolkon ja luonnottoman näköiseksi. Pätee tietty myös vaatteisiin. Ja hiusväreihin, mutta kampaaja tietää ne, ellei nyt aivan kelvoton ole.
Vierailija kirjoitti:
Äh, hyvä se on, äkkiä siihen tottuu. Ja lyhyt on paljon helpompi ja nopeampi hoitaa ja laittaa.
Tätä mä aina ihmettelen. Että miten muka se lyhyt on helpompi hoitaa ja laittaa?
Mulla omi aikoinaan lyhyet hiukset. Joka helvatan aamu meni aikaa siihen laittoon, kun nukkumisen jäljiltä lytyssä toiselta puolelta ja pystyssä toiselta. Ja jatkuvaan piti hypätä kampaajalla, kun kasvoi nopeasti pois muodostaan.
Nyt on hiukset yli puolen selän. Eikä tarvitse mitään muuta, kun kammata. Ehkä yöksi letille.
Ja hitokseen paremman näköinen kuin se lyhyt.
Minulla ei hiukset kasva kahdessa eikä useammassa vuodessa. :( En tiedä mistä johtuu. Iän tuoma ongelma. Haaveilin pitkistä hiuksista mutta surullinen yllätys tuli ilmi kun aloin kasvattamaan. Yllätys sekin miten voimakkaasti vaikuttaa minuun hiusten pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit niin? Houkuttelivatko muut naiset? Ja sinä uskoit?
Osittain joo. Ja yliarvioin naamani ulkonäön, kuvittelin näyttäväni hyvältä lyhyessäkin. Ap
En ymmärrä miksi jotkut naiset ottavat niin sydämensä asiaksi käännyttää pitkähiuksisia leikkauttamaan hiukset lyhyeksi. Viimeksi työkaveri leikkautti kun serkkunsa oli sanonut, että pitkät hiukset vanhentavat. No se värjätty epäsymmetrinen räjähtäneen näköinen takkukasa toi vaan esiin silmäpussit joita en ennen ollut edes huomannut. On totta, että pitkä hoitamattoman näköinen tukka vanhentaa, mutta työkaverillani oli silkkinen hiuslaatu.
No ei se elämä kahta vuotta pilalla ole. Tosiaan vaikka laihdutat ja kuntoulet. Hiuksetkin kasvavat nopeammin ja kyllä niistä tulee myöhemmin kivammat kun oleentuvat.
Naisten ystävällisiä neuvoja ei ehkä kannata kuunnella. Leikkautin omat pitkät hiukseni elämän kriisin keskellä ja vanhenin ulkonäöltäni vuosia. En ole tunnistanut itseäni peilistä muutamaan vuoteen. Nyt vasta kun hiukset alkaa olla ehkä puolet siitä pituudesta mitä ne oli, alan taas saada psyykeni kokoon. Eikä todellakaan piristä mikään kynitty pää ketään. Korostaa lähinnä roikkuvia poskia ja vetää huomion kasvojen jokaisen lommoon ja ryppyyn mitä on.
Toimikoon tämä ketju varoituksena jokaiselle naiselle, joka ikävälillä 25-50v harkitsee vetävänsä tukkansa lyhyeksi.
Jos et ole oikeasti kaunis, ja siis vielä kauniistakin naisista edusta sitä keijukaismaista alaluokkaa, niin tulet rumentamaan itsesi.
Muista se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit niin? Houkuttelivatko muut naiset? Ja sinä uskoit?
Osittain joo. Ja yliarvioin naamani ulkonäön, kuvittelin näyttäväni hyvältä lyhyessäkin. Ap
En ymmärrä miksi jotkut naiset ottavat niin sydämensä asiaksi käännyttää pitkähiuksisia leikkauttamaan hiukset lyhyeksi. Viimeksi työkaveri leikkautti kun serkkunsa oli sanonut, että pitkät hiukset vanhentavat. No se värjätty epäsymmetrinen räjähtäneen näköinen takkukasa toi vaan esiin silmäpussit joita en ennen ollut edes huomannut. On totta, että pitkä hoitamattoman näköinen tukka vanhentaa, mutta työkaverillani oli silkkinen hiuslaatu.
No ei se elämä kahta vuotta pilalla ole. Tosiaan vaikka laihdutat ja kuntoulet. Hiuksetkin kasvavat nopeammin ja kyllä niistä tulee myöhemmin kivammat kun oleentuvat.
Naisten ystävällisiä neuvoja ei ehkä kannata kuunnella. Leikkautin omat pitkät hiukseni elämän kriisin keskellä ja vanhenin ulkonäöltäni vuosia. En ole tunnistanut itseäni peilistä muutamaan vuoteen. Nyt vasta kun hiukset alkaa olla ehkä puolet siitä pituudesta mitä ne oli, alan taas saada psyykeni kokoon. Eikä todellakaan piristä mikään kynitty pää ketään. Korostaa lähinnä roikkuvia poskia ja vetää huomion kasvojen jokaisen lommoon ja ryppyyn mitä on.
Tämä, niin tämä!!! Ap
Osta peruukki, liimaa se otsaan ja pistä menien
Vierailija kirjoitti:
Toimikoon tämä ketju varoituksena jokaiselle naiselle, joka ikävälillä 25-50v harkitsee vetävänsä tukkansa lyhyeksi.
Jos et ole oikeasti kaunis, ja siis vielä kauniistakin naisista edusta sitä keijukaismaista alaluokkaa, niin tulet rumentamaan itsesi.
Muista se!
Tuntuu hyvältä faktojen kuten em. seikkojen sanominen suoraan. Nyt kävi näin ja seuraavat 2 vuotta olen paljon rumempi kuin pidemmillä hiuksilla olisin. Mutta tosiaan tästä on suunta koko ajan ylöspäin, etenin kun paljon aiempaa kriittisemmin sitoudun nyt panostamaan kasvatuksen ohessa tyyliin ja kroppaan joka päivä. Ja sitten 2+ vuoden päästä näytän varmasti paljon paremmalta, paitsi jos sairastun vaikka siihen syöpään kuten jotkut täällä kovasti toivovat. Ap
Mitäs tuosta nyt? Minun elämä on loppuiäks pilalla, kun parta alkoi harmaantua. Kohta en kelpaa muuta ku joulupukiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitää muuten paikkansa! Väärät meikkisävyt tekevät helposti kolkon ja luonnottoman näköiseksi. Pätee tietty myös vaatteisiin. Ja hiusväreihin, mutta kampaaja tietää ne, ellei nyt aivan kelvoton ole.
Ehkä hiukset ovat hänelle sopivan väriset, mutta meikki ja vaatteet ei? Nyt kun ei ole pitkiä hiuksia tai polkkatukkaa kehystämässä kasvoja, kaikki väärät värit meikeissä ja vaatteissa korostuu kasvoissa epäedullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta nyt? Minun elämä on loppuiäks pilalla, kun parta alkoi harmaantua. Kohta en kelpaa muuta ku joulupukiks.
Miten niin pilalla? Joulupukkihan on odotettu ja suosittu.
Tsemppiä, ihan oikeasti ymmärrän tuskasi ja itsellä ei auttanut mikään muu kuin aika ja hiusten kasvu.
Ihan sama mitä joku muu sanoo jos oma peilikuva ahdistaa.
Varmasti moni tykkää että näytät kauniilta nytkin, mutta jos itse ei lle tyytyväinen niin ei se helpota.