Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
581/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ketju, en nähnyt haastattelussa mitään erikoista. Miten tuleekin mieleen että jos Mariska olisi ylipainoinen ja/tai ruma, mitään ongelmaa ei olisi...

https://www.instagram.com/p/CfmAheHtzJd/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Öööei oo ylipainoinen joo, oot oikeassa. Lisäksi Sarasvuo ilmoitti jo olevansa sapioseksuaali, ts. tunnusti olevansa viehättynyt Mariskasta ihan muista kuin ulkonäöllisistä syistä

Höpöhöpö, Sarasvuo vaan keksii ja etsii muodikkaita uusiosanoja ja viljelee niitä.

Taitaa olla julkisuuden kalastelua

Vierailija
582/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun meidän häitämme tanssittiin

Oli taivas vielä nuori niin

Liittyi jumalat ihmisiin

Ja minä liityin sinuun

Toimi pappeina Zeus ja Ra

Teki kerubit kunniaa

Vedet väistyi ja niias maa

Kun minä liityin sinuun

Jos toinen onnekas sut saa

Ei haittaa, osaan odottaa

On rakkaus pitkämielinen

Se kaiken kestää

Kun kiire ei oo mihinkään

Me kuollaan ja taas synnytään

Viel erossa meit vanha lupaus yhdistää

Jos nämä lyriikat laulaa toiselle ja tuijottelee silmiin niin veikkaisin että muutakin kuin yritysvalmennusta tehdään.

Ja tuoko on sielukasta tekstiä.

Minusta tuo on pelkkää sontaa.

On minusta syvällistä, jos ymmärtää ne niin kuin minä ymmärrän. En ole edes musiikkinsa suuri fani, mutta musta tuossa tekstissä viitataan jopa jälleensyntymään ja rakkaansa kohtaamiseen uudelleen elämien kiertokulussa. Tämä tukee sitä, mitä joku tähän ketjuun kirjoitti, että he ehkä pitävät toisiaan kaksoisliekkeinä tai jotain sellaista.

Paskinta kioskiromantiikkaa ikinä. Kaukana syvällisestä, ennemmin pirun latteaa tekstiä.

Ja nämä kaksoisliekkijutut. Voi hyvänen aika sentään, aikuiset naiset. Yksikään mies maailmassa ei varmaan ikinä ole ajatellut mitään kaksoisliekkejä, ellei ole voinut sillä rahastaa teitä. Että aika yksöisliekeiltä kuulostaa.

Ja olen itse nainen, jos sillä nyt on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyi jumalat ihmisiin

Ja minä liityin sinuun

Teki kerubit kunniaa

Kun minä liityin sinuun

On rakkaus pitkämielinen

Se kaiken kestää

Jos nämä lyriikat laulaa toiselle ja tuijottelee silmiin niin veikkaisin että muutakin kuin yritysvalmennusta tehdään.

On minusta syvällistä, jos ymmärtää ne niin kuin minä ymmärrän. En ole edes musiikkinsa suuri fani, mutta musta tuossa tekstissä viitataan jopa jälleensyntymään ja rakkaansa kohtaamiseen uudelleen elämien kiertokulussa. Tämä tukee sitä, mitä joku tähän ketjuun kirjoitti, että he ehkä pitävät toisiaan kaksoisliekkeinä tai jotain sellaista.

Paskinta kioskiromantiikkaa ikinä. Kaukana syvällisestä, ennemmin pirun latteaa tekstiä.

Ja aika narsistista tekstiä myös: jumalat toimivat pappeina ja vedet väistyy sun muuta, kun kaksi huikeaa ihmistä saa toisensa.

Vierailija
584/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyi jumalat ihmisiin

Ja minä liityin sinuun

Teki kerubit kunniaa

Kun minä liityin sinuun

On rakkaus pitkämielinen

Se kaiken kestää

Ja nämä kaksoisliekkijutut. Voi hyvänen aika sentään, aikuiset naiset. Yksikään mies maailmassa ei varmaan ikinä ole ajatellut mitään kaksoisliekkejä, ellei ole voinut sillä rahastaa teitä. Että aika yksöisliekeiltä kuulostaa.

Ja olen itse nainen, jos sillä nyt on väliä.

Olen kerran nähnyt Matti ja Mervi Nykäsestä puhuttavan "kaksoisliekkeinä." Että kyseessä ei sitten ollutkaan epäterve, päihteiden ja väkivallan sävyttämä suhde vaan tuo kaikki on kaksoisliekkien merkkejä. Niillä kun usein räiskyy eikä ole helppoa...

Vierailija
585/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Parisuhtern pitää olla tosi hyvä ja vahva, ettei ulkopuoliset ystävättäret oo siltä puolisolta pois. Ensin parisuhteelle kaikki mitä se tarvii, sit tulee ystävät. Jos menee toisinpäin on paska puoliso ja kumppani kärsii. Ja on mustasukkainen

Niin, ja onkohan kellään nyt oikeasti mitään todellista, perusteltua syytä olettaa, että Sarasvuon pariskunnan liitto olisi heikoissa kantimissa? Itse en ole ainakaan mistään saanut kuulla tai lukea mitään siihen suuntaan. Joten siinä mielessä tämä keskustelu on ollut aika uskomaton.

Mutta tämä(kin) ketju kertoo tietysti enemmän viestien kirjoittajista itsestään kuin Jarista, Virpistä tai Mariskasta.

Hys hys , teinimammoille tulee paha mieli ja itku : D D

Vierailija
586/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Parisuhtern pitää olla tosi hyvä ja vahva, ettei ulkopuoliset ystävättäret oo siltä puolisolta pois. Ensin parisuhteelle kaikki mitä se tarvii, sit tulee ystävät. Jos menee toisinpäin on paska puoliso ja kumppani kärsii. Ja on mustasukkainen

Niin, ja onkohan kellään nyt oikeasti mitään todellista, perusteltua syytä olettaa, että Sarasvuon pariskunnan liitto olisi heikoissa kantimissa? Itse en ole ainakaan mistään saanut kuulla tai lukea mitään siihen suuntaan. Joten siinä mielessä tämä keskustelu on ollut aika uskomaton.

Mutta tämä(kin) ketju kertoo tietysti enemmän viestien kirjoittajista itsestään kuin Jarista, Virpistä tai Mariskasta.

Ihan samalla tavalla Sarasvuon suhde nykyiseen puolisoonsa tuli julkisuuteen ilman, että kukaan olisi osannut edes epäillä että hänen entinen liittonsa olisi ollut jotenkin heikoissa kantimissa.

Vierailija
587/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten laulun sanat liittyy Jartsaan?

Vierailija
588/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta ja silti tämä ketju pysyy kartalla. Joten menkää nyt Sarasvuo ja Mariska vaikka ongelle ja lopettakaa tämän ketjun nostelu.... aika noloa!

Vierailija
589/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen onnekas sut saa, ei haittaa osaan odottaa, on rakkaus pitkämielinen se kaiken kestää...

Lehtijutun perusteella tuli kiusaantunut olo Jarin puolesta. Setämies on ihan täysillä ihastunut, vaikka esittää kaveria, ja Mariska on vain kaveri tajuamatta Jarin todellisia tunteita. Sitten katsoin laulun ja elekieli kertoo, että on molemmin puolista. On Mariskallakin pokkaa valita tuollainen laulu naimissa olevalle miehelle.

Vierailija
590/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyi jumalat ihmisiin

Ja minä liityin sinuun

Teki kerubit kunniaa

Kun minä liityin sinuun

On rakkaus pitkämielinen

Se kaiken kestää

Ja aika narsistista tekstiä myös: jumalat toimivat pappeina ja vedet väistyy sun muuta, kun kaksi huikeaa ihmistä saa toisensa.

Ainahan rakastumisessa on kyse juuri niistä kahdesta ihmisestä ja heille se on voimakasta. Noinkin sitä voisi kuvata, ei ole kyse juuri heidän narsistisuudesta. Rakkaudesta.

Vierailija
591/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Sarasvuo on niin kamala, etten tajua miksi kukaan nainen hänet haluaisi.

Vierailija
592/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo ketju, en nähnyt haastattelussa mitään erikoista. Miten tuleekin mieleen että jos Mariska olisi ylipainoinen ja/tai ruma, mitään ongelmaa ei olisi...

Vaikea uskoa että näin syvällistä ystävyyttä olisi siinä tapauksessa edes syntynyt...

Vierailija
593/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas heillä syvällinen yhteys. Yhtyminen fyysisesti vain puuttuu. Virpinä olisin todella huolissani.

Mistäs sen tietää?

Vierailija
594/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä, miten noin sielukas ja upea sanoittaja on löytänyt sielunystävän tuosta tyypistä Hei haloo, Mariska. Herätys.

Pikemminkin toisinpäin.

Vierailija
595/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskasta tulee jotenkin epäaito fiilis. Vetää "olen mystinen taiteilija" -roolia. Vaikuttaa aina päihtyneeltä, myös ulkonäön puolesta.

Vierailija
596/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Sarasvuo on niin kamala, etten tajua miksi kukaan nainen hänet haluaisi.

Tavallaan joo kamala, mutta myös ihan sairaan kuuma!

Vierailija
597/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008943044.html

Mielestäni hienosti kirjoitettu juttu ystävyydestä.

En itse ainakaan näe tuossa yhtään mitään pahaa.

Ystävyys on elämän hienoimpia lahjoja.

Tulla ymmärretyksi oikein jonkun taholta ja kunnioitetuksi ihmisenä ja tekijänä,  se on jotain arvokasta.

Katotaan sitten kuinka hienoa on, kun sä olet tarinan Virpi. Muista näkökulmista varmaan toimii ja resonoi hyvin.

Minusta on kummallista ottaa kantaa Virpin puolesta, kun missään ei ole sanottu, että tämä Virpiä loukkaa. Jos Virpi kertoo tällaisista tunteista, se on eri asia. Erikoista tämä ihmisten tarve tietää muiden asiat paremmin ja tuomita.

Vierailija
598/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyi jumalat ihmisiin

Ja minä liityin sinuun

Teki kerubit kunniaa

Kun minä liityin sinuun

On rakkaus pitkämielinen

Se kaiken kestää

" Paskinta kioskiromantiikkaa ikinä. Kaukana syvällisestä, ennemmin pirun latteaa tekstiä.

" Ja aika narsistista tekstiä myös: jumalat toimivat pappeina ja vedet väistyy sun muuta, kun kaksi huikeaa ihmistä saa toisensa.["

"Maakin niiasi" ja sehän on kato ihan sama kun "jumalat liittyy ihmisiin"  kun meikä liittyy sinuun.

Aika polleaa.

Mä oon ehkä tajunnu väärin, mutta oon lukenu jostain että "Rakkauden on nöyrä. Rakkaus ei etsi omaansa".

Vierailija
599/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen onnekas sut saa, ei haittaa osaan odottaa, on rakkaus pitkämielinen se kaiken kestää...

Lehtijutun perusteella tuli kiusaantunut olo Jarin puolesta. Setämies on ihan täysillä ihastunut, vaikka esittää kaveria, ja Mariska on vain kaveri tajuamatta Jarin todellisia tunteita. Sitten katsoin laulun ja elekieli kertoo, että on molemmin puolista. On Mariskallakin pokkaa valita tuollainen laulu naimissa olevalle miehelle.

Aika hölmö veto. Mitä halusi viestiä julkisesti.

Kyllähän se vetuttaisi rankemman kautta  esim PerusPekkaa,  jos joku Stig lurittelisi yllärinä omalle muijalle telkussa oikein tunteella silmiin katsoen sanoittamansa syvällisen laulun "Piparia,piparia". Tai "Puumaa mä metsästän".

"Mä oon erämies 

ja silloin kun mä ratsastan niin banjot soi,

Mä oon herrasmies ja banjoas kuin näppäilen , se kauniisti soi"

tai 

"Saanko maistaa sun piparia piparia?"

Ja sitten kiitellään kun tulit aikoinaan kerran niin isosti väliin kun mä tarvin.

Pikkasen alkaisi käymään korpeamaan , ja sitte jos vielä hääpäivän vuosipäivänä haastattelu ylimaallisen hienosta ystävyydestä , niin älkää ny jaksako aikuiset ihmiset hömpöttää. 

Kaikella kunnioituksella Stigin lyriikoille jotka ihan oikeasti koskettaa kyllä meikäläistä, mutta mieluummin sille omalle muijalle hoilattuna.

Vierailija
600/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008943044.html

Mielestäni hienosti kirjoitettu juttu ystävyydestä.

En itse ainakaan näe tuossa yhtään mitään pahaa.

Ystävyys on elämän hienoimpia lahjoja.

Tulla ymmärretyksi oikein jonkun taholta ja kunnioitetuksi ihmisenä ja tekijänä,  se on jotain arvokasta.

Katotaan sitten kuinka hienoa on, kun sä olet tarinan Virpi. Muista näkökulmista varmaan toimii ja resonoi hyvin.

Minusta on kummallista ottaa kantaa Virpin puolesta, kun missään ei ole sanottu, että tämä Virpiä loukkaa. Jos Virpi kertoo tällaisista tunteista, se on eri asia. Erikoista tämä ihmisten tarve tietää muiden asiat paremmin ja tuomita.

Kyllähän tuossa on oma siippa maalattu niinsanoakseni nurkkaan mitä kantaaottamisiin tulee.

Miten tuosta muka siippa voisi asiallisesti tehdä ulostulon jos sattuisi tommonen ve-dut-ta-maan. Että voisitteko harjoittaa sapioseksuaalisuuttanne ja riemuita spessukaveruudestanne muualla, kuin lehtien palstoilla tai teeveessä luritellen lemmenlaulua,  kun ette kai tekään nyt niin lapsellisia ole, ettette ymmärrä, että siitä aiheutuva yleisön ymmärtämätön ja mielellään tuomitseva  julkisuus ei välttis oo läheisillenne kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan