Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
601/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mariska sanonut jossain, että siinä Laulu rakkaudelle ohjelmassa esitetty laulu kertoi Jarista ja Virpistä.

Sarasvuon kaikille avoimessa (maksullisessa) kurssissa kurssikirjeet alkoivat yleensä "Rakas Ystävä" ja päättyivät "Jarisi". Hän puhuu / kirjoittaa noin ja on tavallaan läheinen tuikituntemattomien kanssa. Kurssinsa on muuten äärettömän hyvä, kivasti kirjoitettuja iättömiä ja ajattomia viisauksia. Uusi kurssikierros alkanee taas syksyllä.

Vierailija
602/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008943044.html

Mielestäni hienosti kirjoitettu juttu ystävyydestä.

En itse ainakaan näe tuossa yhtään mitään pahaa.

Ystävyys on elämän hienoimpia lahjoja.

Tulla ymmärretyksi oikein jonkun taholta ja kunnioitetuksi ihmisenä ja tekijänä,  se on jotain arvokasta.

Katotaan sitten kuinka hienoa on, kun sä olet tarinan Virpi. Muista näkökulmista varmaan toimii ja resonoi hyvin.

Minusta on kummallista ottaa kantaa Virpin puolesta, kun missään ei ole sanottu, että tämä Virpiä loukkaa. Jos Virpi kertoo tällaisista tunteista, se on eri asia. Erikoista tämä ihmisten tarve tietää muiden asiat paremmin ja tuomita.

Kyllä minua alkoi säälittää Virpin puolesta ja nolostuttaa ja myötähävettää Sarasvuon puolesta. Enpä tiedä halusiko Virpi tällaisia tunteita puolisonsa lehtijutun herättävän, mutta niitä nyt sai, ainakin minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssin käynyt kirjoitti:

Eikö Mariska sanonut jossain, että siinä Laulu rakkaudelle ohjelmassa esitetty laulu kertoi Jarista ja Virpistä.

Sarasvuon kaikille avoimessa (maksullisessa) kurssissa kurssikirjeet alkoivat yleensä "Rakas Ystävä" ja päättyivät "Jarisi". Hän puhuu / kirjoittaa noin ja on tavallaan läheinen tuikituntemattomien kanssa. Kurssinsa on muuten äärettömän hyvä, kivasti kirjoitettuja iättömiä ja ajattomia viisauksia. Uusi kurssikierros alkanee taas syksyllä.

🤮

Vierailija
604/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuolle saamarin taudille yritykset tuosta hevonpaskasta maksavat.

Voi helevettiläinen. Yritysjohtajat on pähkähullut sakkia.

Vierailija
605/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* taukille.

Vierailija
606/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariskaa kuvaillaan aina lahjakkaaksi. Olen itse pitänyt sanoituksia lapsellisina ja huonoina.

Uteliaisuudesta ja vertailun vuoksi kenen sanoittajan sanoituksia pidät hyvinä (ja aikuismaisina)?

Robert C. Hunter

Vierailija
607/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhdetaitokurssit on myös hyödyllisiä.

Niitä pidetään joskus kansalaisopistoissa ihan ilmaiseksi.

Siellä opetellaan mm huomaavaisuutta toisia kohtaan ja ottamaan toisia huomioon siten, että oma erinomainen ja poikkeuksellisen älykäs ego työnnetään hetkeksi täysin syrjään sen sijaan että haluttaisiin framille. Tiedostetaan harkitsemaan kauniisti omien valintojen seurauksia läheisille.

(p.s. Aprillia! Aprillia! Tuollaisia kursseja ei järjestetä valitettavasti,mutta ehkä pitäisi)

Vierailija
608/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on ikipilvessä koko ajan...

Vierailija
609/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta tämä, mun nimi on Mariska

Hän on hyvin itsekeskeinen sanoittaja.

Vierailija
610/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000008943044.html

Mielestäni hienosti kirjoitettu juttu ystävyydestä.

En itse ainakaan näe tuossa yhtään mitään pahaa.

Ystävyys on elämän hienoimpia lahjoja.

Tulla ymmärretyksi oikein jonkun taholta ja kunnioitetuksi ihmisenä ja tekijänä,  se on jotain arvokasta.

Katotaan sitten kuinka hienoa on, kun sä olet tarinan Virpi. Muista näkökulmista varmaan toimii ja resonoi hyvin.

Minusta on kummallista ottaa kantaa Virpin puolesta, kun missään ei ole sanottu, että tämä Virpiä loukkaa. Jos Virpi kertoo tällaisista tunteista, se on eri asia. Erikoista tämä ihmisten tarve tietää muiden asiat paremmin ja tuomita.

No kyllähän sekin jo jotain kertoo, että juttua muutettiin ja siihen lisättiin selittelyä siitä miten tämä suhde on täysin platoninen. Aiemmin ei puolisoista oltu puhuttu mitään. En näe tällaiselle mitään muuta syytä kuin että alkuperäinen juttu on todentotta loukannut Virpiä. Siitä en tiedä miten hän itse asian näkee, mutta alkuperäinen juttu ilman mitään viittauksia näiden kahden perheisiin tai omiin parisuhteisiin ei selvästikään ollut hyvä asia, mikä toki on täysin ymmärrettävää.

Vierailija
611/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sarasvuon kaikille avoimessa (maksullisessa) kurssissa kurssikirjeet alkoivat yleensä "Rakas Ystävä" ja päättyivät "Jarisi". Hän puhuu / kirjoittaa noin ja on tavallaan läheinen tuikituntemattomien kanssa. "

Kyse on juuri siitä pseudoystävällisyydestä, mihin hän itsekin viittasi tutustuessaan ilmiöön julkisuuteen astuessaan ja oppi kai sieltä tuon maneerin?

" hän alkoi nopeasti saavuttaa asemaa myös Suomen  julkkispiireissä.

Sen myötä hän oppi julkkisten keskinäisistä ihmissuhteista......

jukkiksethan muodostavat tällaisia pseudoläheisiä ihmissuhteita. Kun tapaat julkkiksen ensimmäistä kertaa niin se käyttäytyy kuin hän olisi sun perhettä."

( Lainaus Seiskan artikkelista 27.07.2021/Mika Seppänen)

Pseudo 

https://fi.wiktionary.org/wiki/pseudo

Vierailija
612/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssista tietoa löytyy, kun kirjoittaa googleen hakusanoiksi PVTT Sarasvuo. Monet on käyneet sen useampaan kertaankin ja kurssi on ihan kenelle vain tarkoitettu.

Vierailija
613/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sarasvuon kaikille avoimessa (maksullisessa) kurssissa kurssikirjeet alkoivat yleensä "Rakas Ystävä" ja päättyivät "Jarisi". Hän puhuu / kirjoittaa noin ja on tavallaan läheinen tuikituntemattomien kanssa. "

Kyse on juuri siitä pseudoystävällisyydestä, mihin hän itsekin viittasi tutustuessaan ilmiöön julkisuuteen astuessaan ja oppi kai sieltä tuon maneerin?

" hän alkoi nopeasti saavuttaa asemaa myös Suomen  julkkispiireissä.

Sen myötä hän oppi julkkisten keskinäisistä ihmissuhteista......

jukkiksethan muodostavat tällaisia pseudoläheisiä ihmissuhteita. Kun tapaat julkkiksen ensimmäistä kertaa niin se käyttäytyy kuin hän olisi sun perhettä."

( Lainaus Seiskan artikkelista 27.07.2021/Mika Seppänen)

Pseudo 

https://fi.wiktionary.org/wiki/pseudo

Ennemmin voi heittää rahat roskiin ennenkuin tuolle tuijottajalle...

Vierailija
614/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Niin, räpissähän ei ole tapana kehua itseään...

Vierailija
615/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Sarasvuo on niin kamala, etten tajua miksi kukaan nainen hänet haluaisi.

Tavallaan joo kamala, mutta myös ihan sairaan kuuma!

Samat fiilikset. En tahtoisi myöntää, mutta onhan se.

Vierailija
616/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* taukille.

En edes huomannut että tämä oli virhe.

Vierailija
617/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jomman kumman kumppani (siis seurustelusuhteessa), niin en tykkäisi. Tuosta puuttuu se kumppanin kunnioitus ja hienotunteisuus.

Mutta kun oma aurinko loistaa niin suotaa ja kovaa, niin pakkohan se loisto on muillekin paljastaa. Siis tämä Sarasvuo. Kaksoset nääs horoltaan.

Vierailija
618/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

Niin, räpissähän ei ole tapana kehua itseään...

Räppi laini on tuo "Check this out" =tutki tarkemmin = tarkasta tämä.

Vierailija
619/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä sanoittajanero Mariskan uusimman sinkun sanat:

Yks ilta kun saavut, mä kuiskaan "Nyt saat mut"

Mut käännät päin peilii, nuollaan kuin kaks teinii

Mennään kattoo miltä keittiö näyttää

Kun oon asettunut pää alaspäin

Oon sun ristikko ja mut pitää täyttää

Tee se pöytää vasten juurikin näin

Sit kun mul on sut, sen kyllä huomaa

Jäljet kaulal kertoo sen

Sit kun mul on sut (Sit kun mul on sut)

Sit kun mul on sut, tää maailma muuttuu

Irti susta päästä en

Tuu jo

Tuu jo

Olkkariin mut kannat, dekolteella kuohuu rannat

Alas putoo verhotanko ja sä kysyt "Rakastanko?"

Vastapäisen talon miekkonen kyylää

Nauttii maisemista, kattelee vaan

Mennään kylppäriin, sua tarvii ei pyytää

Näytän sulle kuinka tääl rukoillaan

Jäljet kaulal kertoo sen

Irti susta päästä en

Tuu jo, mä haluun beibi

Tuu jo

Jäljet kaulal kertoo sen, sit kun mul on sut (Sit kun mul on sut)

Irti susta päästä en, sit kun mul on sut (Sit kun mul on sut)

Tuu jo, mä haluun beibi

Tuu jo

Vierailija
620/725 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sapioseksuaali; miksi tähän ystävyyteen liittyy seksuaalisuus? Järkyttävää oman vaimon dissaamista.

Sarasvuo on puhetyöläinen, jonka ammatti on keksiä mitä tahansa puhuttavaa. Sapioseksuaalisuudesta tiedämme nyt.

Puhetyöläinen, joka rakastaa - rakastaa -  omaa ääntään ja jokaista mielenliikettään. Rasittavuudella ei ole mitään rajaa. Aivan sietämätön tyyppi.

Kaikki mitä itselle tapahtuu on merkityksellistä. Tärkeää.  Kuinka mä koen asiat.

Joskus törmää taaperoihin jotka pälättää elikkä tuottaa puhetta koko ajan opetellessaan puhuen ilmaisemaan itseään, ovat oppineet sanoja ja lauseiden muodostamisen, rasittavuuteen saakka tykkäävät omasta äänestään, minä puhun , siis olen olemassa. Kuunnelkaa mulla on asiaa. Mä selitän kuinka sun pitäs tehä toi vielä paremmin mun mielestä  ja mä jaksan kyseenalaistaa että miksi ton muka pitää olla just noin ja mikä toi on ja mitä sä niinku teet ja miks?

Tulevat puheammattilaiset ne muksut kai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi