Deitti seuraa instassa ihan eri tyylisiä naisia mitä minä olen
Näyttää seuraavan isorintaisia ja vahvasti meikkaavia naisia. Ollaan tapailtu ja sellaista säätöä ollut jo jonkin aikaa. Itse olen tosi ihastunut, mutta voiko hän oikeasti olla minusta kiinnostunut ja voiko koskaan tällaista ns. ottaa, kun olen ihan erilainen kuin nuo? Pienet rinnat, hoikka ja kevyt meikki
Kun katson niitä instan naisia, niin itsetunto vain laskee ja tulee olo, että mitä edes kuvittelen sen miehen kans että tuskin voi minusta oikeasti tykätä.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kummasti ne koira ja kissakuvat ei saa tykkäilyjä näiltä miehiltä..🤣 Ja noloa oikeesti seurata jos toinen ei seuraa edes takaisin. Saati kommentoida vielä hänen kuviaan Miehet on niin noloja!!
Poikkeuksena jotkut julkkikset tietysti.Eli on ok seurata, Kardashiania, Erna Huskoa, Tinzeä ja Megan Thee Stallionia
No siitä vaan :D Toisaalta noloa olisi sekin että aikuinen mies ja seuraa lähinnä julkkisnaisia. Miettisin että onko tällä elämää.
Tuo kuulostaa sellaiselta mieheltä jotka kertovat äijäporukassa jotain typeriä sovinistivitsejä tyyliin ei kyntömies vakoaan valitse. ;;))) Ronkelit runkkaa ;)))
Ja siis joo. Pidän kypsymättöminä ja yksinkertaisina ihmisiä, joiden kiinnostukset instassa rajoittuvat hyvännäköisiin ihmisiin. Siellä on niin paljon kaikkea oikeasti kiinnostavaa. Jos itsetuntosi ei kestä tuota, niin älä kiusaa itseäsi enempää. Onko se muuten jotenkin erityisen ihana mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nojaa kyl mä seuraan naisia jotka on vähissä pukeissa ei niiden tarvitsisi. mut mä saan niistä positiivista energiaa kun kattoo silmiin. lisäksi niillä on hyviä pohdintoja ja niistä tulee ittelle ajatuksia mieleen ja joskus heitän vasta kommentin siihen mietteeseen lisäks niillä on paljon sellasia tsemppi viestei josta tulee hyvä mieli. ja sit jotkut fitnestyypit jakaa treeni videoita ja juu seuraan joitakin lihaksikkaita miehiäkin jotka jakaa treeni juttui. miten liikkeet tehdään oikein.
Ihan mielenkiinnosta kysyn. Millaisia nämä pohdinnat ovat?
Jotain diipadaapa pyhiä yksinkertaisuuksia, joilla on pakko jotenkin oikeuttaa bikinikuvien julkaisu. Itse enemmän arvostan sitä, että rehellisesti vaan heruttaa eikä kirjoittele jotain typeriä latteuksia siihen oheen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa sellaiselta mieheltä jotka kertovat äijäporukassa jotain typeriä sovinistivitsejä tyyliin ei kyntömies vakoaan valitse. ;;))) Ronkelit runkkaa ;)))
Ja siis joo. Pidän kypsymättöminä ja yksinkertaisina ihmisiä, joiden kiinnostukset instassa rajoittuvat hyvännäköisiin ihmisiin. Siellä on niin paljon kaikkea oikeasti kiinnostavaa. Jos itsetuntosi ei kestä tuota, niin älä kiusaa itseäsi enempää. Onko se muuten jotenkin erityisen ihana mies?
Siellä kyllä oikeesti ole mitään kiinnostavaa. Naiset heruttaa ja muehet kattoo ja thats it. Yksikin järkevä syy miksi heteromies joka ei ole mitenkään julkisuudesta tuttu on instassa?
Eli on ok seurata, Kardashiania, Erna Huskoa, Tinzeä ja Megan Thee Stallionia