Apua, olen 42 ja muuttunut tätimäiseksi!!
En muuten oikeasti kestä olla tätimäinen, eli kaikki mahdolliset ja mahdottomat vinkit otetaan vastaan jotta saisin kaiken tanttamaisuuden itsestäni pois. Kaiken huipuksi olen koulutukseltani sosiaalityöntekijä, mikä ei ainakaan tätimäisyyden auraa yhtään himmennä!
Kommentit (222)
Minulla kans vartalon muoto muuttunut. Vyötärö on hävinnyt ja keskivartalo muuttunut tanakaksi. Kiloja ei ole tullut kuin kaksi. Mikähän ihme tämän aiheuttaa? Muistan että välillä nuorenakin tuli kiloja, mutta ne eivät asettuneet suoraan vyötärölle. Olen 45.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet lyhyt ja pulska, niin mikään ei auta. Ainoa keino välttää tätimäisyyttä on hoikkuus.
Tädit on aina pulskia.
Kiti kokkonen näyttää hyvältä näistä huolimatta, hiukset ja iloisuus pelastaa paljon. Yleisesti ottaen kyllä ylipaino ja toisaalta liika laihuus vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet käyttää Capri housuja?
Ne on ihan kauheat melkein kaikilla.
Mä taas en ole koskaan tajunnut sitä vihaa mikä näihin kohdistuu. Olen käyttänyt teinistä asti capreja (Valkoisia, mustia, farkkukankaisia, vihreitä, kirjavia) ja koskaan mielestäni housut ei ole mua vanhentanut. Caprithan on tyylikäs klassikko. Vai johtuuko siitä, että olen hoikka? Mutta se ei ole housujen ansio, eikä vika.
https://i.pinimg.com/originals/13/2d/cf/132dcfeaa2102b809d2e644458339eb…
Mulla on puhtaan valkoiset farkkucaprit joita en kyllä heivaa koska ne onnistuvat jotenkin olemaan tosi hoikentavat ihme kyllä. Ja pohjetatska näkyy coolisti. Ap
Yök tatskat. Nyt olet auttamatta täti. Just tuommonen tatskojen vilauttelu on kaikkea muuta kuin coolia. Se on junttia, wt:tä ja tätiä ja kaikkea negatiivista. Capsit ja tatska! Voiko enää kamalampaa olla? No voi. Rintatatska ja avonainen pusero.
Suttuinen, yksittäinen tatuointi on pahinta tätiä mitä olla voi. Jos haluaa näyttää coolilta leimansa kanssa, niin niitä pitää olla useampi ja tyyli myös sen mukainen. Ja sekään look ei sovi kaikille. Tatuointi kannattaa peittää tai poistaa.
Tatuointini eivät ole yksittäisiä eivätkä suttuisia vaan isoja ja hienoja. Ap
Sitten kannattaisi ehkä rakentaa sitä tyyliä niiden tatskojen mukaisesti. Täällä annetut tyylineuvot on näköjään suunnattu enemmänkin klassisesta tyylistä pitäville.
Pahinta kaikista on tädintuoksu.
Olen pahoillani, mutta nelikymppisen pitääkin näyttää tädiltä ellei satu olemaan setä. Kun täyttää 40, moni asia elämässä muuttuu. Esimerkiksi työpaikan saaminen yksityisellä sektorilla vaikeutuu, flirttaileminen alle 35-vuotiaille muuttuu paheksuttavaksi. Samoin harrastukset, jotka perinteisesti on mielletty nuorten ja nuorten aikuisten viihteeksi on syytä lopettaa, ettei saisi kehdonryöstäjän mainetta.
Mies, 49
Poikatukka ja paksu niska. Auttamatta täti, jos vielä keskenkyttyrää niin peli on jo menetetty.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs mä sit teen? Oon 46, ja parrassa näkyy jo harmaata. Tuleeko musta setämies?
Hot! ;)
Älä ainakaan ala värjäilemään partaa ja/tai hiuksia. Kammottavan ja niin epäaidon näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet käyttää Capri housuja?
Ne on ihan kauheat melkein kaikilla.
Mä taas en ole koskaan tajunnut sitä vihaa mikä näihin kohdistuu. Olen käyttänyt teinistä asti capreja (Valkoisia, mustia, farkkukankaisia, vihreitä, kirjavia) ja koskaan mielestäni housut ei ole mua vanhentanut. Caprithan on tyylikäs klassikko. Vai johtuuko siitä, että olen hoikka? Mutta se ei ole housujen ansio, eikä vika.
https://i.pinimg.com/originals/13/2d/cf/132dcfeaa2102b809d2e644458339eb…
Mulla on puhtaan valkoiset farkkucaprit joita en kyllä heivaa koska ne onnistuvat jotenkin olemaan tosi hoikentavat ihme kyllä. Ja pohjetatska näkyy coolisti. Ap
Yök tatskat. Nyt olet auttamatta täti. Just tuommonen tatskojen vilauttelu on kaikkea muuta kuin coolia. Se on junttia, wt:tä ja tätiä ja kaikkea negatiivista. Capsit ja tatska! Voiko enää kamalampaa olla? No voi. Rintatatska ja avonainen pusero.
Suttuinen, yksittäinen tatuointi on pahinta tätiä mitä olla voi. Jos haluaa näyttää coolilta leimansa kanssa, niin niitä pitää olla useampi ja tyyli myös sen mukainen. Ja sekään look ei sovi kaikille. Tatuointi kannattaa peittää tai poistaa.
Sitten kannattaisi ehkä rakentaa sitä tyyliä niiden tatskojen mukaisesti. Täällä annetut tyylineuvot on näköjään suunnattu enemmänkin klassisesta tyylistä pitäville.
Pidän silti klassisesta tyylistä! Tatskat ei näy jos on pitkähihaiset ja -punttiset vaatteet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihavuus eli tätitukevuus on SE juttu, joka vanhentaa naiset kautta linjan. Kun vyötärö katoaa, se tuo jopa 20 vuotta lisää ikää ulkonäköön.
Niinpä! Ja jotta minulla on vyötärö, painon on oltava 50kg. Ap
Mulla paino on pysynyt samassa, mutta silti vyötärö on vähemmän näkyvä ja yläkroppa jotenkin tukevamman oloinen. Onko tällainen muutos yleistä iän myötä vai kuvittelenko vaan.
T. Toinen nelikymppinen tätiytyvä nainen
Kropan muoto muuttuu iän mukana väistämättä, kaikilla. Minä olen 60+, ja vaikka painoni on pysynyt suurin piirtein samoissa lukemissa koko aikuisikäni, en enää mahdu vaatteisiin, joita käytin 30-40 vuotta sitten. En siitäkään huolimatta, että minulta löytyy esimerkiksi vieläkin aivan selkeä vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kans vartalon muoto muuttunut. Vyötärö on hävinnyt ja keskivartalo muuttunut tanakaksi. Kiloja ei ole tullut kuin kaksi. Mikähän ihme tämän aiheuttaa? Muistan että välillä nuorenakin tuli kiloja, mutta ne eivät asettuneet suoraan vyötärölle. Olen 45.
Luulin tämän olevan yleistietoa naisten keskuudessa. Johtuu vaihdevuosista, niiden aiheuttamasta stressireaktiosta ja estrogeenin vähenemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Emännänkyhmyä ei onneksi ole, jos olisi en kehtaisi poistua himasta. Ap
Jos sä todella olet nainen, mulla on sulle kaksi sanaa: Nolo muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivartalolihavuus eli tätitukevuus on SE juttu, joka vanhentaa naiset kautta linjan. Kun vyötärö katoaa, se tuo jopa 20 vuotta lisää ikää ulkonäköön.
Niinpä! Ja jotta minulla on vyötärö, painon on oltava 50kg. Ap
Mulla paino on pysynyt samassa, mutta silti vyötärö on vähemmän näkyvä ja yläkroppa jotenkin tukevamman oloinen. Onko tällainen muutos yleistä iän myötä vai kuvittelenko vaan.
T. Toinen nelikymppinen tätiytyvä nainen
Tuollainen ehkä voi johtua tukirangan kulumista? Ihminenhän ikääntymisen myötä lyhenee, mikä johtuu siitä, että selkäranka (nivelkohdista?) kuluu. Kun keskivartalo tällä tavoin lyhenee, se näyttää leveämmältä.
Tukirangan kulumista ennaltaehkäisevänä toimena olisi kalkin + D-vitamiinin saannista huolehtiminen sekä liikunta (ns. luustoliikunta). Tuskin sitä silti kokonaan voi estää / pysäyttää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli yhtäkkiä tätikaula 42-vuotiaana. Sellainen paksu, pulska ja pehmeä, joka menee tuhannelle uurteelle jos vähänkään käännän päätä. Muuten olen normaalipainoinen. :(
Mun kaula on mennyt tuhannelle uurteelle jo vauvana vaikka se ei olekaan paksu, pulska tai pehmeä.
Minulla myös. Miksiköhän meillä joillain on näin?
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana katselin äitiäni ja ajattelin, että minusta ei koskaan tule tuollainen. Ei tullut, ei. Olen 56 ja näytän mummoltani!
Ihana kommentti :D
Valkoiset kesähousut, vaikka ei edes caprit on kammottavan tätiä. Erilainen täti kuin se tunika-leggaritäti, mutta täti kumminkin. Valkoiset housut, kultaiset sandaalit, nilkkaketju, merihenkinen paita kultanapeilla ja liiasta auringonotosta rypistynyt iho. Ai niin ja pinkki huulipuna.
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset kesähousut, vaikka ei edes caprit on kammottavan tätiä. Erilainen täti kuin se tunika-leggaritäti, mutta täti kumminkin. Valkoiset housut, kultaiset sandaalit, nilkkaketju, merihenkinen paita kultanapeilla ja liiasta auringonotosta rypistynyt iho. Ai niin ja pinkki huulipuna.
Tuunaamalla eli paksupohjaiset sandaalit ja sileät hiukset tiukalla ponnarilla näyttää tuokin look hyvälle hehkeällä ja hyväkroppaisella tädillä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Liikutko yhtä paljon kuin nuorena?