Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin kanssa salasuhteessa?

Vierailija
02.08.2024 |

Onko teillä kanssaihmisillä kokemusta salasuhteilusta narsistin kanssa? Miten ko. henkilön käyttäytyminen eteni suhteessa? Miten hän kohteli teitä? Jäittekö kiinni salasuhteilusta? Miten suhde alkoi? Jne.

Netistä löytyy paljon tietoa narsistin kanssa puolisona/ kumppanina olemisesta. Haluaisin kuitenkin saada tietoa, että miten narsismi tulee ilmi kun suhde ei kestä päivänvaloa. Tai eroaako narsistin käytös mitenkään? 

Minä olen salasuhteessa naimisissa olevaan perheenisän kanssa. Miehen aloitteesta, sillä heidän liittonsa oli aikanaan katkolla, tai näin oli miehen mukaan. Jälkikäteen olen pohtinut paljon oliko erotouhu vain kusetusta, sillä liitto jatkuu edelleen. Ja muutenkin moni asia mitä mies on tehnyt ja sanonut, vaikuttaa jotenkin erikoiselta.

Ja kyllä, tiedän että suhde täytyy lopettaa. Olen sen jo ainakin kaksi kertaa tehnyt. Silti mies onnistuu luikertelemaan takaisin elämääni. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kusessa. Narsisti valehtelee aina. Totuus on kun kaiken sanomansa kääntää päinvastaiseksi.

Vierailija
2/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suhde millainen tahansa, niin se on huono, narsisti ei ajatele muuta kuin omaa etuaan. Mitä läheisempi suhde on, sen huonommat oltavat narsistin uhrilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli suhde millainen tahansa, niin se on huono, narsisti ei ajatele muuta kuin omaa etuaan. Mitä läheisempi suhde on, sen huonommat oltavat narsistin uhrilla on.

Juuri se tässä tuntuu minua eniten vaivaavan, kun mies ajattelee lähinnä itseään. Toki lapset ovat hänelle maailman tärkeimmät. Hänen on myös todella vaikeaa ilmaista tunteitaan. 

Mikään ei riitä hänelle, oli kysymys lähes mistä vain. Kaikille naisille, tutuille ja tuntemattomille, täytyy lirkutella ja groomailla. Vaimo kotona on lähinnä kämppis ja lasten toinen huoltaja. Seksiä ja läheisyyttä heillä ei ole ollut vuosiin. 

Viimeaikoina olen miettinyt usein, että miksi olen tähän ryhtynyt enää toista ja kolmatta kertaa. Jotenkin nyt alkaa olla oma mitta täynnä. Jostain täytyy saada voimaa suhteen päättämiseen, ennenkuin käy huonosti. 

Ap

Vierailija
4/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aivan samanlainen tilanne paraikaa menossa. Tilanne jatkunut jo vuosia ja en pääse irti. Mies ilmiannettu vaimollekin kaverinsa puolesta mut kieltää kaiken ja vaimo uskoo. Ja vaikka tyhmää on niin myös minä uskon joka selityksen ja saavun joka tapaamiseen johon hän pyytää.

Vierailija
5/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljon ikävyyksiä elämääsi kaipaat niin jatka ihmeessä sen narsun kanssa suhteilua.

Vierailija
6/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri se tässä tuntuu minua eniten vaivaavan, kun mies ajattelee lähinnä itseään. Toki lapset ovat hänelle maailman tärkeimmät. Hänen on myös todella vaikeaa ilmaista tunteitaan. 

Mikään ei riitä hänelle, oli kysymys lähes mistä vain. Kaikille naisille, tutuille ja tuntemattomille, täytyy lirkutella ja groomailla. Vaimo kotona on lähinnä kämppis ja lasten toinen huoltaja. Seksiä ja läheisyyttä heillä ei ole ollut vuosiin. 

Viimeaikoina olen miettinyt usein, että miksi olen tähän ryhtynyt enää toista ja kolmatta kertaa. Jotenkin nyt alkaa olla oma mitta täynnä. Jostain täytyy saada voimaa suhteen päättämiseen, ennenkuin käy huonosti. 

Ap

Et kai oikeasti usko ettei heillä ole ollut seksiä vuosiin? 

Vierailija
7/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni aivan samanlainen tilanne paraikaa menossa. Tilanne jatkunut jo vuosia ja en pääse irti. Mies ilmiannettu vaimollekin kaverinsa puolesta mut kieltää kaiken ja vaimo uskoo. Ja vaikka tyhmää on niin myös minä uskon joka selityksen ja saavun joka tapaamiseen johon hän pyytää.

3 vuotta olen itse ollut tässä tilanteessa. Välillä on ollut taukoa ja taas jatkunut.

Minä olen myös ollut liian kiltti ja hyväuskoinen. Tai enhän tiedä puhuuko mies totta vai ei, tai mitä kaikkea hän valehtelee. Ja miten monen muun naisen kanssa hän säätää samaan aikaan. Kovasti vakuuttelee ettei ole muita, muttamutta... 

Vierailija
8/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Olin itse joskus samassa tilanteessa. Onneksi en ole enää. Kaiken huippu oli kun alussa narsisti väitti että on eroamassa vaimonsa kanssa eikä heillä ole mitään läheisyyttä tai seksiä, pelkästään lasten takia yhdessä kämppiksinä. No kärähti sitten tuosta seksiasiasta kun joskus vahingossa kertoi että hänen vaimonsa epäilee että hänelle on tullut (miehensä kautta) joku sukupuolielinten tulehdus.

Mies meni vähän vaikeaksi kun kysyin että mitenkäs se on vaimollesi voinut tulla kun eihän teillä ole seksiäkään. Onneksi pääsin moisesta valehtelevasta saastasta eroon, luulin alussa oikeasti että ovat eroamassa. Tästä on nyt kymmenen vuotta aikaa ja he ovat edelleen yhdessä ja ukko todennäköisesti edelleen jatkaa puuhiaan. Häpeän tuota suhdetta syvästi edelleen ja toivon etten olisi ikinä sotkeutunut kyseiseen ihmiseen.

Vierailija
9/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paljon ikävyyksiä elämääsi kaipaat niin jatka ihmeessä sen narsun kanssa suhteilua.

Se tässä onkin, kun en ole varma onko hän narsisti. Toisaalta hän on todella juntti ja ajattelematon. Lähipiiristäni löytyy narsisti, ja hänen kanssaan en miehestä löydä kovinkaan yhteisiä piirteitä. Toki moni narsu hallitsee esittämisen erittäin hyvin.

Ap

Vierailija
10/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa on ihan varmasti seksiä. Ja hellyyttä ja kaikkea muuta. Sua on nyt kusetettu aika huolella. Liitto on tuskin ollut kareilla missään vaiheessa vaan kotona kaikki on ihan ok. Tämmöiset miehet on niin nähty. Toi mitä mies on sulle sanonut on niiiin pettäjän käsikirjasta.

Vierailija
11/11 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Olin itse joskus samassa tilanteessa. Onneksi en ole enää. Kaiken huippu oli kun alussa narsisti väitti että on eroamassa vaimonsa kanssa eikä heillä ole mitään läheisyyttä tai seksiä, pelkästään lasten takia yhdessä kämppiksinä. No kärähti sitten tuosta seksiasiasta kun joskus vahingossa kertoi että hänen vaimonsa epäilee että hänelle on tullut (miehensä kautta) joku sukupuolielinten tulehdus.

Mies meni vähän vaikeaksi kun kysyin että mitenkäs se on vaimollesi voinut tulla kun eihän teillä ole seksiäkään. Onneksi pääsin moisesta valehtelevasta saastasta eroon, luulin alussa oikeasti että ovat eroamassa. Tästä on nyt kymmenen vuotta aikaa ja he ovat edelleen yhdessä ja ukko todennäköisesti edelleen jatkaa puuhiaan. Häpeän tuota suhdetta syvästi edelleen ja toivon etten olisi ikinä sotkeutunut kyseiseen ihmiseen.

Oi, tämä kuulostaa niin tutulta!

Minulle mies alussa kertoi, että ovat vaimon kanssa eronneet. Vähän aikaa myöhemmin palasivat yhteen lasten, talon ja velkojen takia (se perinteinen selitys).

En tiedä, jotenkin sitä tuntee itsensä niin typeräksi jälkikäteen... Kun lukee vanhoja keskusteluja, niin hyvin vakuuttavaa juttua on ollut. Ja selitys aina kun olen jotakin kyseenalaistanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi