Deitti seuraa instassa ihan eri tyylisiä naisia mitä minä olen
Näyttää seuraavan isorintaisia ja vahvasti meikkaavia naisia. Ollaan tapailtu ja sellaista säätöä ollut jo jonkin aikaa. Itse olen tosi ihastunut, mutta voiko hän oikeasti olla minusta kiinnostunut ja voiko koskaan tällaista ns. ottaa, kun olen ihan erilainen kuin nuo? Pienet rinnat, hoikka ja kevyt meikki
Kun katson niitä instan naisia, niin itsetunto vain laskee ja tulee olo, että mitä edes kuvittelen sen miehen kans että tuskin voi minusta oikeasti tykätä.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiahan siellä seurataan, minunkin miesystäväni. Mutta ei se saa niitä naisia, kai se tajuaa sen itsekin.
Ei. Ei todellakaan seurata. Siis yleisesti. Omissa piireissäni yksikään mies (ystäviäni ja työkavereitani) ei seuraa enkä ottaisi edes miestä, jolla on tarve seurata joitain tollaisia. Se kertoo miehestä tosi paljon ja on mulle deal breaker siinä missä tupakointi ja ryyppäyskin.
No graafikko, kuvankäsittelijä ja tuotesuunnittelija on myös out, koska kuuluu ammattiin miten hämätään ja keskitetään huomiota. Ja ikäsi paljastit ehdottomuudella teini.
Ehdottomuus on trauman seurausta, olen nelikymppinen. Sinä sen sijaan olet ilkeä.
Itse olen aina voinut helposti valita kenet kelpuutan, koska olen ollut tosi suosittu. Miksi ottaisin idioottia? Kriteerit olleet tosi korkealla vuosikausia. Tällä hetkellä minulla on itse asiassa mies, joka ei edes käytä somea, koska some-maailma sotii hänen arvomaailmaansa vastaan. Suhde pitkä.
Maailmassa on paljon hyviä miehiä, ei tarvitse ottaa häntäheikkejä. Sinunkaan, vaikka et sitä taida vielä tietää.
Komppaan näitä kommentteja joissa kerrotaan että selkeä merkki persoonasta mitä seuraa igssä! Joku voisi ajatella että sillä ei ole vaikutusta, ja että on pikkumaista vetää johtopäätöksiä EI OLE! Itselläni on takana paljon miessuhteita, ja viimein löytyi se kultakimpale! Sitä ennen tuli itsekin treffailtua ties minkälaista Ihmisen ig tili on täynnä vihjeitä ihmisen kiinnostuksen kohteista, arvoista, käytöksestä yms.
Jos hän seuraa ja tykkäilee vain vähäpukeisten naisten herukuvista, viesti on selvä. Jos hän seuraa sellaisia julkkistilejä, joiden tekemiset ja persoonat tuottavat sinulle oksennusrefleksejä, sekin on merkki. Arvonne eivät kohtaa. Usko minua ap. Kaikki tuntemani pitkässä ja onnellisessa parisuhteessa olevat miehet EIVÄT seuraa vain vähäpukeisia naisia. Heistä useimmilla ei ole edes igtä.
Vierailija kirjoitti:
Tissikuvien seurailijat ovat lähinnä miehiä, joilla ei ole mikään muu kuin seksi mielessä. Eivät ole henkisesti tarpeeksi kypsiä olemaan suhteessa tuollaiset.
ei tissit ole seksuaalisia. juurihan tampereen kehopositiiviset sanoivat niin
Suurin red flag miehessä ign perusteella, juurikin tuo. Se kertoo jo oleellisen. Ja katso itseäsi! Täällä sinä olet jo epävarmana dissaamassa ja vähättelemässä itseäsi! Jonkun miehen takia! Pää pystyyn nainen, hanki itsellesi arvoistasi treffiseuraa, muut voit blokata suoraan.
sitä varten ne tyrkyt siellä instassa on, että niitä katsotaan
DXvirveli kirjoitti:
Olisi parempi josko aihe käsiteltäisiin kalastuksen muodossa. LUONNONMUKAINEN SYÖTTI - YLIAMPUVA SYÖTTI - LIEVÄSTI ÄRSYTTÄVÄ SYÖTTI - ULTRA NEON KNEEJERK SYÖTTI jne.... Tätä se on naisten touhuilu nykyään. Vaatekaupassa te teett jo näitä valintoja tiedostaen tai tiedostamatta.
Onko se avo- vai umpikela?
Hyi mikä mies. Etsi vähän tasokkaampaa seuraa aloittaja. Varsinkin jos vakavaa parisuhdetta kaipaat.
Miksi jotkut naiset edes miettii, että jäisi suhteeseen, jossa joutuu kyseenalaistamaan oman viehätysvoimansa. Jos se mies haluaa sut, niin sä tietäisit olevasi ihanin,seksikkäin, kaikin puolin paras.
Jos näin ei ole, vaan mies tyytyy suhun, vaikka oikeasti ihannoi jotain ihan muuta, niin *piip*, älä nyt ole ovimatto!
Kysy itseltäsi, että oman onnellisuuden tunteesi kannalta, onko miehen vaikutus negatiivinen vai positiivinen?
Vierailija kirjoitti:
ehkä se mies kuitenkin tykkää ap:n hänen itsensä takia ja mies kun on , niin katselee kuitenkin muitakin naisia? mutta sinun kanssa hän ymmärtääkseni kuitenkin on. miehet on miehet ja pitävät kauneudesta. yritetään olla kauniita kukin omalla tavallamme toisillemme.
Tällaista vahingollista p skaa ei pidä jakaa lainkaan. Osa ihmisistä on monogamisia. Ihmisillä on korkeampia aivotoimintoja, sellainen psykologinen kyvykkyys, jolla "sammuttaa" vietit ja orientoitua omaan parisuhteeseen. Miten ihmeessä te luulette, että kaikki miehet on jotain ihmeellisiä kiilusilmiä kaikkien naisten perässä. Osa miehistä ei "katsele" paljoa edes sinkkuina, keskittyvät töihin, harrastuksiin jne. Totta kai saattavat huomata joskus kauniita ihmisiä, mutta se on ihan eri asia kuin toi teidän vanhanaikaisten levittämä myytti "kaikki miehet katselee muita naisia".
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiahan siellä seurataan, minunkin miesystäväni. Mutta ei se saa niitä naisia, kai se tajuaa sen itsekin.
Ei. Ei todellakaan seurata. Siis yleisesti. Omissa piireissäni yksikään mies (ystäviäni ja työkavereitani) ei seuraa enkä ottaisi edes miestä, jolla on tarve seurata joitain tollaisia. Se kertoo miehestä tosi paljon ja on mulle deal breaker siinä missä tupakointi ja ryyppäyskin.
No graafikko, kuvankäsittelijä ja tuotesuunnittelija on myös out, koska kuuluu ammattiin miten hämätään ja keskitetään huomiota. Ja ikäsi paljastit ehdottomuudella teini.
Ehdottomuus on trauman seurausta, olen nelikymppinen. Sinä sen sijaan olet ilkeä.
Itse olen aina voinut helposti valita kenet kelpuutan, koska olen ollut tosi suosittu. Miksi ottaisin idioottia? Kriteerit olleet tosi korkealla vuosikausia. Tällä hetkellä minulla on itse asiassa mies, joka ei edes käytä somea, koska some-maailma sotii hänen arvomaailmaansa vastaan. Suhde pitkä.
Maailmassa on paljon hyviä miehiä, ei tarvitse ottaa häntäheikkejä. Sinunkaan, vaikka et sitä taida vielä tietää.
Joo ja vastauksesi on laadittu psykologisella harkitulla profiililla. Ilkeä sana on juu se herättäjäviehe. Kopioit suoraan esittämääni näkemystä.
Kokemuksesta, unohda mies. Olen vielä nuori nainen ja elänyt aina tässä somemaailman aikana, jolloin lähes kaikilla on sometilit joka paikassa. Ei ole turn off jos omistaa jonkun sometilin nykyään, mutta sen sisältö ja miehen toiminta siellä voi olla. Kumma juttu kun edelliset tapailut ja kumppanit ovat aina ollleet aktiivisia somessa ja seuranneet vähäpukeisia naisia. Toksisia suhteita olivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Erään tutun aviomies seuraa instagramissa parikymppisiä nuoria naisia ja näiden lisäksi myös raskaana olevia, mikä on aika hassua kun raskaana olevien instapäivitykset on suunnattu yleensä muille samassa tilanteessa oleville. Mies jäi kiinni jälkeenpäin pettämisestä jonkun nuoren likan kanssa.
Tuo herutuskuvien seuraaminen instassa takuuvarmasti korreloi hyvin pitkälti sen kanssa miten herkästi mies pettää suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä se mies kuitenkin tykkää ap:n hänen itsensä takia ja mies kun on , niin katselee kuitenkin muitakin naisia? mutta sinun kanssa hän ymmärtääkseni kuitenkin on. miehet on miehet ja pitävät kauneudesta. yritetään olla kauniita kukin omalla tavallamme toisillemme.
Tällaista vahingollista p skaa ei pidä jakaa lainkaan. Osa ihmisistä on monogamisia. Ihmisillä on korkeampia aivotoimintoja, sellainen psykologinen kyvykkyys, jolla "sammuttaa" vietit ja orientoitua omaan parisuhteeseen. Miten ihmeessä te luulette, että kaikki miehet on jotain ihmeellisiä kiilusilmiä kaikkien naisten perässä. Osa miehistä ei "katsele" paljoa edes sinkkuina, keskittyvät töihin, harrastuksiin jne. Totta kai saattavat huomata joskus kauniita ihmisiä, mutta se on ihan eri asia kuin toi teidän vanhanaikaisten levittämä myytti "kaikki miehet katselee muita naisia".
M40
No yrität rakentaa kuilua sukupolvien välille jota ei oikeasti ole. Minä en usko tälläkään hetkellä mihinkääm korkeampaan aivotoimintaan joka ohittaisi alitajuisen tiedostamisen. Historia opettaa.
Oho, tein juuri samantyylisen aloituksen. Mulle paljaistui sama miehestä just viime yönä. En oo nukkunut koko yönä ja ällöttää nyt koko mies. En enää näe häntä samalla tavalla. Ja olen musertunut, kun uskaltauduin vihdoin deittailemaan vuosien jälkeen ja heti sain särkyneen sydämen.
Mä en tiedä miten ottaisi tän puheeksi miehen kanssa? En halua enää jatkaa tätä juttua.
N28
Se myös kummasti vaikuttaa miehen käsityksiin naisista ja terveestä naiskuvasta millaisia tilejä seuraa. Jos pyörii pelkkien ig mallien sivuilla, ja katselee leikeltyjä, muokattuja mallikroppia, todellisten ja luonnollisten naisten kropat näyttää automaattisesti viallisilta.
Hyvä esimerkki on eksäni, joka ei oikeasti erottanut ihan selkeistä kuvista sitä että joku on käynyt veitsenalla. Piti ihan normaalina sitä että nykynainen tekee kauneusoperaatioita.
Vierailija kirjoitti:
DXvirveli kirjoitti:
Olisi parempi josko aihe käsiteltäisiin kalastuksen muodossa. LUONNONMUKAINEN SYÖTTI - YLIAMPUVA SYÖTTI - LIEVÄSTI ÄRSYTTÄVÄ SYÖTTI - ULTRA NEON KNEEJERK SYÖTTI jne.... Tätä se on naisten touhuilu nykyään. Vaatekaupassa te teett jo näitä valintoja tiedostaen tai tiedostamatta.
Onko se avo- vai umpikela?
Avokela
Vierailija kirjoitti:
Oho, tein juuri samantyylisen aloituksen. Mulle paljaistui sama miehestä just viime yönä. En oo nukkunut koko yönä ja ällöttää nyt koko mies. En enää näe häntä samalla tavalla. Ja olen musertunut, kun uskaltauduin vihdoin deittailemaan vuosien jälkeen ja heti sain särkyneen sydämen.
Mä en tiedä miten ottaisi tän puheeksi miehen kanssa? En halua enää jatkaa tätä juttua.
N28
Sano sille suoraan mitä kirjoitit. Jos jatkatte, olette molemmat onnettomia. Sinä tästä, ja mies koska olet mustavalkoinen, epävarma ihminen. On nimittäin aika raskasta olla sellaisen kanssa suhteessa. Tee teille molemmille palvelus, ja eroa
Mulla oli joskus 19-22-vuotiaana vielä ig ja lisäsin vähäpukeisia kuvia. Mulla oli suht paljon seuraajiakin, ja sain viestikenttään paljon viestejä nimenomaan varatuilta miehiltä. Nuorilta, vanhoilta, kaikenikäisiltä, ja joillain vielä oli kuvia omalla tilillään kumppanistaan ja silti laitteli vihjailevia viestejä. Mies joka seurailee ja tykkäilee vähäpukeisista kuvista, on aika altis fyysiselle pettämisellekin. Ei kannata olla sinisilmäinen.