Deitti seuraa instassa ihan eri tyylisiä naisia mitä minä olen
Näyttää seuraavan isorintaisia ja vahvasti meikkaavia naisia. Ollaan tapailtu ja sellaista säätöä ollut jo jonkin aikaa. Itse olen tosi ihastunut, mutta voiko hän oikeasti olla minusta kiinnostunut ja voiko koskaan tällaista ns. ottaa, kun olen ihan erilainen kuin nuo? Pienet rinnat, hoikka ja kevyt meikki
Kun katson niitä instan naisia, niin itsetunto vain laskee ja tulee olo, että mitä edes kuvittelen sen miehen kans että tuskin voi minusta oikeasti tykätä.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa analyysiä tulee täällä taas. Itse kyllä välttäisin naisia, joita nyt oikeesti kiinnostaa mitä siellä miehen instassa pyörii. Sillä ole mitään merkitystä oikean elämän kanssa.
Mulla ei tulisi mieleenkään seurailla vähäpukeisia miehiä instassa ja tykkäillä kuvista, joissa mies on pelkissä tiukoissa alushousuissa, muna pullottaen.
Jotain kunnioitusta sitä kumppania kohtaan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Se myös kummasti vaikuttaa miehen käsityksiin naisista ja terveestä naiskuvasta millaisia tilejä seuraa. Jos pyörii pelkkien ig mallien sivuilla, ja katselee leikeltyjä, muokattuja mallikroppia, todellisten ja luonnollisten naisten kropat näyttää automaattisesti viallisilta.
Hyvä esimerkki on eksäni, joka ei oikeasti erottanut ihan selkeistä kuvista sitä että joku on käynyt veitsenalla. Piti ihan normaalina sitä että nykynainen tekee kauneusoperaatioita.
Te naiset tässä olette luoneet ne mielikuvat miesten päähän ,,,,, hmm kuulostanko yhdeltä rohveetalta. Kertokaa minulle miksi luonto on luonut paratiisilinnun ja tehnyt kosiokäyttäytimisestä spektaakelin. Muistakaa, että jokaisesa miehessä on pääosa naisgeenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä se mies kuitenkin tykkää ap:n hänen itsensä takia ja mies kun on , niin katselee kuitenkin muitakin naisia? mutta sinun kanssa hän ymmärtääkseni kuitenkin on. miehet on miehet ja pitävät kauneudesta. yritetään olla kauniita kukin omalla tavallamme toisillemme.
Tällaista vahingollista p skaa ei pidä jakaa lainkaan. Osa ihmisistä on monogamisia. Ihmisillä on korkeampia aivotoimintoja, sellainen psykologinen kyvykkyys, jolla "sammuttaa" vietit ja orientoitua omaan parisuhteeseen. Miten ihmeessä te luulette, että kaikki miehet on jotain ihmeellisiä kiilusilmiä kaikkien naisten perässä. Osa miehistä ei "katsele" paljoa edes sinkkuina, keskittyvät töihin, harrastuksiin jne. Totta kai saattavat huomata joskus kauniita ihmisiä, mutta se on ihan eri asia kuin toi teidän vanhanaikaisten levittämä myytti "kaikki miehet katselee muita naisia".
M40
No yrität rakentaa kuilua sukupolvien välille jota ei oikeasti ole. Minä en usko tälläkään hetkellä mihinkääm korkeampaan aivotoimintaan joka ohittaisi alitajuisen tiedostamisen. Historia opettaa.
Ihan kuule tutkittu juttu. Siinä ei paljon sun "usko" hetkauta.
Historiasta puheen ollen. Tiesitkö, että keskiajalla miehiä on pidetty siveellisinä ja puhtoisina eivätkä he "katselleet naisia", koska se ei ollut miehillä tapana. Sen sijaan naiset! Naiset katselivat ja olivat aktiivisempia ja aloitteellisempia seksissä ja sellaisina heitä myös pidettiin.
Kovasti se sitten menee miehillä tunteisiin kuitenkin kun oma nainen tykkäilee somessa miesten paidattomista kuvista. Toiste päin se on sitten ihan on. Tästäkin kokemusta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kertoo naisesta joka seuraa Kardashiania ja Erna Huskoa instagramissa?
Epävarma itsestään, mutta vähintäänkin bi-henkinen ellei jopa kaappilesbo. Käytin av-logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa analyysiä tulee täällä taas. Itse kyllä välttäisin naisia, joita nyt oikeesti kiinnostaa mitä siellä miehen instassa pyörii. Sillä ole mitään merkitystä oikean elämän kanssa.
Mulla ei tulisi mieleenkään seurailla vähäpukeisia miehiä instassa ja tykkäillä kuvista, joissa mies on pelkissä tiukoissa alushousuissa, muna pullottaen.
N28
No katsotko muotilehdistä naiskuvia. Viittaan suoraan naisten bi-osioon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen somella ei ole tekemistä hänen itsensä ja elämänsä kanssa, oletko edes tosissasi vai iskikö pelko? Some ja sen käyttötavat paljastaa ihmisestä _todella_ paljon. Mikä nykyaikana on "oikeaa elämää", kun päivistä suuri osa vietetään siellä somessa? Sillä on todellakin merkitystä, mitä somessa seuraa. Tiesitkö, että on miehiäkin, jotka halveksivat näitä tällaisia häntäheikkejä? Sanovat heitä mm. ameeboiksi eikä syyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Kyllähän se on tällä palstalla selvinnyt, että vähäpukeinen mies on oksennus joka tapauksessa, niin miksi seuraisit muutenkaan puoli alastonta miestä instassa, kun vaimari tuottaa oksennusta tai paidaton mies lenkkipolulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä se mies kuitenkin tykkää ap:n hänen itsensä takia ja mies kun on , niin katselee kuitenkin muitakin naisia? mutta sinun kanssa hän ymmärtääkseni kuitenkin on. miehet on miehet ja pitävät kauneudesta. yritetään olla kauniita kukin omalla tavallamme toisillemme.
Tällaista vahingollista p skaa ei pidä jakaa lainkaan. Osa ihmisistä on monogamisia. Ihmisillä on korkeampia aivotoimintoja, sellainen psykologinen kyvykkyys, jolla "sammuttaa" vietit ja orientoitua omaan parisuhteeseen. Miten ihmeessä te luulette, että kaikki miehet on jotain ihmeellisiä kiilusilmiä kaikkien naisten perässä. Osa miehistä ei "katsele" paljoa edes sinkkuina, keskittyvät töihin, harrastuksiin jne. Totta kai saattavat huomata joskus kauniita ihmisiä, mutta se on ihan eri asia kuin toi teidän vanhanaikaisten levittämä myytti "kaikki miehet katselee muita naisia".
M40
No yrität rakentaa kuilua sukupolvien välille jota ei oikeasti ole. Minä en usko tälläkään hetkellä mihinkääm korkeampaan aivotoimintaan joka ohittaisi alitajuisen tiedostamisen. Historia opettaa.
Ihan kuule tutkittu juttu. Siinä ei paljon sun "usko" hetkauta.
Historiasta puheen ollen. Tiesitkö, että keskiajalla miehiä on pidetty siveellisinä ja puhtoisina eivätkä he "katselleet naisia", koska se ei ollut miehillä tapana. Sen sijaan naiset! Naiset katselivat ja olivat aktiivisempia ja aloitteellisempia seksissä ja sellaisina heitä myös pidettiin.
Tiesitkö että keskiajalla teloitettiin viisi kertaa enemmän ihmisiä eläimiin sekaantumisesta kuin noituudesta? Mites Katariina suuri ja hevonen? Tai aasi nunnaluostarissa . ...siitä on ihan kuvataiteilijan työkin ja esitetty Suomen lehdistössä.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti se sitten menee miehillä tunteisiin kuitenkin kun oma nainen tykkäilee somessa miesten paidattomista kuvista. Toiste päin se on sitten ihan on. Tästäkin kokemusta!
Pitäisi varmaan tehdä noin, ollut aina mielessä, mutten ole vielä jaksanut ruveta etsimään niitä komeiden nuorten miesten kuvia.
T. Se aiempi jonka mies seuraa nuoria tällättyjä kauniita naisia
Mäkin tapasin Tinderissä 4-kymppisen miehen, joka seurasi Instassaan omalla nimellään ihan avoimesti parikymppisiä herutustilejä. Ensiksi yritin katsoa sitä läpi sormien ja ajattelin, että no se on mies. Tapailun edetessä se alkoi kuitenkin nakertamaan itsetuntoa, enkä olisi edes halunnut seksiä hänen kanssaan. Oli jatkuvasti sellainen olo, että olen miehelle vain erittäin iso kompromissi, koska hän ei voi saada, mitä haluaa. Nykyään en edes antaisi tuollaisille miehille mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, tein juuri samantyylisen aloituksen. Mulle paljaistui sama miehestä just viime yönä. En oo nukkunut koko yönä ja ällöttää nyt koko mies. En enää näe häntä samalla tavalla. Ja olen musertunut, kun uskaltauduin vihdoin deittailemaan vuosien jälkeen ja heti sain särkyneen sydämen.
Mä en tiedä miten ottaisi tän puheeksi miehen kanssa? En halua enää jatkaa tätä juttua.
N28
Sano sille suoraan mitä kirjoitit. Jos jatkatte, olette molemmat onnettomia. Sinä tästä, ja mies koska olet mustavalkoinen, epävarma ihminen. On nimittäin aika raskasta olla sellaisen kanssa suhteessa. Tee teille molemmille palvelus, ja eroa
Ihminen, joka tietää että ansaitsee parempaa ja pitää kiinni omasta arvomaailmastaan ei ole epävarma. Yleensä ne ovat ne huonolla itsetunnolla varustetut naiset, jotka jäävät suhteisiin tällaisten instabeibejä seuraavien pellejen kanssa ja sitten heidän itsetunto vaan alenee tuon suhteen seurauksesta entisestään. Oman arvonsa tunteva nainen ei tuommoista miestä jää katselemaan hetkeksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiahan siellä seurataan, minunkin miesystäväni. Mutta ei se saa niitä naisia, kai se tajuaa sen itsekin.
Ei. Ei todellakaan seurata. Siis yleisesti. Omissa piireissäni yksikään mies (ystäviäni ja työkavereitani) ei seuraa enkä ottaisi edes miestä, jolla on tarve seurata joitain tollaisia. Se kertoo miehestä tosi paljon ja on mulle deal breaker siinä missä tupakointi ja ryyppäyskin.
Täytyy kyllä sanoa, että mikä hiton kyylä sä oot, jos oikeesti jaksat kattoo kaikkien työkavereidesi ja kavereiden seurannat? Ite ole perehtynyt yhdenkään kaverin seuraajiin/seurattaviin enkä kyllä aatellut perehtyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen somella ei ole tekemistä hänen itsensä ja elämänsä kanssa, oletko edes tosissasi vai iskikö pelko? Some ja sen käyttötavat paljastaa ihmisestä _todella_ paljon. Mikä nykyaikana on "oikeaa elämää", kun päivistä suuri osa vietetään siellä somessa? Sillä on todellakin merkitystä, mitä somessa seuraa. Tiesitkö, että on miehiäkin, jotka halveksivat näitä tällaisia häntäheikkejä? Sanovat heitä mm. ameeboiksi eikä syyttä.
Merkitystä mtä somessa seuraa ,,,VAUVAFORUMILLA! ,,,nauraako joku nyt????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään tutun aviomies seuraa instagramissa parikymppisiä nuoria naisia ja näiden lisäksi myös raskaana olevia, mikä on aika hassua kun raskaana olevien instapäivitykset on suunnattu yleensä muille samassa tilanteessa oleville. Mies jäi kiinni jälkeenpäin pettämisestä jonkun nuoren likan kanssa.
Tuo herutuskuvien seuraaminen instassa takuuvarmasti korreloi hyvin pitkälti sen kanssa miten herkästi mies pettää suhteessa.
Av-logiikalla kyllä. Katson Ferrareita instassa ja nettiautossa, joten todennäköisesti ostaakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiahan siellä seurataan, minunkin miesystäväni. Mutta ei se saa niitä naisia, kai se tajuaa sen itsekin.
Ei. Ei todellakaan seurata. Siis yleisesti. Omissa piireissäni yksikään mies (ystäviäni ja työkavereitani) ei seuraa enkä ottaisi edes miestä, jolla on tarve seurata joitain tollaisia. Se kertoo miehestä tosi paljon ja on mulle deal breaker siinä missä tupakointi ja ryyppäyskin.
Täytyy kyllä sanoa, että mikä hiton kyylä sä oot, jos oikeesti jaksat kattoo kaikkien työkavereidesi ja kavereiden seurannat? Ite ole perehtynyt yhdenkään kaverin seuraajiin/seurattaviin enkä kyllä aatellut perehtyäkään.
Ne näkyy kuule ihan fiidissä. 🤦 Kavereiden kavereita ehdotellaan mullekin kavereiksi tai seurattaviksi. Ikinä ei mitään heruttelijoita näy. Tykätyissä julkaisuissa ja kuvissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, tein juuri samantyylisen aloituksen. Mulle paljaistui sama miehestä just viime yönä. En oo nukkunut koko yönä ja ällöttää nyt koko mies. En enää näe häntä samalla tavalla. Ja olen musertunut, kun uskaltauduin vihdoin deittailemaan vuosien jälkeen ja heti sain särkyneen sydämen.
Mä en tiedä miten ottaisi tän puheeksi miehen kanssa? En halua enää jatkaa tätä juttua.
N28
Sano sille suoraan mitä kirjoitit. Jos jatkatte, olette molemmat onnettomia. Sinä tästä, ja mies koska olet mustavalkoinen, epävarma ihminen. On nimittäin aika raskasta olla sellaisen kanssa suhteessa. Tee teille molemmille palvelus, ja eroa
Ihminen, joka tietää että ansaitsee parempaa ja pitää kiinni omasta arvomaailmastaan ei ole epävarma. Yleensä ne ovat ne huonolla itsetunnolla varustetut naiset, jotka jäävät suhteisiin tällaisten instabeibejä seuraavien pellejen kanssa ja sitten heidän itsetunto vaan alenee tuon suhteen seurauksesta entisestään. Oman arvonsa tunteva nainen ei tuommoista miestä jää katselemaan hetkeksikään.
Woke-kultuurin epävarmuus huutaa teksteistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Tämä! Ihmettelen aina, kun tullaan rutisemaan huonosta itsetunnosta jne.vaikka se nimenomaan menee aivan päinvastoin. Pitää olla huono itsetunto, jos huonon miehen kelpuuttaa. Mulla on omanarvontuntoa ja on aina ollut kovat kriteerit ja silti vientiä. Koska hyviä miehiä on. Nimenomaan arvostan itseäni niin paljon, että mun ei tarvitse tyytyä mihinkään heruttelijoiden seuraajiin. En arvostaisi enkä itse asiassa edes kiinnostuisi moisista.
Pitää ehkä sinua tyttöystävämateriaalina, jopa vaimomateriaalina jos haluaa perheen. Ne instanaiset on vain kiihottumiseen tarkoitettua run kku materiaalia, mitä voi ajatella myös samalla kun harrastaa seksiä tyttiksen kanssa.
Miksi sinä sitten olet ennemmin tyttöystävämateriaalia: a) mies ei saa niitä instanaisia, b) ne on liian high maintenance, c) mies ei halua, että joka toinen ukko kuolaisi hänen naisensa perään, d) ajattelee, että tavallinen nainen sopii paremmin perheenäidiksi tai sitä kehtaa esitellä sukulaisille ja kavereille, jotka paheksuisi liian sutturan näköistä tyttöystävää.