Pää hajoaa sairaana yksin kotona, vinkkejä?
Miten teette sairastamisesta kivempaa?
Yritin tehdä etätöitä, mutta ei aivot toimi yhtään. Päivä mennyt sohvalla. Aamun jaksoin katsoa podcasteja, iltapäivän sarjoja. Tylsä ja masentunut olo...
Kommentit (12)
No maailman tavallisin asia. Touhuistasi huomaa ettet ole edes sairas.
Ongelmia on silloin, kun on kova kipu, niin sairas että pelkää turvallisuuden tai hengen takia, ruoka loppu kun ei voi lähteä kauppaan, resepti olisi muttei pääse apteekkiin.
Siinä sulle hieman mittakaavaa.
Yksinolo on mielestäni parasta sairaana. Ei tarvitse ottaa muita huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia on silloin, kun on kova kipu, niin sairas että pelkää turvallisuuden tai hengen takia, ruoka loppu kun ei voi lähteä kauppaan, resepti olisi muttei pääse apteekkiin.
Toivun isosta leikkauksesta. Kovat kivut, syön särkylääkkeitä. Ruoka ei lopu, kun tilasin kaupasta lisää. Apteekista tilasin myös lääkkeet ja taksikuski ne haki lokerosta samalla, kun toi mut kotia.
Silti tämä on äärettömän tylsää.
Itse pyöritän bull roareria samalla tanssien, laulaen kurkkulaulutekniikalla ja meditoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivun isosta leikkauksesta. Kovat kivut, syön särkylääkkeitä. Ruoka ei lopu, kun tilasin kaupasta lisää. Apteekista tilasin myös lääkkeet ja taksikuski ne haki lokerosta samalla, kun toi mut kotia.
Silti tämä on äärettömän tylsää.
Kuuntele Yle Areenasta radio-ohjelmia. Siellä on vaikka mitä.
Kuuntele Radio Patmosta. Hyvää ohjelmaa.
Noinhan ne päivät usein menee terveenäkin. Välillä vaan kaupassa pyörähtää. Viikonloppuna ehkä seurakunnalla jos voimia riittää.
Riippuu sairaudesta miten siitä tekee "kivaa", mut sairastaminen yleensä ei oo kivaa. Itse en ole toipunut leikkauksesta,niin en tiedä siitä mitään. Tosin olen kotiutunut sairaalasta ja kotona olo meni makaamalla ja lepäämällä kunnes sai voimia edes voidella leipää tai käydä suihkussa. Kerran olin saikulla kun pohje revähti. Fyysinen työ,niin ei tarvinnut töihin mennä mutta linkuttamalla ja hitaasti kävin elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Hassuinta tässä on se, että olen sairastanut syövän ja luulin, että mulla olisi mittakaavaa ja toleranssia flunssalle...
Ei siinä auta kuin sairastaa. Ei siitä varmaan kukaan oikein nauti. Ota buranaa ja katso telkkaria, tee kevyt kävely sitten kun vointi sallii.