Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi sinua on luultu?

Vierailija
15.07.2022 |

Joskus Saksassa ollessani luultiin hollatilaiseksi kun pelailtiin jalkapalloa. Olin imarreltu. Uimahallin pesutiloissa joku vanhus luuli minua lääkärikseen. Kerran kaupungilla notkuessani epäiltiin siviilipukuseksi poliisiksi. Kerran on epäilty varkaaksi ja soitettu poliisit kun olin yöllä pysähtynyt bussipysäkille.

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ja kaveriani luultiin kerran ravintolatarkastajiksi kun astuimme erääseen baariin sisään. Omistaja esitteli koko baarin pienessä paniikissa. Oltiin vähän ihmeissään että mikäs tää meininki on ja mentiin sitten tilaamaan kaljat.

Onpa hauska tapaus. Tuossahan olisi voinut heittää omistajalle jotain parannusehdotuksia.

Vierailija
102/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina luultu huomattavasti nuoremmaksi mitä olen, se nyt ainakin. Nyt kun 30 on ylitetty, ei enää ainakaan teiniksi luulla.

Kiltiksi mua myös yleensä luullaan, vaikka en oikeastaan ole erityisen kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikieni isoisäksi. Olin muutama viikko sitten kaupassa 6v ja 5v poikieni kanssa ja myyjä kysyi pojilta, että ovatko he isoisän kanssa kaupassa. Hän ilmeisesti yritti olla pojille ystävällinen, mutta selvästi nolostui melko pahasti ja pyysi useamman kerran anteeksi, kun pojat katsoivat toisiaan ihmeissään ja nuorempi sanoi, että olen heidän isänsä. Olen mielestäni melko nuorekkaan näköinen 45v mies.

Vierailija
104/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu lentokenttävirkailijaksi vaikka olen itse ollut reissuun menossa. Voi olla asusta johtuva luulo. On luultu virolaiseksi. On luultu kaupanmyyjäksi useaan kertaan vaikka itse olen ollut ostoksilla. Ei siis mitään erikoista mulla tähän kysymykseen vaikka kiva jos olis luultu joksikin tosi hyvännäköiseksi julkisuuden henkilöksi.

Vierailija
105/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu pitkäksi!

Olen 165 cm.

Pari viikkoa kaupassa nuori nainen tuli pyytämään apua, kun ei ylettynyt ottamaan limua ylähyllyltä. Aloitti pyyntönsä sanoin: "Voisitko auttaa, kun olet noin pitkä "

Hän oli ehkä n. 150 cm.

Minulle tuli hyvä mieli, koska yleensä olen itse se, joka tarvitsee apua ylähyllyjen kanssa!

(yleitin ottamaan limun!)

Vierailija
106/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäksi.

Vierailija
107/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa mieskavereiden tyttöystäväksi prisman kassalla. Käytiin paljon opiskeluvuosina yhdessä kaupassa kun ei ollut autoa yms ja sinkku olin. Yksi kassa antoi vaihtorahat erittäin hymyillen takaolevalle kaverilleni, vaikka ostokset olivat erikseen ja en heti kerennyt niitä ottamaan. Huvitti kyllä.

Vierailija
108/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin baarissa työkaverini. Emme ole missään tekemisissä töissä (aivan eri työtehtävät), mutta samassa firmassa ollaan kumminkin. Ajattelin, että käyn tervehtimässä. Mennessäni häntä kohti miehen ilme kirkastui sillä tavalla kuin nyt tapaa käydä, kun tunnistaa jonkun. En kerinnyt sanoa mitään, kun hän innokkaasti kysyi, olenko bändin x laulaja. Vastasin että kuule, mä olen sun työkaveri... :D Tyyppi vaikutti vähän nolostuneelta.

Vierailija
109/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti ikäistäni nuoremmaksi.

Vierailija
110/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu nuoreksi :)

Viime viikolla kävilin rollaattorimummon ja hänen ystävättärensä (n. 80+) ohi ja toinen kommentoi toiselle paitaani sanoin: "Katsos nyt, kyllä nuoretkin käyttävät tuollaista paitaa, jonka ostit."

Hahaa, minä olen 47-vuotias!

Vierailija
111/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä 1980-luvun Robin Hood-näyttelijä Judi Trottin tyttäreksi. Olin ihan äimän käkenä ja yritin parhaani mukaan vakuutella, etten todellakaan ole. Mulla ei ollut harmaata hajuakaan koko sarjasta, koska olen niin paljon nuorempi.

Vierailija
112/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta itseäni vanhemman siskoni äidiksi. Tämä oli melkoinen kolaus itsetunnolle, myönnetään.

Vierailija
113/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaaksi tai runkkariksi, kun vaatekaupan myyjä avasi sovituskopin verhon ja kysyi onko siellä ketään, tuossa järjestyksessä.

Vierailija
114/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajaksi, olen ope.

Vierailija
115/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaaksi, käytän parin euron rihkamasormuksia.

Käytän niitä, koska pidän sormuksista mutta ei ole varaa ostaa oikeita.

Vierailija
116/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaaksi luullaan usein kaupassa. Ahdistavaa

Vierailija
117/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellessani minua luultiin monesti professoriksi tai luennoitsijaksi. En tiedä miksi, koska olin vasta 28-vuotias aloittaessani opinnot :D

Vierailija
118/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on luultu pitkäksi!

Olen 165 cm.

Pari viikkoa kaupassa nuori nainen tuli pyytämään apua, kun ei ylettynyt ottamaan limua ylähyllyltä. Aloitti pyyntönsä sanoin: "Voisitko auttaa, kun olet noin pitkä "

Hän oli ehkä n. 150 cm.

Minulle tuli hyvä mieli, koska yleensä olen itse se, joka tarvitsee apua ylähyllyjen kanssa!

(yleitin ottamaan limun!)

Minulle myös käynyt noin ja olen sinua pari senttiä pidempi :D

Vierailija
119/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huo rak si. Ootin frendiä kadulla porttikongin vieressä, hän oli etsimässä parkkipaikkaa kauempana. Eteeni mateli auto ja pysähtyi. Mies katsoi hymyille "paljonko maksaa" näytin keskaria.

Sen siitä saa kun lähtee horovetimissä ja -pakkeleissa ihmisten ilmoille. 

Olen eri, mutta minua on myös luultu h*ksi, kun ihan vaan kaveria olen ollut odottamassa. Ei pakkelia, pitkä tavallinen takki, ei mitään paljastelua.

Vierailija
120/178 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme