Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalinta mitä isäntäväkenne ovat tehneet teidän ollessanne kylässä?

Vierailija
21.10.2006 |

Me oltiin miehen ystävällä, ja lähes kokoajan isäntä ja emäntä istuivat omilla tietokoneillaa tsättäilemässä vastatusten. Siis molemmat olivat netissä. Siinä sitten istuttiin sohvalla, ja toiste ei olla menty. Emäntä ei myöskään puhunut muusta kuin marsuistaan.

Ystäväni oli miehensä kanssa kerran kylässä omilla ystävillään, jossa isäntäpari hinkkasi toistensa jalkovälejä ja nuoli toisiaan kaulasta ym...

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nekku-:

Tuo rouva ei oo siis mikään emäntä tyyppinen, tietää itsekkin. Mut kai jotain pitäis ihmisen tajuta..

HUH! En minäkään mitään emäntä tyyppiä ole, mutta siis, kyllä nyt sen verran aina yritän että pöydästä kyllä löytyy tarjottavaa, vaikka pullat ovatkin kaupasta ja muutkin tarjottavat sieltä enkä osaa loihtia mitään hienoja voileipakakkuja enkä mitään muutakaan hienoa monipuolista piirakkaa. Ja kyllä aina pyydän ihmisiä pöytään että voivat nyt ottaa tarjottavia. Joskus saatan unohtaa esim. sokerit kahvin kanssa mutta kun ihmiset kysyvät, niin kyllä sitten tietenkin tarjoan niitä hieman nolona.

Vierailija
22/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kylässä olon ajan sain kuunnella, kuinka kamala noita olen, kun olen vietellyt hänen pienen ja täydellisen lapsenlapsensa synnin tielle, ja odotan tälle aviotonta lasta. Ei tullut mummelilla mieleenkään, että siihen lapentekoon tarvitaan myös se toinen osapuoli... En muuten ole sen jälkeen sen kynnyksen yli astunut. Tästä on aikaa jo melkein seitsemän vuotta, mutta edelleen hän kuulemma vihaa minua, kun olen vienyt hänen lempilapsenlapsensa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappelee lähes joka kerta kun heillä käydään. Matkaa on sen verran paljon, että yöksi jäädään kun heillä kylästellään ja aina on jo valmiiksi riita käynnissä kun heille mennään tai sitten se siinä pikkuhiljaa illan aikana kehkeytyy.

Varsinkin alkuun oli tosi nolo-olo heidän riitojen kuulemisesta, mutta nyt niihin osaa jo suhtautua tyyliin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. ja yleensä riidat aiheesta: mies ei vaimon mielestä osallistu tarpeeksi kodin/lastenhoitoon..

Vierailija
24/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ollaan oltu viihteellä, ja yöpaikka kavereiden luona, ja sitten äityvät tappelemaan hurjasti... Huh.

Miehen veli & vaimonsa pitävät aina ihme kyhnyttämistä ja kielareiden vetämistä ja pikkutuhmia puheita vaikka sukujuhlilla. Mielestäni se on noloa, varsinkin kun yleisesti tiedetään, että molemmilla on ollut liiton ulkopuolisia " juttuja"

Vierailija
25/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli ja avovaimo ei ikinä tarjoa mitään kun kutsuvat " kylään" . Pari tuntia jutellaan suut kuivina ja suut kuivina saadaan kotiinkin lähtä. Aina heille pullakahvit tarjotaan kun käyvät.

Vierailija
26/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meidät oli myös kutsuttu ns. isompiin juhliin mieheni ystävän ja tämän uuden naisen luokse, ensimmäistä kertaa. En tuntenut juhlista ketään ja odotin innolla naiseen tutustumista, mies kun on mukava ja mieheni hyvä ystävä. Kun saavuimme paikalle, ei emäntä edes katsonut ovelle päin, tullut tervehtimään, käskenyt peremmälle tms. Miehensä meni sanomaan että XXX ja XXX tulivat nyt (koska miehelle olemme tärkeitä ja halusi esitellä), mutta nainen istui oman ystävänsä kanssa sanomatta sanaakaan. Myös tarjottavat olivat ala-arvoisia: popcornia ja muutama keksi esillä, vaikka ihmisiä vaikka millä mitalla ja kaikki tuoneet lahjoja (me myös). Jossain vaiheessa iltaa isäntäväki teki ITSELLEEN ruokaa ja vieraat katselivat vierestä. Muutama mies uskaltautui kysymään, josko saisi myös osansa.. muut katselivat vierestä. Kun ojensimme lahjan heille, mies reagoi tietenkin, nainen katseli kauempaa, ei mennyt avaamaan, tai sanonut kiitos. Koko iltana tämä nainen ei keskustellut muiden kuin hyvän ystävänsä kanssa ja minä varsinkin ventovieraana muille, olin yksinäinen ja lähdin kotiin kun joukko aikoi jatkaa eteenpäin. En ole sen koommin tavannut enkä halua olla tekemisisssä. Mistä näitä moukkia sikiää? Hän on ihan ns. tavallinen nainen normaalissa työssä, jossa täytyy osata keskustella, mutta moista en ole ennen tavannut. kaikki olivat ihmeissään.

Miehen työkaverilla on avovaimo, joka on aivan kamalan ujo. Eka kerran tapasimme kaupassa. Tää mies moikkasi meitä ja jäi juttelemaan. Kohta avokki saapui ja olin jo valmistautunut esittelyyn niin nainen vaan sanoi jotain miehelleen meihin edes katsomatta ja lähti taas keräämään tavaroita. Jäin kyllä suu auki ja hänen miehensä oli tosi nolona. Mieheni sen jälkeen kertoi, että nainen on kuulemma aivan hirveän ujo.

Vierailija
27/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saa kysyä, että saako sitä kahvia ja kun keittää sitä unohtaa puhumiseltaan kaivaa kupit kaapista tai kaataa kahvia kuppiin, itse ei kahvia juo ja sen kyllä kahvista huomaa.:) Onneksi kaikki hänen tuttunsa tietävät millainen hän on ja itse myös tietää olevansa huono emäntä. Yrittää kovasti äidittömän lapsuutensa takia kuitenkin olla hyvä emäntä, kyselee aina kovin mitä kuuluu tarjota ja miten toimia näissä " vieraita kylässä" -jutuissa.

Vierailija
28/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen ei voi ajatella olevan kovin ujo, kun kestit olivat järjestäneet, joihin oli kutsuttu paljon ihmisiä. hän on myös työelämässä, joka mitä ilmeisimmin vaatii jonkinlaista kontaktia /myyntimarkkinointi.

Vierailija
29/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleensä saa kysyä, että saako sitä kahvia ja kun keittää sitä unohtaa puhumiseltaan kaivaa kupit kaapista tai kaataa kahvia kuppiin, itse ei kahvia juo ja sen kyllä kahvista huomaa.:) Onneksi kaikki hänen tuttunsa tietävät millainen hän on ja itse myös tietää olevansa huono emäntä. Yrittää kovasti äidittömän lapsuutensa takia kuitenkin olla hyvä emäntä, kyselee aina kovin mitä kuuluu tarjota ja miten toimia näissä " vieraita kylässä" -jutuissa.

Vierailija
30/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi puhumaan ettei appiukolla ota enää eteen, ja se jatkoi ja jatkoi

Vierailija
31/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hänen ei voi ajatella olevan kovin ujo, kun kestit olivat järjestäneet, joihin oli kutsuttu paljon ihmisiä. hän on myös työelämässä, joka mitä ilmeisimmin vaatii jonkinlaista kontaktia /myyntimarkkinointi.

Vierailija
32/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa kuunnella ja mies ei sano mitään vieraiden läsnäollessa. Yritetään aina vaihtaa puheenaihetta, huonolla menestyksellä... Aika harvoin tulee nykyään käytyä just ton takia. Joskus ollaan yhdessä käyty viihteellä ja viinaa otettuaan nainen oikein innostuu. Hyvä fiilis kaikille, joo...

Vierailija
33/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä

Vierailija
34/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä seurauksin, että mies oli lähtenyt kertomatta naiselle minne, juuri ennen tuloamme. Emme tapaile kovin usein, ja tätäkin kyläilyä olimme suunnitelleet puolin ja toisin usean viikon ajan. Siinä sitten yritettiin olla hyvällä tuulella ja keksiä puhenaiheita, mutta emäntähän oli ihan hermona miehensä puolesta ja pyyteli anteeksi tämän puolesta. Parin tunnin kuluttua lähdimme kotiin ja olihan se mieskin sitten illansuussa tullut kotiin...

Vierailija
35/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta lahkeesta ja oli siis suoraan meihin naisvieraisiin päin. Emäntä eli kaverimme ei sanonut asiasta mitään. Hyi olkoon!

Vierailija
36/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toisesta lahkeesta ja oli siis suoraan meihin naisvieraisiin päin. Emäntä eli kaverimme ei sanonut asiasta mitään. Hyi olkoon!

Vierailija
37/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska emäntä murjotti tuppisuuna, katsoi telkkaria ja luki iltapäivälehtiä koko iltapäivän ja illan, ja ennen kymmentä ilmoitti että heillä on tapana ruveta siihen aikaan nukkumaan (isäntä oli kotiutunut hetkeä aiemmin). Ei ole ennen ollut, mutta kerrankos ne tavat muuttuvat...

Isäntä oli käynyt saunassa, mutta meille ei tarjottu mahdollisuutta edes suihkuun, saati sitten iltapalaa ;) Oltiin juotu kahvit n.klo 16. Onneksi oli mukana muutama hedelmä ja viinipullo, joka tosin oli tarkoitus antaa isäntäväelle.

Ja siis itse olivat meidät pyytäneet viikonloppuna yökylään... Vähän erilaista kuin oltiin odotettu!

Lapset eivät onneksi olleet silloin mukana.

Vierailija
38/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitten vähän myöhemmin avasi vaatekaapin oven ja esitteli rätin/pyyhkeen, jota käyttävät alustana, kun rakastelevat kuukautisten aikaan.

Mulla on yksi aika nuuka kaveri. Olin kerran heillä yötä, istuin puolen Suomen läpi junassa. Perillä olin illalla. Enkä nyt mitään gourmet-tarjoilua odottanutkaan, mutta kun tarjolla oli neljä täytekeksiä kolmelle ihmiselle. Hirrrrvee nälkä oli, jos olisin tiennyt, olisin napannut jotein mukaan asematunnelista.

Vierailija
39/111 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puolituttu kutsui luokseen juhlimaan nyyttäriperiaatteella ja ne olivatkin juhlien nimellä olevat talkoot. Siellä me vieraat hienoissa vaatteissamme vedeltiin tapetteja seinille ja syötäväksi saatiin omia nyyttärieväitämme.

Vierailija
40/111 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsäähän se on kuunnella toisen mollausta, mutta yleensä taustalla on jotain mitä vieras ei välttämättä tiedä. Vaikka siis ulospäin näyttäisikin muulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi