Seiska: Mikä vaivaa, prinssi Harry? Outo välikohtaus Meghan-vaimon kanssa - "Ei ole rakkautta"
https://www.seiska.fi/Ulkomaat/Mika-vaivaa-prinssi-Harry-Outo-valikohta…
Ahdistaakohan Harrya julkiset tapahtumat ja Meghan tukee pitämällä kiinni?
Kommentit (1054)
Vierailija kirjoitti:
Harryn hommeleissa on kyse elämästä ja kuolemasta. Kuoleeko henkisesti ja salaa itsensä ja sopeutuu? Vai onko tarpeeksi rohkea, että tekee niinkuin sydän sanoo.
Harry on herkkä ja fiksu mies. Niin on Meghankin. Äärimmäisen rohkeita ihmisiä.
Ahaa. Harry on siis homo!
Muiden ihmisten elämän valintojen analysointi ja spekulointi kannattaa AINA aloittaa omasta itsestä.
Mitä paremmin tuntee itsensä, sitä helpompi on ymmärtää muita ja muiden valintoja.
Meghanin ja Harryn kuvio on päivänselvä. Miten sitä ei voi jotkut ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Jos mitään ikinä niin toivottavasti ette ole lisääntyneet ja jatkaneet geenejänne ja tunkkaisia ajatuksianne jälkeläisiinne.
Ajattelevaisuus, suvaitsevaisuus, kunnioittaminen. Siinäpä vasta hienoja arvoja. Saa kopsata
Voin lyödä mistä tahansa vetoa, että minä olen opettanut nuo lapselleni sinua paremmin. Se, että kirjoittaa silloin tällöin keskustelupalstalle on aika haitatonta verrattuna muualla tapahtuvaan toisten arvosteluun, juoruiluun ja ilkeilyyn. Nuo lapsikin kuulee ja näkee toisin kuin sen, mitä äiti joskus jossain kirjoittaa. Vai meinaatko, että nämä luetaan ääneen lapselle? Että lapsi kyyhöttää 24/7 äidin kyljessä kiinni ja hänelle selitetään mitä ja minne kirjoitetaan? Ei sentään, vaikka en toki ole satunnaista palstailua mitenkään salaillutkaan.
Ja voin vaikka vannoa, että sinä ihmettelet muita ihmisiä omassa elämässäsi tuossa yllä kuvatun tavoin huomaat sitä sitten itse tai et. Valtaosa ihmisistä on täysin sokeita itselleen eivätkä he toisaalta usein edes ymmärrä haitallista käyttäytymistä, mutta toisia kytätään sitten senkin edestä usein asioita paisutellen ja omiin kuvitelmiin perustuen. Kirjoittaminen esim. vaikka juuri tänne on niin näkyvää, että siihen on helppo tarttua ja kauhistella, mutta sen pidemmälle ei ymmärrys sitten enää riitäkään eli ei tajuta vaikkapa juuri kaikkea tuota, mitä tuossa edellä kuvasin.
Mutta jatka sinä harhaista ja tekopyhää hurskasteluasi, sillä tuskin muuhun edes pystyt. Silti toivoisin, että kykenisit miettimään vähän ja ennen kaikkea myös itseäsi. Siihen asti minulla on vain yksi viesti; jätä muut kirjoittajat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn hommeleissa on kyse elämästä ja kuolemasta. Kuoleeko henkisesti ja salaa itsensä ja sopeutuu? Vai onko tarpeeksi rohkea, että tekee niinkuin sydän sanoo.
Harry on herkkä ja fiksu mies. Niin on Meghankin. Äärimmäisen rohkeita ihmisiä.
Ahaa. Harry on siis homo!
Tietynlaista kaapistatuloa se on, että tulee rehellisesti esiin omana itsenään. Harry on joutunut salaamaan oikean identiteettinsä ja vihdoin päässyt siitä kultaisesta häkistä. Olen niin onnellinen hänen puolestaan, oon kokenut saman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mitään ikinä niin toivottavasti ette ole lisääntyneet ja jatkaneet geenejänne ja tunkkaisia ajatuksianne jälkeläisiinne.
Ajattelevaisuus, suvaitsevaisuus, kunnioittaminen. Siinäpä vasta hienoja arvoja. Saa kopsata
Voin lyödä mistä tahansa vetoa, että minä olen opettanut nuo lapselleni sinua paremmin. Se, että kirjoittaa silloin tällöin keskustelupalstalle on aika haitatonta verrattuna muualla tapahtuvaan toisten arvosteluun, juoruiluun ja ilkeilyyn. Nuo lapsikin kuulee ja näkee toisin kuin sen, mitä äiti joskus jossain kirjoittaa. Vai meinaatko, että nämä luetaan ääneen lapselle? Että lapsi kyyhöttää 24/7 äidin kyljessä kiinni ja hänelle selitetään mitä ja minne kirjoitetaan? Ei sentään, vaikka en toki ole satunnaista palstailua mitenkään salaillutkaan.
Ja voin vaikka vannoa, että sinä ihmettelet muita ihmisiä omassa elämässäsi tuossa yllä kuvatun tavoin huomaat sitä sitten itse tai et. Valtaosa ihmisistä on täysin sokeita itselleen eivätkä he toisaalta usein edes ymmärrä haitallista käyttäytymistä, mutta toisia kytätään sitten senkin edestä usein asioita paisutellen ja omiin kuvitelmiin perustuen. Kirjoittaminen esim. vaikka juuri tänne on niin näkyvää, että siihen on helppo tarttua ja kauhistella, mutta sen pidemmälle ei ymmärrys sitten enää riitäkään eli ei tajuta vaikkapa juuri kaikkea tuota, mitä tuossa edellä kuvasin.
Mutta jatka sinä harhaista ja tekopyhää hurskasteluasi, sillä tuskin muuhun edes pystyt. Silti toivoisin, että kykenisit miettimään vähän ja ennen kaikkea myös itseäsi. Siihen asti minulla on vain yksi viesti; jätä muut kirjoittajat rauhaan.
Osui ja upposi? Hyvä. Koska se oli tarkoituskin. Herätä pohtimaan omaa käyttäytymistä.
Ihmiset menee jopa hautaan , koska salaavat todellisen itsensä ja se aiheuttaa niin suurta tuskaa tulla esiin ettei siihen kykene.
Lopettakaa Harryn mollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuat siis itsekin kuinka asiattomia kirjoitat ja häpeät niitä. Samalla tavalla herjaat muita kirjoittajia. Huomaat varmaan kuinka epälooginen kirjoituksesi on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset menee jopa hautaan , koska salaavat todellisen itsensä ja se aiheuttaa niin suurta tuskaa tulla esiin ettei siihen kykene.
Me ei tykätä tästä kaapista tulleesta Harrystä ja sen käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaisten suosikki: juominen! Ryypätään omat tunteet tainnoksiin. Hävetään olla se kuka oikeasti on.
Siksi nämä ihmiset täällä tuomitsee. Kun tämän ymmärtävät niin parantuvat omasta pahasta olostaan, mutta sinne vaaditaan helvetillinen matka.
Harryn ja Meghanin tilanne triggeröi, koska ei kertakaikkiaan riitä ymmärrys.
Että itsekin saa olla sellainen kuin oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suomalaisten suosikki: juominen! Ryypätään omat tunteet tainnoksiin. Hävetään olla se kuka oikeasti on.
Siksi nämä ihmiset täällä tuomitsee. Kun tämän ymmärtävät niin parantuvat omasta pahasta olostaan, mutta sinne vaaditaan helvetillinen matka.
Harryn ja Meghanin tilanne triggeröi, koska ei kertakaikkiaan riitä ymmärrys.
Että itsekin saa olla sellainen kuin oikeasti on.
Harry se päihdeongelmainen on.
Ja kun löytyy tyytyväisyys omaan elämään, ei tarvitse suu vaahdossa kirjoittaa asiattomia Harrystä, Meghanista tai kenestäkään.
Toivottavasti löydätte sinne pisteeseen vielä.
Ajatteleminen on totta tosiaan yks vaikeimpia asioita. Ihmiset on niin hukassa itsensä ja oman identiteettinsä kanssa että se selittää sen , miksi niin vähän ymmärretään tätäkin tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun löytyy tyytyväisyys omaan elämään, ei tarvitse suu vaahdossa kirjoittaa asiattomia Harrystä, Meghanista tai kenestäkään.
Harry elättää itsensä solvaamalla muita ja sinä solvaat täällä.
On teillä se piste vielä kaukana.
Meghan nyt on vain narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi joillekin tää on ihan henkilökohtaista aihealuetta. Itku kurkussa puolustetaan H&M pariskuntaa ja haukutaan eri mieltä olevia. Ei kyllä ihan tervettä, mutta viihdyttävää kun jotkut on niin tosissaan ja tomerana puolustelemassa Harryn idioottimaisia valintoja ja Megsun korppikotkamaista prinsessaprojektia. Lol!
Samaa ihmettelen. Ihan raivona haukkuvat muita kirjoittajia jonkun itselleen tuntemattoman ulkomaalaisen random parin vuoksi! Joo, jotain vikaa on päässä ja todella pahasti.
Eikö ole vielä oudompaa, että joku (sinä) jaksaa herjata jotain RANDOM-paria 24/7, joka ikinen päivä? 😂
? Olen kirjoittanut tämä viesti mukaan luettuna nyt ehkä noin kymmenen kommenttia tähän jo lähes tuhannen viestin ketjuun. Herjannut en ole, ainoastaan ihmetellyt heidän tekemäänsä kiinteistökauppaa. Olen ihan aidosti jo aika huolissani susta, jos todella kuvittelet tietäväsi kuka, mitä ja milloin tänne kirjoittaa. Hae hyvä ihminen jo apua itsellesi ja tämä siis ihan vilpittömästi, ei veetuiluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole solvannut täällä ketään. Olen kirjoittanut kolme kommenttia, täysin asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Samantha puhui kärsivällisesti vaan kuten asia oli oikein ja sai lopulta kunnian.
Meghan oli ollut erittäin kade Samantahan vaaleudesta koska itse "sai tuntea olevansa negroidinen". Tiedä miten sai tuon taudin....
Ei kai kukaan kuvittele että Samantha olisi aloittanut siskonsa parjaamisen vasta viime vuosina, totta kai on haukkunut ja kadehtinut koko elämän. Meghan sentään osaa olla kiinnittämättä asiaan mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen pätevyys sinulta löytyy diagnosoidaan Meghanilta narsismi? Oletko psykiatri? Oletko tavannut Meghanin monta kertaa ja tehnyt hänellä vaadittavia testejä ja havainnoinut keskustelua ym?
Avaa nyt hyvä ihminen silmäsi. Sinä et ole mikään jakamaan täällä diagnooseja täysin tuntemattomista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantha puhui kärsivällisesti vaan kuten asia oli oikein ja sai lopulta kunnian.
Meghan oli ollut erittäin kade Samantahan vaaleudesta koska itse "sai tuntea olevansa negroidinen". Tiedä miten sai tuon taudin....
Ei kai kukaan kuvittele että Samantha olisi aloittanut siskonsa parjaamisen vasta viime vuosina, totta kai on haukkunut ja kadehtinut koko elämän. Meghan sentään osaa olla kiinnittämättä asiaan mitään huomiota.
Samantha se hoitoa tarvitsee , Meghanin isästä puhumattakaan. Vai onko se enää edes elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Itse tosin lisäisin sanan vaikuttaa narsistilta, sillä vaikka paljon tietoa on saatavilla, ei täyttä varmuutta voi näin "kaukaa" kuitenkaan sanoa olevan. Ja vaikkei Meghan olisikaan narsisti, on hänen monet tekonsa silti haitallisia ja tuomittavia sekä arvostelu ymmärrettävää ja sallittua jo ihan hänen korkean julkisen asemansakin takia. Surullista ja omituista kuinka nämä itsensä hyviksi ja oikeamielisiksi julistavat ihmiset halventavat itse täysin räävittömästi muita puolustaen samalla muille haitallista mahdollista narsistia. Meghan ei edes näe näitä juttuja, mutta täällä jotkut loukkaantuvat verisesti hänen puolestaan ja halventavat kaikki kirjoittajat, vaikkei kaikki edes ole haukkunut Meghania tai Harryä. Kaikki leimataan sairaiksi 24/7 palstalla roikkujiksi, jotka ovat aina ja kaikkialla ilkeitä ja lapsensa pilattu. Tuo jos mikä on ihan _pähkähullua_! Siis ihan totaali sekoilua.
Miten tuo voi herjaaja voi edes puhua randomeista, kun meghanin ja harryn elämän kyttääminen on hänen koko elämänsä. :D