Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi sinua on luultu?

Vierailija
15.07.2022 |

Joskus Saksassa ollessani luultiin hollatilaiseksi kun pelailtiin jalkapalloa. Olin imarreltu. Uimahallin pesutiloissa joku vanhus luuli minua lääkärikseen. Kerran kaupungilla notkuessani epäiltiin siviilipukuseksi poliisiksi. Kerran on epäilty varkaaksi ja soitettu poliisit kun olin yöllä pysähtynyt bussipysäkille.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kerran luuli eräs rouva lääkäriksi.

Vierailija
2/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla on luultu myyjäksi.

Lentokoneessa on luultu sm jääkiekon pelaajaksi.

Tinderissä on luultu palomieheksi.

Sairaalassa on luultu nyrkkeilijäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mieheksi ja lesboksi on luultu ja toisaalta myös paljon nuoremmaksi ja sitten taas toisessa tilanteessa paljon vanhemmaksi.

Vierailija
4/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mieheksi ja lesboksi on luultu ja toisaalta myös paljon nuoremmaksi ja sitten taas toisessa tilanteessa paljon vanhemmaksi.

Ai niin, on myös myyjäksi luultu. Vaatteeni eivät olleet edes samaa väriä tuon paikan myyjien työpaitojen kanssa.

Vierailija
5/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemännäksi. Tämä lentokentällä.

Vierailija
6/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursuksi.

Vierailija
7/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa on luultu yli 10v nuoremmaksi. Yksi nainen haukkui valehtelijaksi, uskoi vasta kun näytin henkkarit.

Vierailija
8/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriksi. Olin jouluostoksilla musta villakangastakki päällä.

Vierailija
9/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvaksi luullaan usein, kun ikää jo enemmän kuin 25. 

Vierailija
10/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri luultiin mursuksi. Lähdin takaisin uimaan kun kaikki tuli pällistelemään.

Vierailija
11/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on luultu myyjäksi tai asiakaspalvelijaksi tai muuten henkilökuntaan kuuluvaksi (esim. kongressitapahtumassa). Samoin monesti luultu tiesminkämaalaiseksi - monesti yllättäen paikalliseksi. Ainakin Tsekissä, Portugalissa, Saksassa ja Hollannissa minua on erehdytty pitämään paikallisena, Sveitsissä minua luultiin tuossa muuta kuukausi sitten ensin italialaiseksi ja sitten englantilainen tyyppi samalla reissulla ruotsalaiseksi (kuulemma minulla oli ihan ruotsalainen aksenttikin, mitä en kyllä allekirjoita) ja suomessa minua on muutamaankin kertaan alettu palvella englanniksi (ihan suomalaisen toimesta). Lisäksi minua on luultu ylästeikäiseksi ollessani 23-vuotiaana lääkärissä ja yksi jumppaohjaaja oli täysin vakuuttunut, että teen jotain puutarhapuolen ulkohommia, koska olen aina niin rukettunut (ihan toimistohommia koko ikäni tehnyt). On noita varmaan muitakin, mitä ei vain ole jäänty mieleen.

Vierailija
12/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin otteeseen on luultu minua ja identtistä siskoani lesbopariskunnaksi. Olemme oikeasti niin saman näköisiä että siskoni tutut luulevat minua häneksi ja toisinpäin. Hassua😁

Vierailija
13/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikeksi mahdolliseksi ja mahdottomaksi. Stasin vakooja, r'ssien kätyri, kuka tahansa omainen, Putinin leski (tämä oli mielenkiintoinen), kostonenkeli jne. jne.  

t. vakavasti muistisairaiden hoitaja

Vierailija
14/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huo rak si. Ootin frendiä kadulla porttikongin vieressä, hän oli etsimässä parkkipaikkaa kauempana. Eteeni mateli auto ja pysähtyi. Mies katsoi hymyille "paljonko maksaa" näytin keskaria.

Vierailija
15/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Torniossa yksi hullu mies luuli minua kai joksikin sosiaalivirkailijaksi tms. häntä epäoikeudenmukaiseksi kohdelleeksi virastotantaksi.  Ahdisteli ja haukkui niin, että jouduin kutsumaan vartijat paikalle ja siis oli joku ulkoilmakonsertti jossa oltiin. Itse olin selvin päin  kuskina niin siitä ei sen kummempaa tappelua tullut onneksi

Vierailija
16/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huo rak si. Ootin frendiä kadulla porttikongin vieressä, hän oli etsimässä parkkipaikkaa kauempana. Eteeni mateli auto ja pysähtyi. Mies katsoi hymyille "paljonko maksaa" näytin keskaria.

Sen siitä saa kun lähtee horovetimissä ja -pakkeleissa ihmisten ilmoille. 

Vierailija
17/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolalaiseksi naiseksi

Erään filmitähden sukulaiseksi ulkomailla

Vierailija
18/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveria luultiin ralliautoilijaksi eikä hän kieltänyt. Sanoin ettei sulla ole korttia:D!

Vierailija
19/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu usein vaatekaupan myyjäksi. Myös myymälävarkaaksi ja lesboksi. Usein luullaan myös itseäni 10-15 vuotta nuoremmaksi. Ulkomailla vain eräs ranskalainen tunnisti minut suomalaiseksi. Yleensä luullaan hollantilaiseksi tai venäläiseksi.

Vierailija
20/178 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu myyjäksi, Helsingissä ulkomaalaiseksi (tämä on ihan vakio), seksuaalisesti kiinnostuneeksi yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme