Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi

Vierailija
24.07.2022 |

leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.

Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.

Kommentit (459)

Vierailija
381/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko yhdenkään miehen välittävän tukastasi millään tavalla.

Vierailija
382/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin se maailma siihen kaatuisi, että on sattunut virhearviona lyhentämään hiuksensa. Kasvavat kuitenkin takaisin - yleensä vieläpä entistä ehompana. Jonkin suuren ja ruman tatuoinnin ottaminen olisi jo ollutkin jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko yhdenkään miehen välittävän tukastasi millään tavalla.

En minäkään, eikä sillä ole mitään merkitystä ylipäätään vaan vain sillä että saatan itse pitää itseäni tyylikkäänä. Ap

Vierailija
384/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina, että noinko rumasti ihmiset ajattelevat toisista? Jos sinun ystäväsi on leikkauttanut vahingossa tukkansa lyhyeksi, niin ajatteletko tosiaan, että onpa ruma ja ei ole elämänsä enää pariin vuoteen kehuttavaa? Ap on tietysti provo, ja itse vain vaivoin kiinnitän toisten hiuksiin ja ulkonäköön huomiota. Turhaan valittajat, joille mikään ehdotus ei kuitenkaan kelpaa, ja ulkonäkökeskeiset ovat rasite, ei heidän tukkansa tai habituksensa.

Vierailija
385/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on murheet elämässäsi.. Huhhuh.

Ei ole tainnut tulla eteesi oikeita ongelmia. Katso vaikka uutiset niin osaat suhteuttaa asiasi.

Vierailija
386/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina, että noinko rumasti ihmiset ajattelevat toisista? Jos sinun ystäväsi on leikkauttanut vahingossa tukkansa lyhyeksi, niin ajatteletko tosiaan, että onpa ruma ja ei ole elämänsä enää pariin vuoteen kehuttavaa? Ap on tietysti provo, ja itse vain vaivoin kiinnitän toisten hiuksiin ja ulkonäköön huomiota. Turhaan valittajat, joille mikään ehdotus ei kuitenkaan kelpaa, ja ulkonäkökeskeiset ovat rasite, ei heidän tukkansa tai habituksensa.

Minä kiinnitän ihan sikana huomiota aivan kaikkien ulkonäköön joka sekunti, oikein skannaan päästä varpaisiin ja annan arvosanoja mielessäni. Ja jätän tämän nyt vain tähän ja keskityn suunnittelemaan tulevan syksyn tyyliäni. Ap

Vierailija
387/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnitän ihan sikana huomiota aivan kaikkien ulkonäköön joka sekunti, oikein skannaan päästä varpaisiin ja annan arvosanoja mielessäni. Ja jätän tämän nyt vain tähän ja keskityn suunnittelemaan tulevan syksyn tyyliäni. Ap

Löytyyköhän maailmasta todella tuollaisia ihmisiä? Vain ulkonäöllä merkitystä, muuten saa olla todellisia k u s...... Todellisia helmiä ystävinä ja perheenjäsrninä ;)

Vierailija
388/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen ongelma joskus teininä. Leikkautin hiukseni liian lyhyiksi ja sitä sitten vollotin teiniangsteissa varmaan viikon verran ainakin.

Kyllä ne hiukset siitä sitten kasvavat. Maailmassa on paljon, paljon isompiakin murheita.

Vierailija
389/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset tosiaankin kasvavat, vaikka niin hirveän hitaasti. Nykyisin on onneksi saatavilla helposti "ensiapua" eli on hiuslisäkkeitä, peruukkeja ym. Joo, pahemmankin "mokan" olisit voinut tehdä, esim. tatuointi.

Vierailija
390/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet uskollisesti torpannut kaikki mahdolliset ehdotukset täällä.

Vaihtoehdot oli tässä:

- meikkaa

- käytä hillitysti koruja

- pukeudu naisellisesti ja ikäsi mukaan

- käyttäydy naisellisesti

- jos tarve niin laihduta

Ei ole muita vaihtoehtoja

Sit vaan elämään.... ja unohda hiuksesi.

Käyttäydy naisellisesti?

Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Jokainen nainen on naisellinen koska on nainen eikä naisen tarvitse tietoisesti käyttäytyä jotenkin jotta olisi naisellinen kun on sitä suoraan.

Vierailija
391/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet uskollisesti torpannut kaikki mahdolliset ehdotukset täällä.

Vaihtoehdot oli tässä:

- meikkaa

- käytä hillitysti koruja

- pukeudu naisellisesti ja ikäsi mukaan

- käyttäydy naisellisesti

- jos tarve niin laihduta

Ei ole muita vaihtoehtoja

Sit vaan elämään.... ja unohda hiuksesi.

Käyttäydy naisellisesti?

Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Jokainen nainen on naisellinen koska on nainen eikä naisen tarvitse tietoisesti käyttäytyä jotenkin jotta olisi naisellinen kun on sitä suoraan.

Naiseus (siis sukupuoli ylipäätään) ja naisellisuus ovat sosiaalisia konstruktioita ja kulttuurisia systeemejä joissa voi pelata tyyleillä ja mielikuvilla joita käytös herättää, ei sisäsyntyistä eikä luonnollista ole.

Palasin vain sanomaan tämän - niin ja kertomaan että olen tänään keksinyt millainen on loppuelämäni ihannetukka!

Ap

Vierailija
392/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, hyvä se on, äkkiä siihen tottuu. Ja lyhyt on paljon helpompi ja nopeampi hoitaa ja laittaa.

Tuo on kyllä kukkua, että lyhyt olisi nopeampi. Se vaatii jatkuvaa säätämistä ja pesemistä.

Juu, meidän kaikkien tulee ymmärtää, että tuo mielipide, että lyhyt tukka ois helpompi, on jonkun parturin kirjoittama.

Vierailija
393/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on paras ratkaisu, hiusten pituuteen katsomatta. Hoikka nainen näyttää aina hyvältä, pulskaa ei kampaus pelasta.

Vierailija
394/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki on niin suhteellista... Olin viime kesän ihan kalju ja nyt riemastelen kiharassa tukassani onnellisena, elämässä voi sattua ihan mitä vaan. Nauti elämästäsi äläkä marmata, miksi leikkasit tukkasi???

Vierailija
395/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaitoinen kampaaja voisi ennen noin radikaalia muutosta tarjota vaihtoehtoisia keinoja tyylin muuttamiseen: uusi leikkaus, raitoja tms eikä.vain pätkäise kerralla kaikkea pois. Kun kampaajien omia hiuksia katsoo, tulee mieleen, että suitarin lapsilla ei ole kenkiä....eli aika paljon sutturakampauksia.

Vierailija
396/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarin lapsilla!

Vierailija
397/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnitän ihan sikana huomiota aivan kaikkien ulkonäköön joka sekunti, oikein skannaan päästä varpaisiin ja annan arvosanoja mielessäni. Ja jätän tämän nyt vain tähän ja keskityn suunnittelemaan tulevan syksyn tyyliäni. Ap[/quote]

Kaikella kunnioituksella ap: tuo on järkyttävän huono tapa, joka kääntyy eniten itseäsi vastaan, toisethan eivät ajatuksiasi onneksi tiedä. Ala nyt oikeasti puhua pääsi sisällä lempeämmin, niinkuin jo aikaisemmin ehdotin.

En tarkoita mitään epärelistista ja överiä "olen maailman ihanin"-juttua, vaan vaikka että sainpa hiukset ihan kivan näköisiksi vaikken mallista niin tykkääkään, yllä tästä selvitään... aluksi tuntuu varmasti vähän keinotekoiselta, mutta kummasti siihenkin tottuu.

Kiva myös kuulla, että löysit valoa tunnelin päähän väriä justeeraamalla.

Vierailija
398/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattitaitoinen kampaaja voisi ennen noin radikaalia muutosta tarjota vaihtoehtoisia keinoja tyylin muuttamiseen: uusi leikkaus, raitoja tms eikä.vain pätkäise kerralla kaikkea pois. Kun kampaajien omia hiuksia katsoo, tulee mieleen, että suitarin lapsilla ei ole kenkiä....eli aika paljon sutturakampauksia.

Samaa mietin. Oma kampaajani kysyi kaksi kertaa, olenko ihan varma, kun halusin leikata korona-aikaan lapaluille venähtäneet hiukseni olkapäille, oli kuulemma iso muutos. Vähän ihmettelin silloin koska en itse pitänyt sitä niin isona juttuna, mutta ehkä hän olikin vain järkevä. Tai vahingosta jonkun toisen kanssa viisastunut.

Pixieistä olen joskus sen verran lukenut, että ne sopivat kenelle vain (tuohon en pysty ottamaan kantaa), kunhan yksityiskohdat mietitään tarkoin kasvojen muodon kannalta (kuulostaa kyllä loogiselta). Mahtavatko muut kuin isojen kaupunkien hyvät kampaajat tietää sitä (suomalaisten kampaajien taso kun ei useinkaan päätä huimaa)?

Vierailija
399/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Kouvolasta?

Vierailija
400/459 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä huivia ja väitä kaikille, että olet vaihtanut uskontoa.

Käytä pipoa ja väitä kaikille, että olet sairastunut vakavasti.

Käytä peruukkia äläkä sano kenellekään mitään.