Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?

Vierailija
22.07.2022 |

Monille ihmisille on tapahtunut yliluonnollisia asioita, mutta minulle ei koskaan. Kertokaa, onko teille koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista, joka on täysin selittämätöntä ihmismielelle?

Kommentit (288)

Vierailija
281/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ystävällistä palvelua Kelassa ja TE-toimistossa.

Vierailija
282/288 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme mieheni kanssa monta vuotta lapsettomuus hoidoissa. Kerran yhdessä rukous illassa eräs evankelista kertoi minulle, että tulen saaman lapsen. Jeesus oli nähnyt kuinka paljon toivoin lasta. Saimme kauan toivotun lapsen monien vastoinkäymisten jälkeen. Kiitos Jeesus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/288 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kehittämän tekniikan täysin järjenvastainen keljuilu on yliluonnollista.

Esim. läppärilläni on ollut nyt pidempään käynnistysongelmaa ihan jatkuvasti, paitsi nyt tänään kun yritin kuvata videolle sitä, nytpä minä kameran edessä lähdenkin täysin normaalisti käyntiin ettet vaan saa kuvattua mitään kontenttia prkele!!!

Vierailija
284/288 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvun puolessa välissä exäni, jota rakastin ja kaipasin yhä, kertoi muutamien erovuosien jälkeen että on aina halunut minut ja haluaisi kanssani naimisiin, perheen ja lapset. Näin minäkin silloin olisin halunnut. Hän päätyi kuitenkin alttarille jonkun muun kanssa ja on nyt elänyt jo 30 v sen ihmisen kanssa. On aivan selittämätöntä ja yliluonnollista miten näin voi käydä. 

Vierailija
285/288 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuoleman jälkeen tein kiellettyjä taikoja puolijalokivillä, jotta olisin nähnyt hänet vielä edes sekunnin ajan.

Alkoi tapahtua niin hirvittäviä vastoinkäymisiä useiksi vuosiksi, että tunsin olevani kirottu.

Ensiksi seuraavana yönä hänen molemmat hevosensa kuolivat ja se oli vasta alkua.

Varokaa kokeilemasta taikoja.

Vierailija
286/288 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikkeen on ollut luonnontieteisiin, lääketieteiden tai psykologiaan perustuva selitys. Tai sattuma. 

Vierailija
287/288 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti hyvin sairas ihminen. Selkärankareuma. Vuosi sitten heräsin yöllä ihan jumissa, enkä päässyt vuoteesta ylös kylppäriin. Kello oli 4:27. Isä oli herännyt samaan aikaan kotonaan ja ajatellut, ettei tyttärellä ole nyt kaikki hyvin. Soitti ambulanssin ja lähti ajamaan luokseni.

N42

Vierailija
288/288 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kerrostalossa poikaystävän kanssa mutta olin yksin kotona. Yhtäkkiä kuulin selvästi että meidän suihku on päällä ja joku on siellä. Juoksin katsomaan ja ketään ei tietenkään ollut, mutta lattia oli märkä. Kerroin myöhemmin poikaystävälle ja hän piti minua hulluna vaikka yritin vakuutella että näin tosiaan kävi. Tämä toistui muutaman kerran. Sitten eräänä päivänä suihku meni taas päälle itsestään kun katsottiin yhdessä telkkaria, ja nyt hänkin kuuli sen. Riemuissani raahasin miehen  märkään kylppäriin ja hihkuin että näätkö nyt, kyllä se meni itsekseen päälle ja pois. Poikaystävä uskoi nyt, mutta ei juuri ollut asiasta innoissaan. Kaveri epäili kummituksia ja sanoi ettei suostuisi asumaan tämmöisessä talossa. Minä totesin että minua ei haittaa jos käyvät pesulla, eivätpähän ainakaan haise. Tämä suihkun temppuilu loppui itsekseen jonkun ajan kuluttua.