Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat saavat teidät haluamaan treffeille jonkun kanssa?

Vierailija
22.07.2022 |

Vai menettekö kaikkien kanssa avoimin mielin kuka vaan pyytääkään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun olen ensin jo pidemmän aikaa tuntenut toisen kaverina ja todennut, että onpa siinä kerrassaan ihana ihminen, ja kun mussa herää halu nähdä, voisimmeko olla enemmänkin kuin kavereita.

Vierailija
2/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo se kun toinen on tehnyt minuun vaikutuksen ajatuksillaan ja arvomaailmallaan, ajattelullaan. Harvoinpa sellaista tapahtuu. Mutta on tapahtunut sekä livetuttavuuden että nettitreffikirjoittelun kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tällä hetkellä mulle riittää ihan vaan huomaavainen käytös ja lähden treffeille. Ei edes väliä onko mies vai nainen vai muu.

Koska ei mitään hävittävää, ainahan voi kerran käväistä ja tutustua uuteen ihmiseen.

Vierailija
4/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla asiallinen mutta samalla persoonallinen, ja ulkonäön tulee olla minua miellyttävä.

Vierailija
5/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä parisuhteessa mutta silloin kun olin sinkku niin minulle tärkeää oli yhteneväiset arvomaailmat. En tarkoita että kaikesta pitää olla samaa mieltä todellakaan mutta samantyylinen tapa suhtautua elämään auttaa ja tekee parisuhteesta helppoa.

Esimerkiksi minun olisi ollut turha lähteä treffeille tyylikästä pukeutumista arvostavan vela miehen kanssa joka haluaa asua kerrostalossa. Minä nautin rennoista vaatteista, omakotitalossa asumisesta ja ennenkaikkea lapset oli minulle ehdoton juttu parisuhteessa. Ja juu en kysynyt kaikilta että haluatko lapsia ym ennen treffeille menoa. Mutta kyllä siinä kun jutellaan hetki niin usein aika äkkiä alkaa tulla tuntumaa ollaanko samalla aaltopituudella.

Vierailija
6/8 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan pyytänyt treffeille yli viiteentoista vuoteen! Lienen niiiin ällö, mutta lähtisin jos Hra Ystävällinen plus Kiinnostava, siis samassa persoonassa pyytäisi! Minä olen mukava ja lupsakka nainen

Vierailija
7/8 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö. Hyvännäköisen kanssa on aina kiva lähteä treffeille.

Vierailija
8/8 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan ei ole persu😁