Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi sinua on luultu?

Vierailija
15.07.2022 |

Joskus Saksassa ollessani luultiin hollatilaiseksi kun pelailtiin jalkapalloa. Olin imarreltu. Uimahallin pesutiloissa joku vanhus luuli minua lääkärikseen. Kerran kaupungilla notkuessani epäiltiin siviilipukuseksi poliisiksi. Kerran on epäilty varkaaksi ja soitettu poliisit kun olin yöllä pysähtynyt bussipysäkille.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on tosi usein luultu mieheksi / pojaksi, olen siis oikeasti nainen. :Dddd

Minua kanssa.

Sitä se kananpersetukka teettää...

Vierailija
162/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tuore juttu. Kävelin maantien laitaa kirkonkylälle, päällä kapea vihreä hihaton mekko, olen pitkä ja ruskettunut vahvasti. Vastaan tuli mummo rollaattorilla ja sanoi NO MINÄ KATOIN ETTÄ NYT SIELTÄ TULLEE HEVONEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu Kaija Kooksi. Oon kyllä paljon pitempi, mutta ehkä raskaasti meikattuna juhlavaatteissa oli hieman samaa näköäkin. Odotin asemalla kaveria, plimne menossa syömään/ juhlimaan, niin joku hieman humaltunut mies tuli kysymään olenko Kaija Koo.

Lapsena mua luultiin pojaksi uimahallin kassalla. Olimme kaverin kanssa, ja saimme miesten puolen rannekkeet. Hävetti kauheesti.

Israelissa mua luultiin paikalliseksi, ja kaikki puhui mulle hebreaa, turistialueillakin.

Vierailija
164/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on tosi usein luultu mieheksi / pojaksi, olen siis oikeasti nainen. :Dddd

Minua kanssa.

Sitä se kananpersetukka teettää...

Seksismiä! Minulla ei ole ikinä tullut mieleen kenellekään pitkätukkaiselle miehelle sanoa että mitä neiti. Miksi yleensä lähinnä miehet ovat aina avautumassa joidenkin naisten lyhyt tukkaisuudesta.

Vierailija
165/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ihan varhaisteini, minua luultiin irc-galleriassa s o m a l i k s i vaikka olen vaaleaihoinen suomalainen. Käskivät painua takaisin somppulaan jne 😂

Vierailija
166/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergeiksi, Igoriksi, Ivaniksi, Tatjanaksi ja Svetlanaksi nyt ainakin. Täällä palstalla. Vaikka olen N29 pirkanmaalta.

Vierailija
167/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän hallinnon vakoojaksi. Tapailin yhtä varakasta venäläistä miestä. Laittoi yksityisetsivänkin selvittämään, mitä teen päivisin.

No jos tapailit sait varmaan taloudellista hyötyä sentään eli ei kai tuo niin paha, jos joksikin luultiin.

No en todellakaan. Mies oli rakennuttaja ja vasemmalla kädellä töissä Venäjän suurlähetystössä.

Tapasimme baarissa, olin yksin ja mies tuli juttelemaan. Putin tuli vierailulle sinä kesänä Suomeen. Muistaakseni mies otti päivän töistä vapaata, jos pääsisi Putinin autokuskiksi Suomen vierailun ajaksi.

Tapailun aikana minulle tuli olo, että myös minua seurattiin. Kadulla asuntoni edessä oli usein sama auto kuskeineen. Tulin myös joskus tänä aikana baarista yksin yöllä kävellen, venäläinen auto pysähtyi kadulle ja mies kysyi huonolla suomella huoltoasemaa.

Sattumaa tai sitten ei.

Vierailija
168/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mika Salo olisi täällä, hän voisi muistella sitä kun luulin häntä JJ Lehdoksi helsinkiläisen yökerhon eteisessä.

Vierailija
169/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tuore juttu. Kävelin maantien laitaa kirkonkylälle, päällä kapea vihreä hihaton mekko, olen pitkä ja ruskettunut vahvasti. Vastaan tuli mummo rollaattorilla ja sanoi NO MINÄ KATOIN ETTÄ NYT SIELTÄ TULLEE HEVONEN.

Tämä on ihan paras 😂😂

Vierailija
170/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan paras 😂😂

Hehe, pitkien ja hoikkien naisten pitkistä jaloista tulee mieleen hevosen jalat :D

Vierailija
171/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli hauska.

Vierailija
172/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähdäkseni melkein tavoittanut pisteen jossa kukaan ei enää tiedä kuka tai mikä olen.

Vierailija
173/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo rak si. Ootin frendiä kadulla porttikongin vieressä, hän oli etsimässä parkkipaikkaa kauempana. Eteeni mateli auto ja pysähtyi. Mies katsoi hymyille "paljonko maksaa" näytin keskaria.

Hää vois tulla tänne intopiukeissaa kertomaa et luultiin varmaan mieheks.

Vierailija
174/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu yllättävän usein venäläiseksi. Venäjällä ja Virossa matkatessa minulle aletaan puhumaan automaattisesti venäjää. Lisäksi, minua luullaan toistuvasti miesystäväni lapsen äidiksi. Tätä en ihmettele yhtään, meissä on hämmentävän paljon samoja piirteitä.

Vierailija
175/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän hallinnon vakoojaksi. Tapailin yhtä varakasta venäläistä miestä. Laittoi yksityisetsivänkin selvittämään, mitä teen päivisin.

No jos tapailit sait varmaan taloudellista hyötyä sentään eli ei kai tuo niin paha, jos joksikin luultiin.

No en todellakaan. Mies oli rakennuttaja ja vasemmalla kädellä töissä Venäjän suurlähetystössä.

Tapasimme baarissa, olin yksin ja mies tuli juttelemaan. Putin tuli vierailulle sinä kesänä Suomeen. Muistaakseni mies otti päivän töistä vapaata, jos pääsisi Putinin autokuskiksi Suomen vierailun ajaksi.

Tapailun aikana minulle tuli olo, että myös minua seurattiin. Kadulla asuntoni edessä oli usein sama auto kuskeineen. Tulin myös joskus tänä aikana baarista yksin yöllä kävellen, venäläinen auto pysähtyi kadulle ja mies kysyi huonolla suomella huoltoasemaa.

Sattumaa tai sitten ei.

Siis tuo mies pisti etsivän perääni ja sitten Venäjän valtion salapoliisit vahtivat myös, mitä puuhaan. Tosiasiassa kärsin burnoutista ja olin monta kuukautta sairaana. Oleskelin kotona tekemättä mitään. Kävin kaupassa ja tein kävelylenkkejä ympäristöön. Välillä kävin baarissa juomassa jonkun oluen. En pitänyt keneenkään yhteyttä. Näköjään tuo oli kiinnostavaa. Monta kertaa mieskin tiukkasi, että mitä oikein teen päivisin. No en mitään.

Viimeinen niitti tapailulle oli, kun en osallistunut Venäjän päivän paraatiin. Minun olisi pitänyt heiluttaa venäjän lippua siellä.

Nyt kun olen lukenut, millainen armeija Putinilla on ympärillään, ei kai ole ihme, että kaikki tutkitaan ja raportoidaan.

Vierailija
176/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit käynyt specsaverssilla

177/178 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli-peikoksi 😅

Vierailija
178/178 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaaksi sukulaisemme häissä. Olin silloin 16.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan