Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalinta mitä isäntäväkenne ovat tehneet teidän ollessanne kylässä?

Vierailija
21.10.2006 |

Me oltiin miehen ystävällä, ja lähes kokoajan isäntä ja emäntä istuivat omilla tietokoneillaa tsättäilemässä vastatusten. Siis molemmat olivat netissä. Siinä sitten istuttiin sohvalla, ja toiste ei olla menty. Emäntä ei myöskään puhunut muusta kuin marsuistaan.

Ystäväni oli miehensä kanssa kerran kylässä omilla ystävillään, jossa isäntäpari hinkkasi toistensa jalkovälejä ja nuoli toisiaan kaulasta ym...

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä riittääkin jo siihen ettei halua mennä uudestaan

Vierailija
82/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa mitään sosiaalisia taitoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustettuani junalla satoja kilometrejä ja päästyäni perille hän kysyi, että maksanko ruoasta heti rahalla vai työllä?

Olin aika ihmeissäni :-O

Vierailija
84/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tahtoisin tavata sellaisia ihmisiä. Eniten ehkä sen, joka pyysi vierailta rahaa tietyn summan kustakin ruuasta. Nro 90 oli viesti.

Vierailija
85/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Inhottavaa kuunnella ja mies ei sano mitään vieraiden läsnäollessa. Yritetään aina vaihtaa puheenaihetta, huonolla menestyksellä... Aika harvoin tulee nykyään käytyä just ton takia. Joskus ollaan yhdessä käyty viihteellä ja viinaa otettuaan nainen oikein innostuu. Hyvä fiilis kaikille, joo...

Vierailija
86/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihyvääpäivää. Jonkun pitäis tehdä tuolle 90:n kaverille palvelus ja kertoa sille ettei kaverit tule sen luo niin kuin ravintolaan. HUHHUH!

Vierailija
87/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran sovitusti ystäväni luokse kylään, oli sovittu että tulen tiettyyn aikaan. Kun kaveri tuli avaamaan ovea, hän oli hämmästynyt " voiii olen aivan unohtanut että tulet tänään!!" ja selvästi jotenkin hätääntyi (häpeili sotkuja ym mitä ei edes ollut). Nooh, istuin sitten alas ja kaveri kysyi että keittäisikö kahvit. Mä sitten siihen että mitäpä tuota, ei tarvitse (ajattelin että lähden pian kun huomasin etten ollut toivottua seuraa), sitten hän muisti että hänellähän onkin varmaan termarissa vielä tippa kahvia jäljellä, ja lämmitti sen sitten minulle mikrossa....

Oli aika tylsä kylässä käynti, tulin kuitenkin pitkän matkan takaa ja ajoin vielä samana iltana takaisin kotiin 60 km päähän, pimeänä talvi-iltana.

Vierailija
88/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin vaan miettimään itseäni nuorena. En nyt ehkä ihan tuommoisiin törppöyksiin ole yltänyt, mutta olen kyllä ollut näissä kyläilyasioissa sun muissa tapajutuissa aikanaan pihalla kuin lumiukko. Mulla oli vanhemmat, jotka ei koskaan käyneet missään. Vanhemmilla ei ollut ketään ystäviä, sukulaisia nähtiin sukujuhlissa, ja niissä on vähän eri etiketit. Ei kerta kaikkiaan ollut mitään käsitystä mistään, kävin koulussa ja loppuaika istuttiin kotona.

Vierailija
89/111 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin älyttömän noloa, että aikuinen ihminen kehtaa kerätä rahaa, että ei siitä voi edes puhua ääneen. :)

Vierailija
90/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on ihan huippuja

Vierailija
91/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun luona juotiin pohjia, niin kaveri tuli seuraavana päivänä hakemaan meiltä tyhjät pullot. Siis ne, jotka oli itse juonut tyhjiksi, mun juomat tyhjät pullot antoi mun pitää =)

Siis viitsi nähdä niin paljon vaivaa, et haki 6-7 tyhjää siideripulloa krapulapäissään. Ilmeisesti pihiydestä kyse, sillä köyhä ei ollut.

Vierailija
92/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme ulkomaalaissyntyisen mieheni ja lastemme kanssa kutsuttuina kylään lapsuudenystäväni luokse. Ystäväni ja hänen miehensä eivät olleet tavanneet miestäni koskaan aiemmin. Tiedän ennestään heidän olevan aika takapajuisia mielipiteissään ulkomaalaisia kohtaan, mutta oletin heidän suhtautuvan mieheeni toisin, varsinkin kun olivat meidät kuitenkin kylään kutsuneet.

Toisin kävi. " Ystävä" pariskunta kohteli miestäni kuin ilmaa eikä puhunut hänelle tervetulotoivotusta enempää, vaikka mies ilmaisi itseään selvällä suomella tehdäkseen tiettäväksi, ettei tarvitse englantia vääntää. He eivät todellakaan sanoneet hänelle mitään, vaikka hän yritti ottaa osaa keskusteluun. Aaaarrrrgggh!

Tällaisia ihmisiäkin siis on! Kun ei tiedä, miten johonkin ihmiseen pitäisi suhtautua, niin ei sitten suhtauduta mitenkään - ignoorataan vain täysin. Kyllä tuli paha mieli!

Vierailija
93/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kutsuu AINA kysymättä minulta ja ilmoittamatta vieraita(kuten snobi äitinsä yms.)

Viimeksi olin flunssassa ja kylpytakki päällä, räkäpapereita ympäri huushollia ja muutenkin sotkuista. Minä olin ollut 3päivää käymättä suihkussa(kuumetta paljon).

Sitten anoppi katseli ihmeissään miksei ole tarjottavaa tai muuta.

Pukeuduin nopeasti ja laitoin kahvia.

Äitinsä siinä sitten esitti loukkaantunutta ja lähti nopeasti kotiin :/

Vierailija
94/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut meillä on varmaan jonkun mielestä kauheaa koska yleensä säntään edestakaisin lasten perässä tai jotain kotihommia tekemässä tai vielä tupakallakin eikä muutenkaan ole pullakahvit katettuna. Kahvit toki keitän ja tarjoan jotain makeaa, ja lämmintä ruokaa jos sitä on tehty. En vaan osaa emäntänä istua aloillaan paikoillaan, kun yritän kehitellä niitä tarjottavia (ja joskus kun yritän niin kohta on lapsilla sellainen sota johon on pakko mennä väliin tai muuten vaan hengenvaaralliset leikit).

Vierailija
95/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lasta olen nukuttanut myöskin vieraiden läsnäollessa ja nukahtanut samalla itse. olen myös niin ujo, etten todellakaan keksi välttämättä juteltavaa (erikseen suku ja ystävät, heille voin jutella normaalisti).

Vierailija
96/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olivat tulleet vauvaamme katsomaan (samasta kaupungista, ettei pidempää) ja olimme tehneetkin kunnon tarjoilut. Mutta siinä useammaksi tunniksi vierähtäneen illan aikana sain käydä useamman kerran vauvaani hoitamassa: vaippoja vaihtamassa, pesemässä pulauttelut yms.) sekä isompaa lastani laittamassa nukkumaan. Imettää yritin kuuloetäisyydellä että voisin yhä osallistua keskustelun, jossa kuitenkin myös mieheni oli aktiivisesti mukana.

Jossain vaiheessa rouva sanoi minulle, että ei ole kiva, kun en voi " keskittyä heihin, vieraisiin" .. Turha kertoa, ettei heillä ole lapsia!

Vierailija
97/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

..olivat tulleet vauvaamme katsomaan (samasta kaupungista, ettei pidempää) ja olimme tehneetkin kunnon tarjoilut. Mutta siinä useammaksi tunniksi vierähtäneen illan aikana sain käydä useamman kerran vauvaani hoitamassa: vaippoja vaihtamassa, pesemässä pulauttelut yms.) sekä isompaa lastani laittamassa nukkumaan. Imettää yritin kuuloetäisyydellä että voisin yhä osallistua keskustelun, jossa kuitenkin myös mieheni oli aktiivisesti mukana.

Jossain vaiheessa rouva sanoi minulle, että ei ole kiva, kun en voi " keskittyä heihin, vieraisiin" .. Turha kertoa, ettei heillä ole lapsia!

Vierailija
98/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Äälliö

PS: Minä olen yleensä superemäntä, mutta anopille en jaksa olla enää, kun hän on niin usein aukonut päätään minun tarjoiluistani ym. Hän saakoot siis hernekeittoa kun ei sisäfilee kelpaa.

Vierailija
99/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mun paras kaveri on vähän samanlainen, ettei tajua mitään vihjettä. Se muutti ensin yhteen poikakaverinsa kanssa ja ostin niille tuparilahjaksi teräskattilan. Ite sain puoli vuotta myöhemmin vessaharjan telineen... Sitten oon ostanut sille häälahjaksi hopeisia kakkulapioita, ite saatiin mun miehen kanssa mukit. Kun se valmistui koulusta, ostin kanssa lahjan, ite en saanut mitään. Sitten lakkasin ostamasta mitään, enkä tottavie oo siltäkään saanut mitään. Vaikken oo antanut lahjoja vastalahjan toivossa (muuten oisinkin lopettanut jo kattilan jälkeen), niin minusta vastavuoroisuus olisi kohteliasta. Mainittakoon, että kaverini ja hänen miehensä ovat minua ja miestäni varakkaampia ja hyväpalkkaisempia.

Vierailija
100/111 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuivat meidät kylään. Meillä oli silloin pieni vauva ja ajettiin 300 km heitä katsomaan yökylään. Lähdettiin suoraan miehen päästyä töistä eli saavutiin vasta noin klo 21. Yllätys oli suuri kun löydettiin heidät umpipäissään istumassa alusvaatteet päällä keittiöstä! Mieli teki lähteä samantien takaisin kotiin, mutta painuttiin sitten suoraan yläkertaan nukkumaan. Aamulla oltiin tosi hiljaisia ja lähdettiin sitten mummoni luokse ja nukuttiin siellä seuraava yö.

Jälkeen päin äitini teki selväksi, että he saavat tehdä kotonaa mitä haluavat ja pukeutua miten haluavat! Sanoin, että ei se minulle ongelma ole, mutta silloin kun kutsutaan vieraita voitaisiin ottaa myös vieraat huomioon! Mieheni on muslimi, joten voitte arvata hänen mielipiteensä asiasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi