Sarasvuon ja Mariskan ystävyys
Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.
Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.
Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.
Kommentit (725)
Mariskan laulu Sarasvuolle oli kiusallista katsottavaa
"kun minä liityin sinuun"
Voihan se olla myös, että Virpi Sarasvuo ei piittaa pätkääkään. Ehkä hänellä on oma elämä ja kuviot, omat juttukumppanit ja ystävät tai "ystävät".
Varakas ja julkisuuden ihminen hänkin on ihan omasta takaa, ei hänellä pitäisi olla mitään syytä roikkua väkisin suhteessa tai edes avioliitossa, jossa ei haluaisi olla.
Sarasvuo on selvästi tulkinnut, että heillä on avoin suhde Virpin kanssa rakastumismielessä. Jos tuo Jarin puhe ei ole rakastuneen miehen puhetta, mikä sitten? Eikähän rakastumisessa sinänsä ole mitään pahaa ja itsehän on silloin viimeinen myöntämään, että siinä jotain väärää olisi.
Se mikä tuossa eniten särähtää on se, että Jari olettaa, että asiassa ei ole mitään ongelmaa Virpille. Hän ei siis ole kymmenen viime vuode aikana puhunut asiasta lainkaan Virpin kanssa. Voi kysyä miksi?
Eroottisia latauksia syntyy elämässä jatkuvasti. Niin oli Virpilläkin Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. Mutta Jarin ja Marisan suhde alkaa olla jo eri tasolla, kun siitä noin julistetaan. Puhukaa ihmiset!
En kyllä miehenä ihmettele Jaria. Sellainen kaunis ja inspiroiva nainen on tuossa iässä oivaa vaimoainesta. Vaimoa ei tarvita lasten- ja kodinhoitoon ja fyysiselle seksuaalisuudelle alkaa tulla rajoja. Henkisille orkuille alaa antaa arvoa. Mariskalle Jari tuo taloudellista turvaa epävarmalla luovalla alalla. Ihan klassinen suhde siis.
Virpille karma kostaa
Mutta tuleeko muille tästä kuviosta mieleen minkki ja hänen uusi Ikean pöytänsä?
Mariskan sanoitukset tehty pöllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Sarasvuo on selvästi tulkinnut, että heillä on avoin suhde Virpin kanssa rakastumismielessä. Jos tuo Jarin puhe ei ole rakastuneen miehen puhetta, mikä sitten? Eikähän rakastumisessa sinänsä ole mitään pahaa ja itsehän on silloin viimeinen myöntämään, että siinä jotain väärää olisi.
Se mikä tuossa eniten särähtää on se, että Jari olettaa, että asiassa ei ole mitään ongelmaa Virpille. Hän ei siis ole kymmenen viime vuode aikana puhunut asiasta lainkaan Virpin kanssa. Voi kysyä miksi?
Eroottisia latauksia syntyy elämässä jatkuvasti. Niin oli Virpilläkin Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. Mutta Jarin ja Marisan suhde alkaa olla jo eri tasolla, kun siitä noin julistetaan. Puhukaa ihmiset!
En kyllä miehenä ihmettele Jaria. Sellainen kaunis ja inspiroiva nainen on tuossa iässä oivaa vaimoainesta. Vaimoa ei tarvita lasten- ja kodinhoitoon ja fyysiselle seksuaalisuudelle alkaa tulla rajoja. Henkisille orkuille alaa antaa arvoa. Mariskalle Jari tuo taloudellista turvaa epävarmalla luovalla alalla. Ihan klassinen suhde siis.
Tämä, todellakin. Paljosta vetoa että jatkoa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ja asiaa et pysty ymmärtämään muutoin kuin sen ymmärrät....eli olet ajatuksiltasi yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt juttua lukemaan loppuun, tuntuu niin pahalta Virpin puolesta, toivottavasti olen väärässä. Tuon jutun perusteella ovat todellisia sielunkumppaneita. Jos tuollaisen yhteyden löytäisin johonkin ihmiseen niin haluaisin varmasti olla hänen kanssaan koko ajan. Suurelta rakkaudelta kuulostaa. Mut ehkä en vaan itse ole kokenut oikeaa rakkautta enkä ole kokenut täydellistä himoa vielä ketään kohtaan niin osaa oikein arvioida mut tältä kuulostaa mun korvaan. Tosin en pystynyt loppuun lukemaan kun tuntuu niin väärältä.
Tuntuiko sinusta yhtään pahalta niiden vaimojen puolesta, joiden miesten kanssa Virpi aikoinaan paneskeli?
Monikossa siis ihan?
No Sarasvuon lisäksi ainakin toinen hyvin tunnettu tapaus: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lehti-kuitusen-kolmiodraama-iski-va…
Oliko Sarasvuo jo eronnut kun tämä Virpi astui kuvioihin?
Avoliitossa oli tutustuessaan nykyiseen vaimoon v 2009
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla myös, että Virpi Sarasvuo ei piittaa pätkääkään. Ehkä hänellä on oma elämä ja kuviot, omat juttukumppanit ja ystävät tai "ystävät".
Varakas ja julkisuuden ihminen hänkin on ihan omasta takaa, ei hänellä pitäisi olla mitään syytä roikkua väkisin suhteessa tai edes avioliitossa, jossa ei haluaisi olla.
Virpi ei ole koskaan vaikuttanut mitään reppanalta sinänsä, joten olen taipuvainen olemaan samaa mieltä. Eikä ole riippuvainen Sarasvuosta tai tämän mukanaan tuomista resursseista, eiköhän se ole tuossa suhteessa pikemminkin toisin päin.
Joku saattaa tänään saada suksisauvasta.
Mulle tommonen yhteys jonkun toisen kanssa olisi paljon pahempaa pettämistä kuin esim. joku yhden yön kännisekoilu. Mutta jos tuo on kaikille osapuolille fine niin mitäs sitä muut ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt juttua lukemaan loppuun, tuntuu niin pahalta Virpin puolesta, toivottavasti olen väärässä. Tuon jutun perusteella ovat todellisia sielunkumppaneita. Jos tuollaisen yhteyden löytäisin johonkin ihmiseen niin haluaisin varmasti olla hänen kanssaan koko ajan. Suurelta rakkaudelta kuulostaa. Mut ehkä en vaan itse ole kokenut oikeaa rakkautta enkä ole kokenut täydellistä himoa vielä ketään kohtaan niin osaa oikein arvioida mut tältä kuulostaa mun korvaan. Tosin en pystynyt loppuun lukemaan kun tuntuu niin väärältä.
Tuntuiko sinusta yhtään pahalta niiden vaimojen puolesta, joiden miesten kanssa Virpi aikoinaan paneskeli?
Monikossa siis ihan?
No Sarasvuon lisäksi ainakin toinen hyvin tunnettu tapaus: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lehti-kuitusen-kolmiodraama-iski-va…
Oliko Sarasvuo jo eronnut kun tämä Virpi astui kuvioihin?
Avoliitossa oli tutustuessaan nykyiseen vaimoon v 2009
Kesäkuussa v 2010 astuivat avioliiton auvoisaan satamaan.
Todella rakkautta ollut kun nopeasti avioliittoon.
Elämä vie ja eroja tulee. Jari haluaa pysyä luovassa tilassa ja tarvitsee muusansa. Isona julkkiksena niitä myös löytyy. Sinänsä hyvä, että kohde on nyt toinen julkkis. Ei synny sellaista hyväksikäytön asetelmaa kuin, taviksien kanssa.
Eikö Hörkkö ole saanut tästä aiheesta mitään kaivettua? Odotamme kohukuvia ja -otsikoita ensi viikoksi. Nyt lomalla olisi aikaa lukea ja naureskella muiden toilauksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja asiaa et pysty ymmärtämään muutoin kuin sen ymmärrät....eli olet ajatuksiltasi yksinkertainen.
Ihminen on aina ainakin alitajuisesti libidovetoinen liskoaivo. Tuo jos jokin. Väännellään ilmiselvää totuutta symbolisesti muuksi 😅
Kyynistä porukkaa täällä, ei voi kyllä muuta sanoa: nihilistejä kaikki tyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on aina ainakin alitajuisesti libidovetoinen liskoaivo. Tuo jos jokin. Väännellään ilmiselvää totuutta symbolisesti muuksi 😅
Näin juuri. Selittelyillä on rajansa vaikka ne kuinka hienolta kuulostaisivat. Hienotunteisuus ei liene Jari Sarasvuon vahvin ominaisuus.
Ne ovat niin epäsuhta pari kuin olla voi. Ihan eri planeetoilta. Yhtä epämiellyttäviä molemmat, joten taitaa niillä ollakin jotain yhteistä.