Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?

Vierailija
22.07.2022 |

Monille ihmisille on tapahtunut yliluonnollisia asioita, mutta minulle ei koskaan. Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?

Kommentit (288)

Vierailija
61/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin selvän näyttelijän.

Vierailija
62/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alussa lähdin aamulla omasta kotoa pois ja sammutin tietokoneen, jossa piti keskusyksikkö ja näyttö avata erikseen. Iltapäivällä kun tulin kotiin, niin tietokone oli päällä ja siinä oli joku tekstinkäsittelyohjelma auki. Ihmetyttää, että miten se oli tapahtunut, kun tietääkseni luonani ei olisi voinut käydä kuin ehkä joku isännöitsijä, mutta miksi hän olisi avannut tietokoneeni?

Kone on päivittynyt ennen kuin on sulkeutunut. Automaattisesti sitten avautunut taas. Taustalle on jäänyt muistiin tekstinkäsittelyohjelma, liekö jokin bugi.

Näin juuri, täysin luonnollinen selitys.

Jos Wordisi asiakirjassa olisi vielä lukenut Comic sansilla Terveisiä Styxin tuolta puolen, sitten olisi ollut jo aika yliluonnollista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella näin yllättävän elävän unen, jossa Maria Veitola esittäytyi seksuaalisesti kiinnostavana naisena. Ei sillä kyllä kroppa kai ollut sen kummempi kuin nykyäänkään. Ja puheet oli rasittavia. Alkoi määräillä, missä saan käydä kusellakin.

Vierailija
64/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut, mutta en ole puhunut juurikaan, kun ajattelen sen olevan aivojen tuottama hallusinaatio.

Vierailija
65/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin ulkomailla ja minulla oli kaksi kissaa (äitikissa 18v, tytärkissa 14v)

Olin lomalla Suomessa ja kissojen luona kävi hoitaja aamuin illoin, soitin päivittäin kissojen kuulumisia, voivat hyvin.

Yksi ilta, olin sängyssä mutta en vielä nukkunut, kuulin yläkerrasta kissan juoksua.

Aamulla kerroin äidilleni, hän vastasi että yläkerran asunto on tyhjä ja naapureilla ei ole lemmikkejä, sanoi myös että ei kissan juoksu kuitenkaan kuuluisi kun on paksut lattiat.

Palasin sitten kotiin muutaman päivän kuluttua, kissat voivat hyvin.

Seuraavana päivänä äitikissa sairastui, munuaiset eivät toimineet ja kuoli.

Surun keskellä ajattelin että kissa halusi minut nopeasti kotiin kun tiesi kuolevansa.

Olit kuunnellut 18 vuotta kissojen juoksua nukkumaan mennessäsi. Ihan normaali muistijälki.

Vierailija
66/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt uhvon.

Mistä se on lyhenne? Unidentified H... V... Object.

Unidentified Hovering Vulval Object?

Vierailija
67/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkin ja useastikin. Niitä on turha selitellä sellaisille, jotka eivät niihin usko tai niitä havaitse. Tietäisittepä vaan no, olkoon!

Höpö höpö.

Vierailija
68/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus yöllä heräsin, ja oli todella vahva tunne, että pienessä asunnossa on joku. Olin täysin valveilla ja varma. Sytytin valot, tutkin kaikki ja tarkistin. Ei ketään missään.

Täysin merkityksetöntä.

Vierailija
69/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2000-luvun alussa lähdin aamulla omasta kotoa pois ja sammutin tietokoneen, jossa piti keskusyksikkö ja näyttö avata erikseen. Iltapäivällä kun tulin kotiin, niin tietokone oli päällä ja siinä oli joku tekstinkäsittelyohjelma auki. Ihmetyttää, että miten se oli tapahtunut, kun tietääkseni luonani ei olisi voinut käydä kuin ehkä joku isännöitsijä, mutta miksi hän olisi avannut tietokoneeni?

Kone on päivittynyt ennen kuin on sulkeutunut. Automaattisesti sitten avautunut taas. Taustalle on jäänyt muistiin tekstinkäsittelyohjelma, liekö jokin bugi.

Näin juuri, täysin luonnollinen selitys.

Jos Wordisi asiakirjassa olisi vielä lukenut Comic sansilla Terveisiä Styxin tuolta puolen, sitten olisi ollut jo aika yliluonnollista...

Minkä aikakauden Styxistä olisi ollut kyse?

Vierailija
70/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on 2 eri ihmistä ennustanut, että hänellä keski-iässä kauheasti rahaa, mutta sitten Tuonen viikate tulee ja niittää.

Minulle taas on sanottu, että koen jonkun suuren menetyksen kuten eron tms.

Mies on kyllä hengissä, muttei voi hyvin. Ero on tapahtunut. Se johtui suureksi osaksi miehen rahaan liittyneestä työstä, jossa hän paloi herkkyytensä takia loppuun.

Kunnon tietäjä ei kohteelleen kerro tuollaisia ikävyyksiä, vaikka ne näkisikin. Joku vastuu ja roti on näkijälläkin. Tuollaisen tietäminen aiheuttaa ahdistusta ja pilaa elämänhalun.

Tulevaisuuden ennustaminen tuolla tapaa on täysin mahdotonta, joten aivan sama mitä sanoo.

Vierailija
71/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodissani on vuosia tapahtunut yliluonnollisia asiota. Todistajia on jo monta.

Harkitsen juuri parhaillani lopullista muuttoa jonnekin muualle. Nyt saa riittää.

Suonessa on yhdistys joka auttaa ilmaiseksi tällaisessa tilanteessa, jos on rauhaton vainaja, sen saa poistettua sieltä tietyllä keinolla. Googlaa luonnonvoimat yhdistys.

Ei tarvita yhdistyksiä eikä pappeja, vaan ihan reilusti sano sille kolistelijalle, että täällä asun nyt minä, älä häiritse. Saat asua, kunhan et minua häiritse. Ja jos homma jatkuu, niin käske häntä lähtemään valoa kohti. Tuo henki on kiintynyt paikkaan eikä tajua, että on jo edesmennyt. Ei hän pahalla siellä touhuile, mutta ehkä hakee jotakin huomiota toiminnallaan, semmoisia ihmiset ovat. Saattaa hän olla myös joku lähisukulaisesikin, joka tykkää vahtia ja suojella teitä.

Mitään henkiä ei ole. Jos talossa on jotain vikaa, niin huoltomies paikalle.

Vierailija
72/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoositilassa tunnetusti tapahtuu paljon yliluonnollisia tapahtumia. 

Tiesitkö, ettei kaikissa kulttuureissa tunneta psykoosin tai esimerkiksi skitsofrenian käsitettä?

Entä sitten?

Vierailija
73/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoositilassa tunnetusti tapahtuu paljon yliluonnollisia tapahtumia. 

Ei tapahdu, mutta henkilö voi kokea tapahtuvan.

Vierailija
74/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sekopäinen juttu. Näen välillä niitä sellaisia "halvaantumisunia" että on silmät auki ja näkee jonkun esim. huoneessa eikä pysty liikkumaan eikä huutamaan tms. Yleensä joku hahmo tulee ja yritän väistää sitä, päästä pakoon. Ei onnistu. Kerran tämmöisen yön jälkeen huomasin että kädessäni oli suonen kohdalla verinen minireikä. Siis siinä kohtaa mistä verikokeita otetaan. Aivan samanlainen jälki kun olisi kokeita otettu. Myös lakanassa oli pieniä veritahroja. Otin kuvan kädestä kun en voi uskoa ja tajuta tätä juttua! Kait mä ite unissani pistelen neuloja suoneen?!

Ihan tavallinen unihalvaus. Hyttysenpisto selittää pienet veritahrat.

Vierailija
75/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aika usein yhtä vanhaa tapahtumaa.. että tiesinkö tosiaan etukäteen yhdestä vakavasta sairastumisesta, joka johti kuolemaan. Kaverini perheenjäsen oli vähän sairas, ei mitään vakavaa, mutta kun kuulin siitä niin olin jotenkin tosi huolestunut asiasta, asia pyöri mielessä ja teki mieli sanoa asiasta jotain. En ollut ikinä edes tavannut sitä sairastelevaa ihmistä ja kaverikin oli vain puolituttu. Hän oli tyyliin flunssassa.

Sillä henkilöllä olikin syöpä, joka ehti edetä tosi pitkälle, kun asiaa ei tutkittu riittävän ajoissa. Hän kuoli muutaman vuoden päästä. Olen miettinyt varmaan kymmeniä kertoja, että minun olisi aikanaan pitänyt sanoa "tutkikaa asiaa äkkiä, mitä jos se on jotain vakavaa, minusta tuntuu jotenkin oudolta". Mutten sanonut, ja ihan hullultahan se olisi kuulostanutkin kun joku puolituttu sanoo vaikka "minun piti tavata veljeni tänään, mutta hänellä on flunssa". 

En tietenkään ole koskaan kertonut asiasta kaverilleni, koska jälkikäteen tiedosta ei ole apua ja minulla on vähän syyllinen olo kun en tuonut sitä tunnettani tiedoksi.

Vierailija
76/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni vakuutti ennen kuolemaansa, että jos siltä puolelta voi jotain vaikuttaa, niin sen tekisi. Ei ole mitään huomattu.

Vierailija
77/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enneunen tapaisia olen huomannut joskus. Tai sitten vaan tunnen kanssaeläjieni tempaukset.

Tai sitten vaan ihmisluonteelle omaisesti ohitat surutta sen 99,999 % unista jotka eivät osu mihinkään tapahtumiin ja hirttäydyt niihin pariin sattumaan jotka väännät väkisin tarkoittamaan jotain mitä ne eivät tarkoita.

Vierailija
78/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovet avautuvat itsekseen,kun olen menossa ovesta sisään.Tätä olen miettinyt ja ei ole ilmanvirtausta,koska ei ikkunoita jotka olisivat auki tai sitten tilassa ei ole ikkunoita.

Puolisoni asui tässä talossa ja hän on ollut kuolleena vuosia.Tätä ei siis tapahtunut hänen eläessä.

Sinä aiheutat sen ilmavirran kävellesäsi.

Vierailija
79/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliluonnollisia ilmiöitä on ollut maailmassa.

Tässä maailmassa tapahtuvat asiat ovat määritelmällisesti luonnollisia.

Vierailija
80/288 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä voi olla korkea henkinen älykkyys tai maallinen älykkyys. Harvoin molemmilla samanaikaisesti. Vaikka sellaistakin  on olemassa.

Mitään henkistä älykkyyttä ei ole olemassakaan.